nmathioud for ProslipsisGR - Widget





ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΗΣ PROSLIPSIS.GR
Μάθετε πρώτοι τα νέα ...

  ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 

 
Βάλτε Αγγελία      Δείτε Αγγελίες      Newsletters       
  Επικοινωνία     
 
 
 
 
 
 
 
 

 
  Οργάνωση - Διοίκηση Επιστροφή    
Υπουργείο Ανάπτυξης: Απολογισμός και αναπτυξιακή πολιτική 2004 - 2006 (7/3/06)


ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ 


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ, Αθήνα, 7 Μαρτίου 2006

Νέα Αναπτυξιακή Πολιτική 2004-2006
Μεταρρυθμίσεις, προσέλκυση νέων επενδύσεων,
στήριξη της επιχειρηματικότητας του Έλληνα,
τόνωση της απασχόλησης, βελτίωση της ανταγωνιστικότητας

Ο υπουργός Ανάπτυξης Δημήτρης Σιούφας, οι υφυπουργοί Αναστάσιος Νεράντζης και Γιάννης Παπαθανασίου, οι Γενικοί Γραμματείς: Νίκος Στεφάνου (Ανάπτυξης), Σπύρος Παπαδόπουλος (Βιομηχανίας), Γιάννης Τσουκαλάς (Έρευνας & Τεχνολογίας), Μανούσος Βολουδάκης (Εμπορίου), Θανάσης Σκορδάς (Καταναλωτή) και ο Ειδικός Γραμματέας για την Ανταγωνιστικότητα Σπύρος Ευσταθόπουλος, με την ευκαιρία της συμπλήρωσης δύο χρόνων της Νέας Διακυβέρνησης, κωδικοποιούν τους βασικούς στόχους, τις πολιτικές, τις αλλαγές και τις μεταρρυθμίσεις που προωθούνται στο πλαίσιο της Νέας Αναπτυξιακής Πολιτικής:

- Σε συνεργασία με όλα τα συναρμόδια Υπουργεία χτίζουμε ένα νέο αναπτυξιακό πρότυπο. Προωθούμε σημαντικές μεταρρυθμίσεις και διαρθρωτικές αλλαγές, για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας του Έλληνα, την προσέλκυση νέων επενδύσεων, την τόνωση της απασχόλησης, τη βελτίωση των εισοδημάτων.

- Κηρύξαμε όλα τα χρόνια από το 2005 έως το 2010 Έτη Ανταγωνιστικότητας και σηματοδοτήσαμε έτσι την έμφαση που δίνουμε στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των ελληνικών επιχειρήσεων και της ελληνικής οικονομίας, ώστε να χτίσουμε, όλοι μαζί, την ανταγωνιστική Ελλάδα με ποιότητα παντού.

- Αναπτύξαμε συγκροτημένη πολιτική για την απελευθέρωση των αγορών. Απελευθέρωση με κανόνες και διαφάνεια, ενισχύοντας και αναβαθμίζοντας, τις αρμοδιότητες της Επιτροπής Ανταγωνισμού.

- Προωθήσαμε και προωθούμε σημαντικές αλλαγές και μεταρρυθμίσεις.

Ανάμεσα στ’ άλλα υπογραμμίζονται:

1ον  Η συμμετοχή του Υπουργείου Ανάπτυξης, τόσο στην κατάρτιση από το Υπουργείο Οικονομίας & Οικονομικών, όσο και στην εφαρμογή του νέου αναπτυξιακού νόμου, που…

- ενισχύει (με επιδοτήσεις έως και 55%, έναντι 40% που πρόβλεπε ο προηγούμενος αναπτυξιακός νόμος) την ανάπτυξη και τον εκσυγχρονισμό των επιχειρήσεων.

- καταργεί τη διάκριση ανάμεσα σε νέες και παλαιές επιχειρήσεις.

- μειώνει στα 100.000 ευρώ το ελάχιστο ύψος της επένδυσης, έναντι 180.000 ευρώ που πρόβλεπε ο προηγούμενος αναπτυξιακός νόμος.

- ανεβάζει μέχρι και το 100% της επένδυσης το ύψος των φορολογικών απαλλαγών.

- μειώνει σημαντικά το χρόνο που απαιτείται για την έγκριση του επενδυτικού σχεδίου και το χρόνο καταβολής των ενισχύσεων στους δικαιούχους.

- μειώνει σημαντικά το ποσοστό ίδιας συμμετοχής στο 25%, έναντι 40% που πρόβλεπε ο προηγούμενος αναπτυξιακός νόμος.

