nmathioud for ProslipsisGR - Widget





ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΗΣ PROSLIPSIS.GR
Μάθετε πρώτοι τα νέα ...

  ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 

 
Βάλτε Αγγελία      Δείτε Αγγελίες      Newsletters       
  Επικοινωνία     
 
 
 
 
 
 
 
 

 
  Οργάνωση - Διοίκηση Επιστροφή    
Ο Παυλόπουλος για την πρόταση νόμου του ΠΑΣΟΚ για τις προσλήψεις (17/5/07)

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ
ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣΓΡΑΦΕΙΟ


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 
Πέμπτη, 17 Μαΐου 2007

ΣΗΜΕΙΑ ΟΜΙΛΙΑΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ,  ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ  ΚΑΘΗΓΗΤΗ κ. ΠΡΟΚΟΠΗ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΥ  ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΠΑ.ΣΟ.Κ.  «ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΤΟΥ Ν. 2190/1994, ΟΠΩΣ ΙΣΧΥΕΙ, ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»

«Ι. Η πρόταση νόμου, την οποία κατέθεσε το ΠΑΣΟΚ, πέρα από προκλητική επίδειξη λαϊκισμού και ανευθυνότητας, αποτελεί και αδιάψευστη ομολογία της αδιαφανούς και αναξιοκρατικής πολιτικής του στον τομέα των προσλήψεων για μία ολόκληρη 20ετία. Δέχεται δηλαδή ότι για να εξυπηρετήσει τους μικροπολιτικούς σκοπούς του, χρησιμοποιεί ως προσφιλές προπέτασμα, για μία ακόμη φορά, τον ν. 2190/1994. Έτσι, αφού πρώτα ψήφισαν τον ν. 2190/1994 και είδαν ότι δεν τους εξυπηρετούσε, τον πέρασαν από την προκρούστεια κλίνη. Είναι ενδεικτικό το γεγονός ότι από το 1994 μέχρι το 2004 πραγματοποιήθηκαν δεκάδες τροποποιήσεις του 2190/1994. Πολλές από αυτές ήταν κερκόπορτες, μέσα από τις οποίες το ΠΑΣΟΚ πέρασε το κομματικό ρουσφέτι υπό το πρόσχημα της καθιέρωσης της αξιοκρατίας! Αφού διόρισαν από τις πόρτες και τα παράθυρα όσους μπόρεσαν, θυμήθηκαν το ΑΣΕΠ. Και επειδή, βεβαίως, «υποχρεώσεις» εξακολουθούσαν να υπάρχουν πολλές, το ΠΑΣΟΚ, με τη «δημιουργικότητα» και το «πρακτικό πνεύμα» που το διακρίνει, εφηύρε, προκειμένου να παρακάμψει το ΑΣΕΠ, την πρακτική των συμβάσεων έργου, τις οποίες μοίραζε αφειδώς μαζί με υποσχέσεις μονιμοποίησης. Η στρατιά των συμβασιούχων-ομήρων που σύρονταν στις αλλεπάλληλες εκλογικές αναμετρήσεις - πρόβλημα το οποίο εμείς λύσαμε οριστικά - αποτελεί περίτρανη απόδειξη ενός πρωτοφανούς πολιτικού ατοπήματος. Και έρχονται τώρα οι προτείνοντες Βουλευτές του ΠΑΣΟΚ ουσιαστικά να μας πουν ότι  πόσο «κακές» είναι οι συμβάσεις μίσθωσης έργου!
 Ειδικότερα, και ως προς τα επιμέρους άρθρα της πρότασης νόμου, αν παραμερίσει κανείς τα πυροτεχνήματα εντυπωσιασμού, τις πολλές νομοτεχνικές ελλείψεις και επικαλύψεις και προσπαθήσει να ανατρέξει στην ουσία των προτεινόμενων ρυθμίσεων, θα διαπιστώσει εύκολα ότι οι περισσότερες από αυτές μόνο δυσλειτουργίες στο ήδη ταλαιπωρημένο σύστημα προσλήψεων επιφέρουν. Ή, στην καλύτερη περίπτωση, είναι ανεδαφικές και ανεφάρμοστες, ενώ άλλες έρχονται σε ευθεία αντίθεση με όσα, κατά καιρούς, έχουν υποστηρίξει το ΑΣΕΠ και ο Συνήγορος του Πολίτη στις εκθέσεις τους. 
 
