ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΗΣ PROSLIPSIS.GR
Μάθετε πρώτοι τα νέα ...

  ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 

 
Βάλτε Αγγελία      Δείτε Αγγελίες      Newsletters       
  Επικοινωνία     
 
 
 
 
 
 
 
 

 
  Παλαιότερα Σεμινάρια Επιστροφή    
Έξι σεμινάρια διεθνούς marketing από την GlobalGreece 5/2/09


Αθήνα 5.2.2009, 11:19
Η GlobalGreece, σε συνεργασία με την Export Akademie Baden-Württemberg, την Εξαγωγική Ακαδημία του Πανεπιστημίου Reutlingen, που εδώ και χρόνια κατέχει την πρώτη θέση ανάμεσα στις καλύτερες σχολές διεθνούς εμπορίου στη Γερμανία, ανακοινώνει την διοργάνωση έξι μονοήμερων εξειδικευμένων σεμιναρίων σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα για επιχειρηματίες, διευθυντικά στελέχη, ελεύθερους επαγγελματίες και συμβούλους επιχειρήσεων στα παρακάτω θέματα διεθνούς marketing.

- International Marketing Planning and Control
- International Pricing and Commercial Conditions
- International B2B Marketing
- Launching Successfully Products Abroad
- How to Create International Brands
- How to Negotiate with Foreign Partners 
 
Tα σεμινάρια είναι αυτόνομα, εάν όμως κάποιος παρακολουθήσει πέντε από αυτά αποκτά  το διεθνώς αναγνωρισμένου Certificate in International Marketing του Export Akademie Baden-Württemberg.

Τα σεμινάρια καλύπτουν με πλήρη ανάλυση τις πιο σύγχρονες τάσεις και εξελίξεις στις τεχνικές του διεθνούς marketing. Μέσα από παραδείγματα, ανάλυση επιτυχημένων περιπτώσεων, πρακτικές μεθόδους, συζήτηση και εμβάθυνση σε συγκεκριμένα προϊόντα και υπηρεσίες, οι εισηγητές βοηθούν τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν, να μάθουν και να προσαρμόσουν τις πιο σύγχρονες τεχνικές στις δικές τους επιχειρήσεις με επιτυχία.

Τα σεμινάρια και η θεματολογία τους έχει ως εξής:
* International Marketing Planning and Control (Θεσσαλονίκη 23 Φεβρουαρίου, Αθήνα 25 Φεβρουαρίου)
Τεχνικές Ανάλυσης
- Πώς να Θέσετε Ρεαλιστικούς Στόχους
- Σύγχρονες Πρακτικές Τμηματοποίησης Διεθνών Αγορών
- Ανάλυση των Δυνατοτήτων της Επιχείρησης
- Στοχοι Εξαγωγικων Πωλησεων
Παράγοντες Επιτυχίας
- Περιθώρια Κέρδους
- Export Marketing Budget
- Έλεγχος Υλοποίησης Έργου

* Launching Successfully Products Abroad (Θεσσαλονίκη 25 Φεβρουαρίου, Αθήνα 23 Φεβρουαρίου)
Κίνδυνοι του διεθνούς marketing
Προγραμματισμός διεθνούς marketing
Σύγχρονες Στρατηγικές Διεθνούς marketing
Διαπολιτισμικές διαφορές και μέθοδοι αξιοποίησης τους
Ο κύκλος της διεθνούς έρευνας Αγοράς
Τρόποι εισόδου σε νέες αγορές
Τα P’ του διεθνούς marketing
Το μείγμα του εξαγωγικού marketing
Προετοιμασία πλάνου Δράσης

* International Pricing and Commercial Conditions (Θεσσαλονίκη 24 Φεβρουαρίου, Αθήνα 26 Φεβρουαρίου)
Ο ρόλος της τιμολογιακής πολιτικής στο διεθνές marketing
Γιατί είναι η τιμή σημαντική
- H Σχέση Τιμής, Αξίας και κερδών
Τρόποι και μέθοδοι αύξησης της αξίας και των κερδών
- Μέθοδοι ορισμού και διαχείρισης τιμών
- Το Image της τιμής, η Λογική της Τιμής,
- Διαχείριση και Προσαρμογές Εκπτώσεων - Πιστώσεων
- Εμπορικοί Όροι και Προϋποθέσεις
Case studies

* International B2B Marketing -Παράδειγμα Κίνα (Αθήνα 27 Φεβρουαρίου)
Ανάλυση ξένης αγοράς
Αξιολόγηση και Δείκτες Τοπικής Ζήτησης
- Αξιολόγηση, Στόχευση και Επιλογή Αγοράς
- Ανάλυση του Ανταγωνισμού
Βήματα εισόδου στην αγορά
Ανάλυση κινδύνων
Τοποθεσία, μεταφορές and logistics
Προσωπική πώληση σύνθετων προϊόντων
Συμπεριφορά καταναλωτών
Marketing by Confucius