2ον Η επιτάχυνση του ρυθμού απορρόφησης και η διεύρυνση των ορίων και των ποσοστών χρηματοδότησης των επιχειρήσεων από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανταγωνιστικότητα» (με την ένταξη για πρώτη φορά των επιχειρήσεων του εμπορικού τομέα και του τομέα παροχής υπηρεσιών και την αύξηση μέχρι 55% του ποσοστού ενίσχυσης των ΜμΕ, εξαντλώντας τα όρια του Χάρτη Περιφερειακών Ενισχύσεων).

Σημειώνεται ότι στο επίκεντρο του ΕΠΑΝ βρίσκεται η ενίσχυση της επιχειρηματικότητας στους τομείς της μεταποίησης, της ενέργειας, του τουρισμού, του εμπορίου και της παροχής υπηρεσιών. Δίνεται έμφαση στη χρηματοδότηση Δράσεων για τον εκσυγχρονισμό των επιχειρήσεων (ιδιαίτερα των μικρομεσαίων), την ενίσχυση της έρευνας και τεχνολογίας, την εξοικονόμηση ενέργειας, την αναβάθμιση του ανθρώπινου δυναμικού και την προστασία του περιβάλλοντος, την ανασυγκρότηση των βιομηχανικών περιοχών και την ίδρυση νέων, καθώς και βιομηχανικών πάρκων.

Το ΕΠΑΝ έχει πραγματοποιήσει από το Μάρτιο του 2004 έως σήμερα το σημαντικότερο ποιοτικό και ποσοτικό άλμα στην πορεία του. Η απορρόφηση του Προγράμματος από το 14,7% που ήταν το Μάρτιο του 2004 έχει φτάσει ήδη το 42,82%. Αυξήθηκε δηλαδή κατά 28 ποσοστιαίες μονάδες σε διάστημα 22 μηνών. Αύξηση που ξεπερνά το 190% της αρχικής απορρόφησης. Μόνο μέσα στο 2005, διατέθηκαν, μέσω του Προγράμματος, πάνω από 530 εκατομμύρια ευρώ, για την πραγματοποίηση έργων υποδομών και την επιδότηση επιχειρήσεων.

Μέχρι σήμερα, έχουν επωφεληθεί από τις Δράσεις του περισσότερες από 80.000 επιχειρήσεις. Είναι μάλιστα χαρακτηριστικό ότι από τις 20.000 που έχουν ενταχθεί σε Δράσεις του ΕΠΑΝ (στο ΕΤΠΑ) οι 11.500 (δηλαδή ποσοστό 57,5%) εντάχθηκαν μέσα στο 2005.

Το πρόγραμμα αυτό μεταξύ άλλων χρηματοδοτεί επενδύσεις για…

- την υλοποίηση ενεργειακών έργων και μεγάλων υποδομών,

- τον εκσυγχρονισμό τουριστικών επιχειρήσεων,

- την ίδρυση επιχειρήσεων από νέους, γυναίκες και άτομα με αναπηρίες,

- την εφαρμογή συστημάτων διαχείρισης της ποιότητας των προϊόντων και ασφάλειας τροφίμων,

- τη δημιουργία δικτύων επιχειρήσεων,

- την υιοθέτηση σύγχρονων μεθόδων διαχείρισης (π.χ. ηλεκτρονικό επιχειρείν),

- την κατάρτιση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, στον τομέα της έρευνας και τεχνολογίας στις επιχειρήσεις.

3ον Το νέο θεσμικό πλαίσιο αδειοδότησης των μεταποιητικών επιχειρήσεων, που οδηγεί στη μείωση του χρόνου και του κόστους που απαιτείται για την ίδρυσή τους, μειώνει τη γραφειοκρατία και διευκολύνει την ανάπτυξη νέων επιχειρηματικών δραστηριοτήτων.

Ανάλογο θεσμικό πλαίσιο καταρτίζεται και πρόκειται να προωθηθεί σύντομα για τις επιχειρήσεις του εμπορίου και των υπηρεσιών.

4ον Η επιβολή όρων διαφάνειας, ισονομίας και αντικειμενικότητας στο σύστημα ανάθεσης των κρατικών προμηθειών και των δημόσιων έργων.

5ον Η ενίσχυση των πρωτοβουλιών που αποβλέπουν στην αξιοποίηση της νέας γνώσης, της Έρευνας και της Καινοτομίας, για την παραγωγή προϊόντων και υπηρεσιών, μεγάλης προστιθέμενης αξίας.