ΙΙ. Πιο συγκεκριμένα, η πρόταση νόμου είναι ανεφάρμοστη για 9 λόγους, όσα είναι και τα άρθρα της:

Α. Άρθρο 1 για το πεδίο εφαρμογής της πρότασης νόμου
Ο οριοθέτηση του πεδίου εφαρμογής της πρότασης νόμου είναι, τουλάχιστον, άστοχη, ως εξαιρετικά ευρεία, δεδομένου ότι, στις, ούτως ή άλλως, προβληματικές και πρακτικά ανεφάρμοστες ρυθμίσεις του - όπως θα αναλυθεί παρακάτω - υπάγει, προκειμένου να δημιουργήσει εντυπώσεις, π.χ. ακόμη και τις ΔΕΚΟ που είναι εισηγμένες στο Χρηματιστήριο! Γεγονός που δεν συνάδει με τον σκοπό και τη φύση τους και αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα για την άσκηση της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας.

Β. Άρθρο 2 για τον τριετή προγραμματισμό προσλήψεων
Η καθιέρωση τριετούς προγραμματισμού προσλήψεων είναι εκτός πραγματικότητας, δεδομένου ότι, αφενός, είναι βέβαιο ότι μέσα στην τριετία οι ανάγκες σε προσωπικό θα μεταβληθούν. Αλλά και, αφετέρου, γιατί, όπως όλοι γνωρίζουν, ο προϋπολογισμός είναι ετήσιος. Πρόκειται, συνεπώς, για ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο προϋπολογισμό, η εφαρμογή του οποίου θα ισοδυναμούσε στην πράξη με απουσία οποιουδήποτε προγραμματισμού. Και σαν να μην έφθανε αυτό, καλείται το ΑΣΕΠ να «βγάλει το φίδι από την τρύπα» και να προγραμματίσει διαδικασίες πρόσληψης προσωπικού, βάσει ενός διαρκώς μεταβαλλόμενου τριετούς προγραμματισμού σε όλο το εύρος των φορέων του δημόσιου τομέα.
 Η πράξη έχει αποδείξει ότι ο ετήσιος προγραμματισμός είναι η πιο ρεαλιστική προσέγγιση και, ως τέτοια, ορθώς παραμένει.

Γ. Άρθρα 3 και 4: Η ενορχηστρωμένη παραπληροφόρηση του ΠΑΣΟΚ για τη συνέντευξη
1.   Η συνέντευξη καθιερώθηκε επί ΠΑΣΟΚ και προβλέπεται στο άρθρο 19 του ν. 2190/1994, όπως ισχύει, για την πλήρωση θέσεων ειδικού επιστημονικού προσωπικού.
2.  Με τις ρυθμίσεις του ν. 3320/2005 εισήχθη η συνέντευξη ως ένα, επιπλέον, κριτήριο μοριοδότησης και στις διαδικασίες πλήρωσης θέσεων με σειρά προτεραιότητας (άρθρο 18 ν. 2190/1994 όπως ισχύει). Σκοπός της νέας ρύθμισης είναι η βελτίωση του συστήματος των προσλήψεων, μέσω της παροχής της δυνατότητας αξιολόγησης της προσωπικότητας του υποψηφίου, ώστε να είναι αυτός αποτελεσματικός.
3. Όπως, άλλωστε, το ίδιο το ΑΣΕΠ αναφέρει στο με αρ. πρωτ. 20839/13.6.2006 έγγραφό του: «Η συνέντευξη, που, όπως προκύπτει από τα παραπάνω, προβλέπεται ακόμη και στον ιδρυτικό νόμο του ΑΣΕΠ από τότε που αυτός τέθηκε σε ισχύ ως κριτήριο αξιολόγησης του υποψηφίου για τις προσλήψεις στο δημόσιο τομέα συνεκτιμώμενο με τα λοιπά κριτήρια, ουδέποτε θεωρήθηκε ότι είναι κριτήριο μη αξιοκρατικό ή μη αντικειμενικό, τόσο πριν όσο και μετά την αναθεώρηση του Συντάγματος το 2001 οπότε τέθηκε σε εφαρμογή η παρ. 7 του άρθρου 107, κατά την οποία η πρόσληψη υπαλλήλων στο δημόσιο και τον ευρύτερο δημόσιο τομέα, όπως αυτός καθορίζεται κάθε φορά, γίνεται είτε με διαγωνισμό είτε με επιλογή…Επίσης, δεν αμφισβητήθηκε ούτε μετά την αναθεώρηση του Συντάγματος το 2001...». To ίδιο αναφέρεται και στην τελευταία ετήσια έκθεση του ΑΣΕΠ (του 2005, σελ. 49).

