nmathioud for ProslipsisGR - Widget





ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΗΣ PROSLIPSIS.GR
Μάθετε πρώτοι τα νέα ...

  ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 

 
Βάλτε Αγγελία      Δείτε Αγγελίες      Newsletters       
  Επικοινωνία     
 
 
 
 
 
 
 
 

 
  Οργάνωση - Διοίκηση Επιστροφή    
ΠΑΣΟΚ: Αθλιότητες στο διαγωνισμό πρόσληψης 1.260 πυροσβεστών (21/4/08)

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΥΠΟΥ
Αθήνα, 21 Απριλίου 2008

 

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΝΤΙΝΟΥ ΡΟΒΛΙΑ ΚΑΙ ΜΙΧΑΛΗ ΚΑΡΧΙΜΑΚΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ

ΝΤ. ΡΟΒΛΙΑΣ: Καταγγέλλουμε με τον πιο αυστηρό τρόπο τον στημένο διαγωνισμό πρόσληψης 1260 πυροσβεστών. Πρόκειται για διαγωνισμό «μαϊμού», που καταρρακώνει κάθε έννοια αντικειμενικής και αξιοκρατικής διαδικασίας. Ο «διαγωνισμός» είναι διάτρητος από την αρχή ως το τέλος. Κορόιδεψαν τους περίπου 20.000 υποψήφιους. Τα αποτελέσματα ήταν «στημένα» σε ποσοστό πάνω από 90%. Οι επινοήσεις που εφαρμόστηκαν για την πρόσληψη «ημετέρων» προσβάλλουν τόσο την νοημοσύνη όλων μας, όσο και τον Ποινικό Κώδικα. Όλα όσα καταγγέλλουμε έγιναν με την απόλυτη γνώση και κάλυψη του Υπουργείου Εσωτερικών. Εάν δεν υπήρχε η κάλυψη και γνώση αυτή, ουδείς θα αποτολμούσε να προβεί στις αθλιότητες που θα σας εκθέσουμε.
Η μεθόδευση πρόσληψης «ημετέρων» στήθηκε σε δύο φάσεις:
Πρώτον στις γραπτές εξετάσεις και δεύτερον στην προφορική συνέντευξη.
Οι γραπτές δήθεν εξετάσεις συνίστανται στην απάντηση 50 ερωτήσεων με την μέθοδο της επιλογής μιας από τέσσερις απαντήσεις. Είναι η λεγόμενη μέθοδος των πολλαπλών επιλογών.
Οι διαγωνιζόμενοι παρέλαβαν ένα έντυπο επί του οποίου θα σημειώνονταν οι απαντήσεις. Τα στοιχεία του κάθε διαγωνιζόμενου ήταν γραμμένα επί του εντύπου, από ηλεκτρονικό υπολογιστή. Η κάθε σωστή απάντηση σημειώνονταν με «Χ» ή με άλλο σύμβολο. Ο γραφικός χαρακτήρας του διαγωνιζόμενου δεν αποτυπώθηκε επί του εντύπου. Το κάθε έντυπο παραδόθηκε και παρελήφθη μετά το πέρας του χρόνου των 30 λεπτών, χωρίς να υπογράψει κανένας επ’ αυτού. Ούτε ο διαγωνιζόμενος, ούτε κάποιος από τους επιτηρητές. Ο επικεφαλής επιτηρητής υπέγραψε αργότερα. Το γιατί θα το καταλάβετε στη συνέχεια. Επί του εντύπου δεν σημειώνονταν πόσες ερωτήσεις απάντησε ο διαγωνιζόμενος. Δηλαδή ο διαγωνιζόμενος θα μπορούσε να αφήσει αναπάντητες ερωτήσεις, οι δε απαντήσεις να συμπληρωθούν εκ των υστέρων, όπως και έγινε σε πολλές περιπτώσεις.