6ον Η αναβάθμιση και η δικτύωση των δομών υποστήριξης των επιχειρήσεων (ΚΥΕ, ΚΕΤΑ).

7ον Το νέο πλαίσιο για το εμπόριο του αύριο, που, ανάμεσα στ’ άλλα, ρυθμίζει το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων, με στόχο την ανάπτυξη του κλάδου, την αύξηση του τζίρου των λιανεμπορικών επιχειρήσεων, την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών καθώς επίσης και την εξυγίανση του υπαίθριου εμπορίου. Μετά τη ψήφιση του νόμου για το νέο εθνικό πλαίσιο ωραρίου έχουν ήδη δημιουργηθεί νέες θέσεις εργασίας στο λιανικό και χονδρικό εμπόριο.

8ον Η θεσμοθέτηση του Γενικού Εμπορικού Μητρώου και ο εκσυγχρονισμός της Επιμελητηριακής Νομοθεσίας.

9ον Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ολοκληρωμένης παρέμβασης για τη δημιουργία νέων Βιομηχανικών Περιοχών συνολικού προϋπολογισμού 180 εκατ. ευρώ.

10ον Η αναβάθμιση του Εθνικού Συμβουλίου Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΣΕΤ) και η προώθηση νέας πολιτικής για την Έρευνα και την Τεχνολογία. Η προώθηση πολιτικών για το φθηνό internet στους φοιτητές των ΑΕΙ και ΤΕΙ μέσω του προγράμματος ΔΙΟΔΟΣ αποτελεί μια από τις σημαντικότερες πρωτοβουλίες στην κατεύθυνση αυτή.

11ον Η θεσμοθέτηση και η αναβάθμιση του Εθνικού Συμβουλίου Ανταγωνιστικότητας και Ανάπτυξης.

Το Υπουργείο Ανάπτυξης έδωσε και δίδει ιδιαίτερη έμφαση στην προστασία του καταναλωτή-πολίτη. Για το σκοπό αυτό…

- Ενεργοποιήσαμε τη Γραμματεία Καταναλωτή.

- Θεσπίσαμε το Συνήγορο του Καταναλωτή.

- Αναβαθμίσαμε το Εθνικό Συμβούλιο του Καταναλωτή.

- Στηρίζουμε τις Ενώσεις Καταναλωτών.

- Αναβαθμίσαμε το Εθνικό Συμβούλιο Ποιότητας για την ανάπτυξη.

- Εντείναμε τους ελέγχους στην αγορά για την περιστολή του παραεμπορίου, της νοθείας των τροφίμων και των καυσίμων, της αισχροκέρδειας και της απάτης.

Βασικός στόχος της Νέας Αναπτυξιακής Πολιτικής είναι η στήριξη της επιχειρηματικότητας του Έλληνα και ιδίως των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Για το σκοπό αυτό εφαρμόστηκαν, στα δύο χρόνια της Νέας Διακυβέρνησης, περισσότερα από τριάντα (30) μέτρα, ανάμεσα στα οποία:

- Η σύσταση Εθνικού Συμβουλίου Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων.

- Η πρόσθετη ενίσχυση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (έως και δεκαπέντε (15) ποσοστιαίες μονάδες) μέσω του νέου αναπτυξιακού νόμου.

- Η ένταξη, για πρώτη φορά, στο ΕΠΑΝ των εμπορικών δραστηριοτήτων και των υφιστάμενων επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών, συνολικού προϋπολογισμού 369 εκατ. ευρώ.

- Η απλούστευση των διαδικασιών για την ένταξη των ΜμΕ στα προγράμματα του ΕΠΑΝ.

- Η διευκόλυνση της πρόσβασής τους σε κεφάλαια, με την πλήρη ενεργοποίηση του ΤΕΜΠΜΕ.

- Η διαμόρφωση ειδικών προγραμμάτων του ΕΠΑΝ για τη στήριξή τους.

- Η αναβάθμιση των ΚΕΤΑ, των ΒΕΠΕ και του ρόλου του ΕΟΜΜΕΧ.

- Η κατάρτιση (σε συνεργασία με το Υπουργείο Απασχόλησης) προγράμματος επιδότησης της μερικής απασχόλησης στις πολύ μικρές επιχειρήσεις του λιανικού εμπορίου.