4. Επιπλέον, είναι σαφές ότι ανατροπή των λοιπών κριτηρίων λόγω συνέντευξης δεν είναι δυνατή, όπως προκύπτει από τους περιορισμούς που έχουν τεθεί σχετικά και οι οποίοι είναι οι ακόλουθοι:
· Η συνέντευξη διενεργείται μόνον όταν το ζητήσει ο οικείος φορέας, υποβάλλοντας σχετικό αίτημα στο ΑΣΕΠ και μόνο εφόσον το ΑΣΕΠ το κρίνει αναγκαίο. Το ίδιο το ΑΣΕΠ, στο από 16.11.2005 πρακτικό του (Ολομέλεια), στο οποίο θέτει τις βασικές αρχές που θα ακολουθήσει για τη συνέντευξη, αναφέρει ότι «εγγύηση για την απαραίτητη διασφάλιση του αξιόπιστου και αδιάβλητου της όλης διαδικασίας της συνέντευξης παρέχει με το κύρος του το ΑΣΕΠ, το οποίο άλλωστε έχει επιφορτισθεί και με την αντίστοιχη ευθύνη».
· Το ΑΣΕΠ μπορεί, με απόφασή του, ν’ αποκλείσει τη διενέργεια συνέντευξης, πράγμα το οποίο έχει ήδη κάνει απαντώντας αρνητικά σε αρκετές περιπτώσεις και αποδεχόμενο τη συνέντευξη σε κάποιες άλλες (Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Πέτρας Ολύμπου, ΙΚΑ, Ο.Ε.Ε.Κ.). Έτσι και η Ετήσια Έκθεση του ΑΣΕΠ για το 2005 σελ. 48.
· Ο αριθμός των υποψηφίων που καλείται σε συνέντευξη ισούται με τον αριθμό των θέσεων που προκηρύχθηκαν, πολλαπλασιαζόμενος με συντελεστή 1,3 και με τη σειρά που οι υποψήφιοι έχουν καταταγεί στον οικείο πίνακα, με βάση τη βαθμολογία που έχουν λάβει στα υπόλοιπα κριτήρια. Συνεπώς, αν έχουν προκηρυχθεί π.χ. 10 θέσεις και στον πίνακα έχουν καταταγεί 110 υποψήφιοι, σε συνέντευξη θα κληθούν μόνον οι πρώτοι 13. 
- Η βαθμολογία της συνέντευξης δεν μπορεί να υπερβεί το +/- 20% των μονάδων που έχει συγκεντρώσει ο υποψήφιος στα λοιπά κριτήρια συνολικά. 
- Ο Πρόεδρος της τριμελούς επιτροπής συνέντευξης και το ένα μέλος της ορίζονται από το ΑΣΕΠ. Αυτό σημαίνει ότι η πλειοψηφία των μελών της επιτροπής συνέντευξης έχει τα απαραίτητα εχέγγυα ανεξαρτησίας. 
- Η  εφαρμογή του κριτηρίου της συνέντευξης,  σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 4 του ν. 3320/2005, άρχισε τρεις μήνες μετά την έκδοση της αριθμ. ΔΙΠΠ/Φ.ΕΠ.1/5/οικ/15205/2005 (ΦΕΚ1136/Β/17-8-2005) απόφασης του Υπουργού Εσωτερικών Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης, δηλαδή από 17-11-2005.
· Συνεντεύξεις εκτός ΑΣΕΠ δεν θεσπίσθηκαν από αυτή την Κυβέρνηση. Όπου έγιναν συνεντεύξεις εκτός ΑΣΕΠ, έγιναν βάσει διατάξεων που θέσπισε το ΠΑΣΟΚ, όπως π.χ. συνέβη στις προσλήψεις της Υ.Α. 7012/13/1/-λβ/19-5-1998 (ΦΕΚ479/Β΄), η οποία φέρει την υπογραφή του τότε Υπουργού Δημόσιας Τάξης Γεωργίου Ρωμαίου. Μάλιστα, οι συνεντεύξεις που γίνονταν μ’ αυτή την Κ.Υ.Α. μπορούσαν να οδηγήσουν σε αποκλεισμό του υποψηφίου, εφόσον αυτός κρινόταν ακατάλληλος λόγω έλλειψης ψυχοπνευματικών προσόντων (παρ. 7 και 8 του άρθρου 4). Αντίθετα, με τη νέα Κ.Υ.Α. 7012/13/1ξη από 24.1.2005, η συνέντευξη μετατράπηκε από κριτήριο αποκλεισμού σε κριτήριο βαθμολόγησης του υποψηφίου από 0-20.
· Όπου από τον νόμο προβλέπεται συνέντευξη, δεν χωρεί ένσταση για την ουσιαστική κρίση της Επιτροπής, αλλά μόνο για λόγους νομιμότητας. Αυτό προβλέπεται, άλλωστε, και στο ν. 2527/1997 (άρθρο 4 παρ. 1) για τη συνέντευξη του ειδικού επιστημονικού προσωπικού.

