ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΗΣ PROSLIPSIS.GR
Μάθετε πρώτοι τα νέα ...

  ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 

 
Βάλτε Αγγελία      Δείτε Αγγελίες      Newsletters       
  Επικοινωνία     
 
 
 
 
 
 
 
 

 
  Παλαιότερα Σεμινάρια Επιστροφή    
Σεμινάρια ΕΕΔΕ για μάνατζερς και επαγγελματίες της πληροφορικής (ITIL, ISO 20000 και CobiT.ITIL) (25/1/08)


Αθήνα 25.1.2008, 15:26
Το Ελληνικό Ινστιτούτο Πληροφορικής (ΕΙΠ) της Ελληνικής Εταιρίας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) στο πλαίσιο της ευρύτερης ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των managers και των επαγγελματιών που σχετίζονται με την πληροφορική και το ρόλο της ως βασικού μοχλού επιτυχίας κάθε οργανισμού, διοργανώνει εντός του 2008 μια σειρά τριών σεμιναριακών εκδηλώσεων σχετικά με τις δυνατότητες, τις προοπτικές και την επιχειρησιακή αξιοποίηση από ελληνικούς οργανισμούς του ιδιωτικού και ευρύτερου Δημόσιου τομέα, διεθνών βέλτιστων πρακτικών και προτύπων, όπως ITIL, ISO 20000 και CobiT.

Η πρώτη εκδήλωση της σειράς αυτής θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2008, στο ξενοδοχείο Athens Hilton, με θέμα: ITIL v3 Awareness & Overview: High level insight in IT Service Management & ITIL v3 – concepts, processes, critical success factors, benefits and challenges.

Οι αυξανόμενες ανάγκες παροχής υπηρεσιών πληροφορικής και επικοινωνιών με εξυπηρέτηση συμφωνημένου επιπέδου στις μεσαίες και μεγαλύτερες επιχειρήσεις και μεγάλα data centers, επιβάλλουν τη μελέτη και εφαρμογή βέλτιστων πρακτικών στον τομέα. Η Information Technology Infrastructure Library (ITIL) είναι μια σειρά εννοιών και τεχνικών για τη διαχείριση της υποδομής, της ανάπτυξης και των λειτουργιών των τεχνολογιών πληροφορικής. Αναπτύχθηκε από το Office of Government Commerce (OGC) του Ηνωμένου Βασιλείου (UK) και περιλαμβάνει λεπτομερή περιγραφή για ένα πλήθος από σημαντικές πρακτικές, λίστες ελέγχου και διαδικασίες που προσαρμόζονται ανάλογα με τις ανάγκες που έχει ένα τμήμα πληροφορικής. Περιλαμβάνει τους εξής τομείς: Στρατηγική Υπηρεσιών, Σχεδιασμός Υποστήριξης, Σχεδιασμός Μετάπτωσης, Σχεδιασμός Λειτουργιών, Συνεχής Βελτίωση Υπηρεσιών.

Η θεματολογία της εκδήλωσης περιλαμβάνει:
· Εισαγωγή στις αρχές της Διαχείρισης Υπηρεσιών Πληροφορικής (ΙΤ Service Management – ITSM) βάσει του πλαισίου βέλτιστων πρακτικών ITIL v3
· Επισκόπηση των βασικών εννοιών, διαδικασιών καθώς και κρίσιμων παραγόντων επιτυχίας, των ωφελειών αλλά και των προκλήσεων του ITIL v3
· Υψηλού επιπέδου παρουσίαση και ανάλυση της ολιστικής προσέγγισης του κύκλου ζωής της υπηρεσίας που αποτελεί το επίκεντρο του  ITIL v3 καθώς επίσης και του τρόπου με τον οποίο συμβάλλει στη βελτίωση της διαχείρισης ενός οργανισμού πληροφορικής και της εναρμόνισής τους με την επιχειρηματική δραστηριότητα
· Προτάσεις για ρεαλιστικές προσεγγίσεις που στοχεύουν στη μεγιστοποίηση της απόδοσης της επένδυσης από την υιοθέτηση και εφαρμογή του ITIL
· Εισαγωγή και επαφή με την τυποποιημένη ορολογία για ITSM /ITIL

Οι συμμετέχοντες θα παραλάβουν ένα αντίγραφο της παρουσίασης καθώς και τον οδηγό τσέπης του T Service Management Forum. 

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε απευθυνθείτε στα γραφεία της ΕΕΔΕ, Λ. Ιωνίας 200 & Ιακωβάτων 61, 111 44 Αθήνα, τηλ: 210-2112000, φαξ: 210-2112037, κ.
Βάσω Ταξίδου,
eip@eede.gr, www.eede.gr

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 Επιστροφή  Κορυφή σελίδας

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η με οποιονδήποτε τρόπο αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου της εφημερίδας, χωρίς την γραπτή άδεια του εκδότη. Κάθε δημόσια αναφορά στο περιεχόμενο της συνεπάγεται και αναφορά του ονόματός της, όπως η δημοσιογραφική δεοντολογία επιτάσσει.

 

 

[Αρχική σελίδα]  [Αγορά Εργασίας]  [Επιχειρηματικότητα]  [Προσλήψεις στο Δημόσιο]  [Εκπαίδευση]  [Σεμινάρια]  [Νομοθεσία]  [Βιβλία]
Διεύθυνση: Λ. Ριανκούρ 73, 11524 Αθήνα, email: info@proslipsis.gr , Τηλ: 6949244434
©  2004-2021  proslipsis.gr, All rights reserved