- Το Υπουργείο Οικονομίας & Οικονομικών σε συνεργασία με τα Υπουργεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Ανάπτυξης, προχώρησε πρόσφατα στην έγκριση της Γ΄ Προκήρυξης των Δράσεων προς τις ΜμΕ των τομέων της μεταποίηση και του τουρισμού, στο πλαίσιο των Περιφερειακών Επιχειρησιακών Προγραμμάτων (ΠΕΠ), Μέσω των συγκεκριμένων Δράσεων των ΠΕΠ πρόκειται να υλοποιηθούν επενδυτικά σχέδια 400 εκατ. ευρώ.

Σημειώνεται ότι το 2004 δημιουργήθηκαν 24.096 περισσότερες επιχειρήσεις από όσες έκλεισαν και το 2005 δημιουργήθηκαν 28.401 περισσότερες επιχειρήσεις από όσες έκλεισαν. Και αυτό στην πράξη σημαίνει ότι δημιουργήθηκαν νέες θέσεις δουλειάς.

Βασική πτυχή της αναπτυξιακής πολιτικής αποτελεί η νέα ενεργειακή πολιτική που αναπτύσσεται σε συγκεκριμένους άξονες:

- Την απελευθέρωση των ενεργειακών αγορών.

- Την εξοικονόμηση ενέργειας και τον περιορισμό της πετρελαϊκής εξάρτησης της Χώρας.

- Την προώθηση των ΑΠΕ και την προστασία του περιβάλλοντος.

- Την προώθηση μεγάλων έργων που καθιστούν τη Χώρα μας διεθνή ενεργειακό δίαυλο, στο πετρέλαιο, το φυσικό αέριο και τον ηλεκτρισμό.

Ανάμεσα στ’ άλλα επισημαίνονται.

- Η πολιτική συμφωνία με τη Ρωσία και τη Βουλγαρία για τον αγωγό Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη.

- Τα εγκαίνια για την έναρξη κατασκευής του ελληνο-τουρκικού αγωγού φυσικού αερίου, που ολοκληρώνεται μέχρι το τέλος του 2006

- Η συμφωνία με την Ιταλία για τον ελληνο-ιταλικό αγωγό φυσικού αερίου.

- Η ιδρυτική συνθήκη για τη δημιουργία Ενεργειακής Κοινότητας με τη συμμετοχή της Ε.Ε. και των χωρών της Ν.Α. Ευρώπης, που υπεγράφη στην Αθήνα.

Στο πλαίσιο της Νέας Ενεργειακής Πολιτικής εντάσσονται:

- Ο νόμος για την απελευθέρωση της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας και ο νόμος για την απελευθέρωση της αγοράς φυσικού αερίου.

- Ο νόμος για την ένταξη των βιοκαυσίμων στο ενεργειακό μας ισοζύγιο.

- Η ενίσχυση του συστήματος παραγωγής, μεταφοράς και διανομής ηλεκτρικής ενέργειας.

- Ο νέος Κώδικας Διαχείρισης του Συστήματος και Συναλλαγών Ηλεκτρικής Ενέργειας.

- Η κατάρτιση νέου θεσμικού πλαισίου για τις ΑΠΕ.

- Η επέκταση του δικτύου φυσικού αερίου σε 13 νομούς.

Βασικές προτεραιότητες για το επόμενο διάστημα είναι:

- Η περαιτέρω επιτάχυνση της υλοποίησης του ΕΠΑΝ και η ολοκλήρωση της προετοιμασίας για το Δ΄ ΚΠΣ.

- Η ολοκλήρωση των παρεμβάσεων στο ενεργειακό τομέα με έμφαση στην προώθηση των διεθνών διασυνδέσεων στους τομείς του πετρελαίου, του φυσικού αερίου και του ηλεκτρισμού, τη διεξαγωγή του διαγωνισμού για τις 3 μονάδες ηλεκτροπαραγωγής από ιδιώτες, το νέο πλαίσιο για την έρευνα και την εκμετάλλευση υδρογονανθράκων και την ενσωμάτωση της σχετικής Κοινοτικής Οδηγίας για την ενεργειακή αποδοτικότητα κτιρίων.

- Η προώθηση νέου νόμου για το σύστημα αδειοδότησης εμπορικών επιχειρήσεων.

- Η αναθεώρηση του θεσμικού πλαισίου περί προμηθειών και το νέο ηλεκτρονικό σύστημα κρατικών προμηθειών με έμφαση στη διαφάνεια και τη νομιμότητα.

- Η προώθηση ενός σύγχρονου πλαισίου για την έρευνα και τεχνολογία σε συνεργασία με το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας & Θρησκευμάτων.