5. Όπως επισημαίνει η Ειδική Έκθεση του Συνηγόρου του Πολίτη που δημοσιεύθηκε τον Δεκέμβριο του 2006 με αντικείμενο τις «Προσλήψεις στο δημόσιο τομέα – Οι εκτός ελέγχου του ΑΣΕΠ διαδικασίες», η εκτίμηση μόνο των τυπικών προσόντων δεν είναι ασφαλές κριτήριο για την καταλληλότητα του υποψηφίου, ενώ η συνέντευξη κρίνεται ως σημαντική και μπορεί, υπό προϋποθέσεις, να αποτελέσει στοιχείο χρήσιμο για την αξιολόγηση του υποψηφίου. Τις προϋποθέσεις αυτές τις έχουμε ήδη διασφαλίσει – είναι οι δικλείδες που αναφέρθηκαν αμέσως παραπάνω – άρα, το θεσμικό πλαίσιο που διέπει τη συνέντευξη που εμείς καθιερώσαμε, δηλαδή τη συνέντευξη του ν. 3320/2005, είναι απόλυτα εναρμονισμένο και με τα πορίσματα του Συνηγόρου του Πολίτη. 
 Απ’ όλα τα παραπάνω είναι σαφές ότι η πρόταση νόμου του ΠΑΣΟΚ, με το να προβλέπει την κατάργηση της συνέντευξης, βρίσκεται σε αντίθεση με τα πορίσματα και του ΑΣΕΠ και του Συνηγόρου του Πολίτη, υιοθετώντας, για μία ακόμη φορά, ισοπεδωτικές και μηδενιστικές λύσεις που το φέρνουν αντιμέτωπο με τις ίδιες τις ανάγκες της πραγματικότητας και της κοινωνίας.

Δ. Άρθρο 5: Για τον Ηλεκτρονικό Πίνακα Απασχολούμενου  Προσωπικού
Το ΠΑΣΟΚ προτείνει την καθιέρωση ηλεκτρονικού πίνακα όλου του απασχολούμενου προσωπικού. Μία ακόμη ανεφάρμοστη ιδέα, αφού κανένας από τους προτείνοντες δεν μπήκε στον κόπο να ψάξει και να μάθει ότι κεντρικός ηλεκτρονικός πίνακας δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς προηγούμενη λειτουργία Εθνικής Δικτυακής Πύλης και Εθνικού Συστήματος Διαλειτουργικότητας. Το Υπουργείο Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης ξεκίνησε τα δύο αυτά βασικά έργα, τα οποία αναμένεται να τεθούν σε λειτουργία το πρώτο εξάμηνο του 2008. Από το χρονικό αυτό σημείο θα είναι εφικτή και η δημιουργία κεντρικού μητρώου προσωπικού, χωρίς να χρειάζεται καμία νομοθετική ρύθμιση για τον σκοπό αυτόν.