Αυτό το έντυπο και αυτή η διαδικασία δεν διασφαλίζουν στο ελάχιστο την αντικειμενικότητα και μυστικότητα της διαδικασίας. Εφόσον στο έντυπο που παραδίδει ο διαγωνιζόμενος δεν υπάρχουν ούτε υπογραφές, ούτε χειρόγραφο κείμενο, ούτε ο αριθμός των ερωτήσεων που απαντήθηκαν, τα πάντα μπορούν να αλλάξουν, μετά το τέλος της διαδικασίας, όπως και έγινε.
Άλλα έντυπα αντικαταστάθηκαν πλήρως, αφού έγραψαν στον υπολογιστή ξανά τα στοιχεία του διαγωνιζόμενου, και σε άλλα έντυπα συμπληρώθηκαν εκ των υστέρων απαντήσεις σε αναπάντητες ερωτήσεις. Οι καταγγελίες είναι πολλές, αλλά, όπως αντιλαμβάνεστε, κανένας δεν θέλει να μιλήσει επώνυμα για τους δικούς του λόγους ο καθένας.
Το ότι προσχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε η μεθόδευση αυτή επιβεβαιώνεται και από τα εξής:
α. Από την απαγόρευση επανεξέτασης ή νέας βαθμολόγησης των γραπτών ή χορήγησης αντιγράφων που προβλέπεται στο κεφάλαιο Δ’ παρ. 8 της Προκήρυξης. Η απαγόρευση αυτή είναι απολύτως αδικαιολόγητη αφού ο έλεγχος των σωστών απαντήσεων γίνεται ηλεκτρονικά και διαρκεί ελάχιστα.
β. Από το γεγονός ότι τα έντυπα (γραπτά) μεταφέρθηκαν σε άγνωστη κατεύθυνση, όπου και διανυκτέρευσαν τη νύχτα της 5 προς 6 Απριλίου 2008.
γ. Από το γεγονός ότι είχε προβλεφθεί διπλάσιος αριθμός εντύπων από τον αριθμό αυτών που επρόκειτο να διαγωνιστούν στη γραπτή δοκιμασία.
δ. Από το γεγονός ότι οι 50 ερωτήσεις, αντίγραφο των οποίων έχουμε στη διάθεσή σας, είναι τόσο δύσκολες ώστε είναι μάλλον αδύνατον να απαντηθούν σε 30 λεπτά.
Εκτός των ανωτέρω, κατά την διάρκεια της γραπτής εξέτασης, λειτουργούσαν τα κινητά τηλέφωνα των διαγωνιζομένων, οι οποίοι εδέχοντο κλήσεις και γραπτά μηνύματα. Σύμφωνα με καταγγελίες μέσω των κινητών τηλεφώνων διοχετεύθηκαν απαντήσεις του διαγωνισμού.
Όπως αντιλαμβάνεστε, πρόκειται για διαγωνιστική παρωδία και για κοροϊδία των διαγωνιζομένων.
Στις γραπτές εξετάσεις έλαβαν μέρος 6349 υποψήφιοι και υποτίθεται ότι πέρασαν, δηλ. πέτυχαν, οι 1429.
Οι αθλιότητες όμως δεν σταματούν εδώ.