- Η περαιτέρω ενίσχυση των ελεγκτικών μηχανισμών του Υπουργείου με έμφαση στην προστασία του καταναλωτή-πολίτη που βρίσκεται στο κέντρο της πολιτικής μας. Η ουσιαστική ενίσχυση του ΕΦΕΤ σε ανθρώπινο δυναμικό και πόρους είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση των ελέγχων στην αγορά και τη δυναμικότερη παρουσία του κράτους σε όφελος του καταναλωτή-πολίτη.

- Η συνεργασία με την ΕΝΑΕ και τις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις για τον καλύτερο συντονισμό όλων των μηχανισμών ελέγχου του κράτους για την προστασία του καταναλωτή-πολίτη.

- Η προετοιμασία για την πλήρη αξιοποίηση της μεγάλης διαρθρωτικής τομής που προωθεί το ΥΠΕΧΩΔΕ για να αποκτήσει η Χώρα Εθνικό Χωροταξικό Σχέδιο, αλλά και ειδικά Χωροταξικά Σχέδια για τη μεταποίηση, τις ΑΠΕ, τον Τουρισμό.

Εφαρμόζουμε ένα νέο πρότυπο ανάπτυξης. Επιλέγουμε πολιτικές που ενισχύουν την επιχειρηματικότητα της Ελληνίδας και του Έλληνα και οδηγούν σε μια Άνοιξη Επιχειρηματικότητας. Πολιτικές για μια επανάσταση ποιότητας, στη σύγχρονη Ελλάδα. Πολιτικές ενίσχυσης της παραγωγικότητας και βελτίωσης της ανταγωνιστικότητας της Οικονομίας μας. Στόχος μας είναι μια κοινωνία που παράγει και προοδεύει. Στόχος μας είναι μια Ελλάδα ανταγωνιστική, με ποιότητα και ισχυρή παρουσία στις αγορές του κόσμου. Στόχος μας είναι να υπάρχει ανάπτυξη παντού, ανάπτυξη σε όλους τους τομείς, ανάπτυξη για όλους.

13 ΝΕΟΙ ΝΟΜΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
1. «Σύσταση Εθνικού Συμβουλίου Ανταγωνιστικότητας & Ανάπτυξης και ρύθμιση λοιπών θεμάτων του Υπουργείου Ανάπτυξης» Ν. 3279 - ΦΕΚ 205Α (1.11.2004)

2. «Συνήγορος του Καταναλωτή - Ρύθμιση θεμάτων του Υπουργείου Ανάπτυξης και άλλες διατάξεις» Ν. 3297 - ΦΕΚ 259Α (23.12.2004)

3. «Ίδρυση και λειτουργία βιομηχανικών - βιοτεχνικών εγκαταστάσεων στο πλαίσιο της αειφόρου ανάπτυξης και άλλες διατάξεις» Ν. 3325 - ΦΕΚ 68Α (11.3.2005)

4. «Έλεγχος της διακίνησης και αποθήκευσης πετρελαιοειδών προϊόντων - Ρύθμιση θεμάτων Υπουργείου Ανάπτυξης» Ν. 3335 - ΦΕΚ 95Α (20.4.2005)

5. «Αντικατάσταση και συμπλήρωση του Ν. 703/1977 “Περί ελέγχου μονοπωλίων και ολιγοπωλίων και προστασίας του ελεύθερου ανταγωνισμού” (ΦΕΚ 278 Α’)» Ν. 3373 - ΦΕΚ 188Α (2.8.2005)

6. «Αρχές και Κανόνες για την εξυγίανση της λειτουργίας και την ανάπτυξη βασικών τομέων του εμπορίου και της αγοράς - Θέματα Υπουργείου Ανάπτυξης» Ν. 3377 - ΦΕΚ 202Α (19.8.2005)

7. «Πλαίσιο Ρυθμίσεων για τη Σύσταση και τη Λειτουργία της Ευρωπαϊκής Εταιρείας» Ν. 3412 - ΦΕΚ 276Α (4.11.2005)

8. «Εισαγωγή στην Ελληνική Αγορά των Βιοκαυσίμων και των Άλλων Ανανεώσιμων Καυσίμων» Ν. 3423 - ΦΕΚ 304Α (13.12.2005)

9. «Απελευθέρωση Αγοράς Φυσικού Αερίου» Ν. 3428 - ΦΕΚ 313Α (27.12.2005)