Ε. Άρθρο 6: Για τη στελέχωση του ΑΣΕΠ
Όσον αφορά τη στελέχωση του ΑΣΕΠ, τα 3 τελευταία χρόνια, όλα τα αιτήματά του που αφορούσαν το ανθρώπινο δυναμικό ικανοποιήθηκαν πλήρως. Το αποτέλεσμα είναι ότι, σύμφωνα με πίνακα του ίδιου του ΑΣΕΠ, στις 29.6.2006, το προσωπικό του εμφανίζει το μεγαλύτερο αριθμό καλυμμένων θέσεων της τελευταίας εξαετίας (237), καθώς και τον μικρότερο αριθμό κενών θέσεων (64). Και τα αντίστοιχα ποσοστά καταδεικνύουν την ουσιαστική ενίσχυση του προσωπικού του ΑΣΕΠ επί των ημερών μας, ως ακολούθως:

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΕΤΩΝ 2001-2006
ΕΤΟΣ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ  ΚΑΛΥΜΜΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ  ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ
2001             190                      115                            75
2002             230                      151                            79
2003             301                      159                            142
2004             301                      178                            123
2005             301                      201                            100
29/6/2006      301 (*)                237                            64

(*) Περιλαμβάνονται και οι θέσεις, οι οποίες έχουν εγκριθεί  να καλυφθούν: οκτώ (8) ΠΕ Διοικητικού- Οικονομικού τρεις (3) ΠΕ Πληροφορικής δεκαεπτά (17) Ε.Ε.Π.

ΕΤΟΣ ΠΟΣΟΣΤΟ ΚΑΛΥΜΜΕΝΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΠΟΣΟΣΤΟ ΚΕΝΩΝ ΘΕΣΕΩΝ
2001                       60,5%                                  39,5%
2002                       65%                                     35%
2003                       52,8%                                   47,2%
2004                       59,13%                                 40,87%
2005                       66,77%                                 33,23%
29/6/2006               78,73%                                  21,27%

Μάλιστα, από τις 64 αυτές θέσεις, κατ’ ουσίαν κενές είναι μόνο οι 22, αφού οι υπόλοιπες έχουν καλυφθεί με απόσπαση, μετά από αίτηση του ίδιου του ΑΣΕΠ. Και στις αποσπάσεις, το 2006, σημειώνεται ο μεγαλύτερος αριθμός, κατόπιν αιτήματος του ΑΣΕΠ. Ειδικότερα:

ΕΤΟΣ ΑΠΟΣΠΑΣΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΣΤΟ ΑΣΕΠ
2001 39
2002 32
2003 28
2004 37
2005 41
29/6/2006 42

Επίσης η Τριμελής Επιτροπή του άρθρου 2 παρ. 1 της ΠΥΣ 55/1989 ενέκρινε με την αριθμ. ΔΙΠΠ/Φ.ΕΓΚΡ.1/98/1944/26-4-2006 απόφασή της την πλήρωση είκοσι οκτώ (28) κενών οργανικών θέσεων, διαφόρων κλάδων και ειδικοτήτων στο Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού, διευκολύνοντάς το στην εκπλήρωση της αποστολής του.
Επισημαίνεται, τέλος, ότι ως σήμερα δεν εκκρεμεί στο ΥΠ.ΕΣ.Δ.Δ.Α. κανένα αίτημα του ΑΣΕΠ για έγκριση πλήρωσης θέσεων.
Κατά συνέπεια, η πανηγυρική πρόβλεψη του άρθρου 6 της πρότασης νόμου είναι περιττή, από το στιγμή που τα θέματα αυτά τα έχουμε ήδη αντιμετωπίσει αποτελεσματικά, από κοινού με το ΑΣΕΠ στην πράξη, χωρίς να απαιτείται προσφυγή σε ad hoc νομοθετικές ρυθμίσεις.