Μ. ΚΑΡΧΙΜΑΚΗΣ: Οι αθλιότητες, πραγματικά, που στέρησαν την ελπίδα για μια δίκαιη και αντικειμενική κρίση σε χιλιάδες νέους ανθρώπους, δεν σταματούν εδώ. Λίγες μέρες μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, ο αριθμός των επιτυχόντων αυξήθηκε κατά 100 και άνω. Αυτός είναι ο τελικός πίνακας με τους επιτυχόντες, ο οποίος δημοσιοποιήθηκε, όπου μέσα σ’ αυτόν τον πίνακα δεν υπάρχουν οι 100  και άνω που προσκλήθηκαν για να περάσουν στις προφορικές συνεντεύξεις.
  Δηλαδή, ένας άγνωστος αριθμός προσώπων, που δεν δημοσιοποιείται πουθενά ούτε η ταυτότητά τους, ούτε βέβαια οι λόγοι για τους οποίους, προφανώς παράτυπα, εκλήθησαν, επειδή υπήρξε μια τεράστια αναταραχή στους κόλπους της Νέας Δημοκρατίας, άλλωστε, είμαστε κι εμείς μάρτυρες διαμαρτυριών στους διαδρόμους της Βουλής, από κορυφαία στελέχη της Νέας Δημοκρατίας, σε σχέση με τη διαδικασία που ακολουθήθηκε, που για ευνόητους λόγους δεν μπορούμε να πούμε τα ονόματά τους, οι οποίοι διαμαρτύρονταν και πιστοποιούσαν το διαβλητό αυτής της διαδικασίας.
  Και βεβαίως, η πρόσθεση των 100 και πλέον ονομάτων, πεποίθησή μας είναι ότι οφείλεται στις αφόρητες πιέσεις και την αναταραχή που προκλήθηκε στην Κοινοβουλευτική Ομάδα της Νέας Δημοκρατίας.
Μετά απ’ όλα αυτά, φτάσαμε στην περιβόητη προφορική συνέντευξη, στην απόλυτη δηλαδή γελοιοποίηση της όλης διαδικασίας. Την προφορική συνέντευξη όπως ξέρετε, την παρακολουθήσαμε εγώ και ο Ντίνος Ρόβλιας, καθώς και οι συνάδελφοί μας, ο Γιώργος Νικητιάδης, ο Γιώργος Ντόλιος, η Θεοδώρα Τζάκρη και ο Χάρης Τσιώκρας.
Σύμφωνα λοιπόν με το κεφάλαιο Ε' 3 της προκήρυξης του διαγωνισμού, με την προφορική συνέντευξη, ερευνάται η προσωπικότητα του κάθε υποψηφίου και βαθμολογείται η εμφάνιση, η παράσταση, η ικανότητα έκφρασης, οι γνώσεις, οι δεξιότητες που είναι συναφείς προς το πυροσβεστικό επάγγελμα. Η ικανότητα προσαρμογής, ο ζήλος και το ενδιαφέρον, το πνεύμα συνεργασίας και ο χαρακτήρας του κάθε υποψηφίου.
Καταλαβαίνετε, λοιπόν, ότι πρόκειται για ένα λάστιχο, που το ανοίγεις και το κλείνεις όπως θέλεις. Είναι δηλαδή το κρεβάτι του Προκρούστη, με το οποίο θα εκαλούντο μετέπειτα οι εξεταστές, αναλόγως πώς, να βάλουν τις βαθμολογίες.
Για την υποτιθέμενη διαπίστωση και βαθμολόγηση όλων αυτών, ο χρόνος της προφορικής εξέτασης - συνέντευξης του κάθε υποψηφίου, ήταν διάρκειας 3 λεπτών. Οι ερωτήσεις που υποβάλλονταν  σε όλους ήταν οι ίδιες, βέβαια, δεν πρόλαβαν να τις αλλάξουν, γιατί πήγαμε ξαφνικά, δεν υπολόγιζαν ότι εμείς θα βρισκόμαστε στο χώρο αυτό γύρω στις 7.30 με 8 παρά τέταρτο, έτσι ώστε να ανασυγκροτήσουν τη σκέψη τους και να μπορέσουν  να  αλλάξουν τις ερωτήσεις και να είναι πιο σοβαρές.