* How to Create International Brands (Θεσσαλονίκη 26 Φεβρουαρίου, Αθήνα 24 Φεβρουαρίου)
Ο ρόλος του Brand name στο μείγμα του διεθνούς marketing
Λειτουργία και αξία των brands
- Πως κτίζονται τα brands
- Πως διεθνοποιούνται τα Brands
- Πρακτικά εργαλεία και τεχνικές στο διεθνές brand management
- Ανάπτυξη διεθνούς επικοινωνιακής στρατηγικής
- Τρόποι εισόδου και προβολής σε ξένες αγορές
- Ανάπτυξη δικτύων διανομής στο εξωτερικό
Παραδείγματα, Cases

* How to Negotiate with Foreign Partners (Θεσσαλονίκη 27 Φεβρουαρίου)
Προετοιμασία διεθνούς διαπραγμάτευσης
Μέθοδοι και τεχνικές διεθνών διαπραγματεύσεων
- Η Δημιουργική φάση εισαγωγής
Ανάλυση των Αναγκών ενός ξένου πελάτη
Κατανοώντας την προσωπικότητας του ξένου πελάτη
Αντιμετωπίζοντας αντιρρήσεις
Τεχνικές για επιτυχημένο κλείσιμο
Ετοιμάζοντας προσφορές
Follow up - Τι πρέπει να κάνετε μετά
Πρακτικά Εργαλεία και checklists
Πρακτική εξάσκηση
Cases

Εκπαιδευτές
Εκπαιδευτές στα σεμινάρια είναι ο Prof. Dr. Joerg Fuss, ο Prof. Dr. Jörg Fuß και ο Prof. Stefan E. Busch MSc., MBA.

Από το 1985 ο Jörg Fuß διδάσκει International B2B Marketing στο πρόγραμμα MBA του European School of Business στο πανεπιστήμιο του Reutlingen. Από το 1999 είναι ο Διευθυντής του Exportakademie Baden-Württemberg. Από τότε έχει σχεδιάσει και εκτελέσει εκατοντάδες σεμινάρια εξαγωγών για Γερμανικές και άλλες εταιρίες στο εξαγωγικό εμπόριο καθώς επίσης πάνω από 200 εκπαιδευτικά σχέδια παγκοσμίως.

Ο Prof. Dr. Jörg Fuß διετέλεσε διευθυντής πωλήσεων στην Swabian High Tech Enterprise για αρκετά χρόνια.  Είχε την παγκόσμια ευθύνη στις πωλήσεις συστημάτων ελέγχου όπως επίσης την τεχνική και εμπορική ευθύνη σε σύνθετα βιομηχανικά συστήματα στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, την Αφρική και την Κίνα. (www.esb-reutlingen. de),

Ο Γερμανός καθηγητής Prof.Stefan Busch έχει πολυετή επαγγελματική και συμβουλευτική εμπειρία στο διεθνές marketing γνωστών επιχειρήσεων όπως είναι η Beiersdorf AG (Nivea). Από το 1993 ο Prof.Stefan Busch παράλληλα με το συμβουλευτικό του έργο, διδάσκει International Marketing στο πρόγραμμα ΜΒΑ του European School of Business στο Πανεπιστήμιο του Reutlingen. Έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει δεκάδες projects για την  ανάπτυξη διεθνών brand names, σε όλο τον κόσμο.

Η Γερμανία παραμένει ο μεγαλύτερος εξαγωγέας στον κόσμο. Το κρατίδιο της Baden-Württemberg είναι από τα πρώτα σε εξαγωγές σε όλη την Γερμανία. Τώρα έχουμε και στην Ελλάδα την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε ένα σεμινάριο κύρους, για ένα θέμα που πραγματικά χρειαζόμαστε, από τους πλέον ειδικούς.

Το κόστος συμμετοχής ανέρχεται στα 295 ευρώ ανά σεμινάριο ή στα 1.350 ευρώ για πέντε σεμινάρια και καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικών σημειώσεων και CD με εκπαιδευτικό υλικό, coffee and snack και πιστοποιητικό του Export Akademie Baden-Württemberg ή το Certificate in International Marketing στην περίπτωση παρακολούθησης πέντε σεμιναρίων. Τα σεμινάρια μπορεί να χρηματοδοτηθούν από το 0,45 του ΛΑΕΚ.

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε να απευθύνεστε στην Γραμματεία της  GlobalGreece - International Business Projects, Thomas Building, 9th km. Thessaloniki – Thermi, POBox. 60689, 570 01 Thessaloniki, Greece. Tel: +30 2310474191, Fax: +30 2310474192, Email: info@globalgreece.gr Web: www.globalgreece.gr.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 Επιστροφή  Κορυφή σελίδας

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η με οποιονδήποτε τρόπο αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου της εφημερίδας, χωρίς την γραπτή άδεια του εκδότη. Κάθε δημόσια αναφορά στο περιεχόμενο της συνεπάγεται και αναφορά του ονόματός της, όπως η δημοσιογραφική δεοντολογία επιτάσσει.

 

 

[Αρχική σελίδα]  [Αγορά Εργασίας]  [Επιχειρηματικότητα]  [Προσλήψεις στο Δημόσιο]  [Εκπαίδευση]  [Σεμινάρια]  [Νομοθεσία]  [Βιβλία]
Διεύθυνση: Λ. Ριανκούρ 73, 11524 Αθήνα, email: info@proslipsis.gr , Τηλ: 6949244434
©  2004-2021  proslipsis.gr, All rights reserved