Στ. Άρθρο 7: Συμβάσεις έργου και απασχόληση σε έμμεσο εργοδότη
1. Όσον αφορά την πρόβλεψη ότι όλες οι συμβάσεις μίσθωσης έργου αποστέλλονται, πριν από την υπογραφή τους, στο ΑΣΕΠ προς έλεγχο γνησιότητας θα πρέπει να επισημανθούν τα ακόλουθα: Ξαφνικά το ΠΑΣΟΚ ανακάλυψε ότι το θεσμικό πλαίσιο των συμβάσεων μίσθωσης έργου που το ίδιο εμπνεύσθηκε και χρησιμοποιούσε για μία ολόκληρη 20ετία πάσχει! Και αποφάσισε ότι χρήζει άμεσης αλλαγής!! Μιας αλλαγής που είναι τόσο επικίνδυνη, ώστε απειλεί να οδηγήσει σε παράλυση και τελικά σε πλήρη αποδυνάμωση και παραγκωνισμό το ΑΣΕΠ. Ουσιαστικά, δηλαδή, η ενεργοποίηση της ρύθμισης αυτής, πέρα από το μεγάλο δημοσιονομικό κόστος, προϋποθέτει ένα «δεύτερο» ΑΣΕΠ. Αλλιώς θα προκαλέσει συμφόρηση και στις προσλήψεις τακτικού προσωπικού αλλά και στις προσλήψεις με μίσθωση έργου. Άλλωστε, η ισχύουσα νομοθεσία (άρθρο 3 παρ. 4 και άρθρο 8 του ν. 2190/1994) προβλέπει τη γνωστοποίηση στο ΑΣΕΠ κάθε απόφασης ή έγκρισης σύναψης σύμβασης έργου. Οπότε το ΑΣΕΠ έχει τη δυνατότητα να επεμβαίνει όπου κρίνει ότι υπάρχει καταστρατήγηση με τους δικούς του μηχανισμούς. Αλλά και το π.δ. 164/2004 έχει προβλέψει πρόσθετες εγγυήσεις για την αποφυγή καταστρατηγήσεων, η οποίες ενίσχυσαν περαιτέρω το υπάρχον θεσμικό πλαίσιο του ν. 2527/1997.
2. Σε ό,τι αφορά την απαγόρευση του έμμεσου εργοδότη, είναι αποκαλυπτικά υποκριτικό το Κόμμα που εμπνεύσθηκε τον θεσμό της «ενοικίασης» εργαζομένων να μιλά για δήθεν διεύρυνση της σχετικής απαγόρευσης!! Από τις πρώτες ενέργειές μας στο Υπουργείο Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης ήταν να καταργήσουμε τον νόμο 2956/2001 με τον ν. 3250/2004, σε ό,τι αφορά τους φορείς που υπάγονται στην αρμοδιότητά μας (στον στενό δημόσιο τομέα δεν εφαρμοζόταν ούτως ή άλλως). Άρα ούτε και εν προκειμένω δεν έχει να κομίσει κάτι νέο και ουσιαστικό η πρόταση νόμου του ΠΑΣΟΚ.
ΙΙΙ. Απ’ όλα τα παραπάνω είναι σαφές ότι η πρόταση νόμου που εισηγείται σήμερα το ΠΑΣΟΚ αποτελεί τυπικό παράδειγμα κακής πρωτοβουλίας νομοθέτησης, η οποία μόνο αρρυθμίες, προβλήματα και επικαλύψεις έχει να επιδείξει, παρά τα όσα υπόσχεται ο τίτλος της. Το ΠΑΣΟΚ παραμένει πάντα το ίδιο: Ως Κυβέρνηση επιχειρεί την κομματικοποίηση του Κράτους και την κρατικοποίηση του Κόμματος. Ως Αντιπολίτευση περιβάλλεται τη λεοντή του τιμητή των πρακτικών που το ίδιο ακολούθησε. Γι’ αυτό ήταν, είναι και θα παραμένει το Κόμμα της πολιτικής αναξιοπιστίας και του ρουσφετιού, του οποίου υπήρξε εμπνευστής και κήρυκας προς κάθε κατεύθυνση».


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 Επιστροφή  Κορυφή σελίδας

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η με οποιονδήποτε τρόπο αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου της εφημερίδας, χωρίς την γραπτή άδεια του εκδότη. Κάθε δημόσια αναφορά στο περιεχόμενο της συνεπάγεται και αναφορά του ονόματός της, όπως η δημοσιογραφική δεοντολογία επιτάσσει.

 

 

[Αρχική σελίδα]  [Αγορά Εργασίας]  [Επιχειρηματικότητα]  [Προσλήψεις στο Δημόσιο]  [Εκπαίδευση]  [Σεμινάρια]  [Νομοθεσία]  [Βιβλία]
Διεύθυνση: Λ. Ριανκούρ 73, 11524 Αθήνα, mail: info@proslipsis.gr
©  2004-2020  proslipsis.gr, All rights reserved