10. «Γενικό Εμπορικό Μητρώο (Γ.Ε.ΜΗ.) και Εκσυγχρονισμός της Επιμελητηριακής Νομοθεσίας» Ν. 3419 - ΦΕΚ 297Α (6.12.2005)

11. «Επιτάχυνση της διαδικασίας για την απελευθέρωση της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας» Ν. 3426 - ΦΕΚ 309Α (22.12.2005)

12. «Έγκριση της σύστασης Ιδρύματος με την επωνυμία ΙΔΡΥΜΑ ΟΡΜΥΛΙΑ και κύρωση του Οργανισμού του» Ν. 3440 - ΦΕΚ 38Α (27.2.2006)

13. «Σύσταση Συμβουλίου Εθνικής Ενεργειακής Στρατηγικής Ρύθμιση θεμάτων Υπουργείου Ανάπτυξης» Ν. 3438 - ΦΕΚ 33Α (14.2.2006).

7 ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΥΡΩΘΗΚΑΝ ΜΕ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
1. «Κύρωση της Συμφωνίας μεταξύ της Ελληνικής Δημοκρατίας και της Δημοκρατίας της Τουρκίας σχετικά με την πραγματοποίηση της διασύνδεσης Τουρκίας – Ελλάδος για τη μεταφορά αερίου και την προμήθεια φυσικού αερίου από τη Δημοκρατία της Τουρκίας προς την Ελληνική Δημοκρατία» Ν. 3246 - ΦΕΚ 117Α (1.7.2004)

2. «Κύρωση της Συμφωνίας μεταξύ της Κυβέρνησης της Ελληνικής Δημοκρατίας και της Κυβέρνησης της Κυπριακής Δημοκρατίας για τη διατήρηση αποθεμάτων αργού πετρελαίου και προϊόντων πετρελαίου που αποθηκεύονται στην Ελληνική Δημοκρατία» Ν. 3264 - ΦΕΚ 180Α (30.9.2004)

3. «Κύρωση της Συμφωνίας μεταξύ της Κυβέρνησης της Ελληνικής Δημοκρατίας και του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος αναφορικά με την ένταξη της Ελλάδας στη Συνθήκη του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος και τους συναφείς όρους και προϋποθέσεις» Ν. 3308 - ΦΕΚ 21Α (1.2.2005)

4. «Κύρωση της Συμφωνίας επιστημονικής και τεχνολογικής συνεργασίας μεταξύ της Κυβέρνησης της Ελληνικής Δημοκρατίας και της Κυβέρνησης της Αραβικής Δημοκρατίας της Αιγύπτου» Ν. 3392 - ΦΕΚ 241Α (4.10.2005)

5. «Κύρωση της Πράξης Αναθεώρησης της Σύμβασης για τη χορήγηση των ευρωπαϊκών διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας (Σύμβαση για το ευρωπαϊκό δίπλωμα ευρεσιτεχνίας της 5ης Οκτωβρίου 1973, η οποία τροποποιήθηκε στις 17 Δεκεμβρίου 1991) της 29ης Νοεμβρίου 2000» Ν. 3396 - ΦΕΚ 246Α (6.10.2005)

6. «Κύρωση της πολιτικής συμφωνίας Ελλάδας - Ιταλίας» για την κατασκευή του υποθαλάσσιου αγωγού φυσικού αερίου Ν. 3441 - ΦΕΚ 39Α (27.2.2006)

* Υπογράψαμε «Ελληνο - ισραηλινή συμφωνία για βιομηχανική τεχνολογική συνεργασία για τη δημιουργία κοινών εταιρειών προϊόντων έντασης γνώσης».

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 Επιστροφή  Κορυφή σελίδας

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η με οποιονδήποτε τρόπο αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου της εφημερίδας, χωρίς την γραπτή άδεια του εκδότη. Κάθε δημόσια αναφορά στο περιεχόμενο της συνεπάγεται και αναφορά του ονόματός της, όπως η δημοσιογραφική δεοντολογία επιτάσσει.

 

 

[Αρχική σελίδα]  [Αγορά Εργασίας]  [Επιχειρηματικότητα]  [Προσλήψεις στο Δημόσιο]  [Εκπαίδευση]  [Σεμινάρια]  [Νομοθεσία]  [Βιβλία]
Διεύθυνση: Λ. Ριανκούρ 73, 11524 Αθήνα, mail: info@proslipsis.gr
©  2004-2020  proslipsis.gr, All rights reserved