 Καταλαβαίνετε, λοιπόν, ο ψυχολογικός παράγοντας της παρουσίας μας τους οδήγησε να κάνουν τις ίδιες και τις ίδιες ερωτήσεις, γιατί δεν είχαν εναλλακτικά σενάρια, π.χ. «πού μένεις, πόσων χρονών είσαι, τι δουλειά κάνει ο πατέρας σου, αν δίνεις πρώτη φορά στην Πυροσβεστική, γιατί θέλεις να γίνεις Πυροσβέστης, αν έχεις δουλέψεις σαν εθελοντής, ποιος είναι ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, ξέρεις αγγλικά…», τους απαντούσαν ότι ξέρουν και ρωτούσαν «πώς λένε την Πυροσβεστική στ’ αγγλικά;» Αυτό ήταν, δηλαδή, το κριτήριο της γνώσης των αγγλικών, «γνωρίζεις αγγλικά, πώς λένε την Πυροσβεστική στ’ αγγλικά», που τα ξέρουν και τα μωρά παιδιά.
Όπως είναι λοιπόν προφανές, γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι η προφορική συνέντευξη ήταν απολύτως προσχηματική. Οι όποιες απαντήσεις στις ερωτήσεις είναι αδύνατο να βαθμολογηθούν. Το χειρότερο, όμως, είναι ότι η βαθμολογία της συνέντευξης του κάθε διαγωνιζομένου, δεν γινόταν εκείνη τη στιγμή που έβλεπαν τον υποψήφιο, έτσι ώστε να πιστοποιηθεί η αντικειμενικότητα, τέλος πάντων, της υποκειμενικής κρίσης, θα λέγαμε, των συγκεκριμένων εξεταστών.
Οι βαθμολογίες θα έμπαιναν στο τέλος της εξέτασης, δηλαδή αφού εξέταζαν 145 άτομα, θα θυμόντουσαν, υποτίθεται, οι βαθμολογητές, τι είπε ο καθένας. Πράγμα αδύνατον. Δεν μπορεί να γίνει αυτό. Δηλαδή, πώς μπορείς να θυμάσαι το βράδυ, χωρίς να βάλεις εκείνη τη στιγμή τη βαθμολογία, τι είπε και πώς μπορείς ν’ αξιολογήσεις έναν νέο άνθρωπο;
Καταλαβαίνετε λοιπόν πώς λειτούργησε το σύστημα. Και όχι μόνον αυτό. Υπήρχαν εν ενεργεία Πυροσβέστες έξω από τα γραφεία, από το Βαθμολογικό, το Εξεταστικό Κέντρο, όπου περίμεναν, προκειμένου να τελειώσει η προφορική συνέντευξη για να μπουκάρουν μέσα, να το πω έτσι λαϊκά, και να επιβάλουν τι βαθμολογίες θα βάλουν στα παιδιά τους. Μας το είπαν κάποιοι, οι οποίοι δεν ήθελαν ν’ αποκαλυφθούν τα ονόματά τους. Αυτό είναι το αντικειμενικό σύστημα.
Για τον στημένο αυτό διαγωνισμό, έχουμε καταθέσει δύο Ερωτήσεις στη Βουλή και έχουμε καλέσει τον αρμόδιο Εισαγγελέα να επέμβει. Μέχρι σήμερα, η κυβέρνηση τηρεί σιγή ιχθύος. Το ίδιο και ο κ. Σανιδάς, ο δικαστής των δύο ηθικών ταχυτήτων, ανάλογα με το πώς μας βολεύει. Και αναφερόμαστε ειδικά σ’ αυτόν και τον καλούμε ν’ ασκήσει τα καθήκοντά του και τις υποχρεώσεις του, που απορρέουν από το άρθρο 35, εδάφιο τελευταίο, του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας, δηλαδή να διερευνήσει τις παρανομίες αυτού του διαγωνισμού για πρόσληψη Πυροσβεστών, που αφορά σχεδόν 20.000 οικογένειες υποψηφίων.
Και προσέξτε, να δείτε τι έχει γίνει, πριν αναφερθώ, ειδικά στον κ. Σανιδά, στη συνέχεια: Από τους 20.000 υποψηφίους, οι 6.000 δεν παρουσιάστηκαν καθόλου. Και ξέρετε γιατί; Διότι όταν άκουσαν ότι υπάρχουν προφορικές συνεντεύξεις κι ότι είναι στημένο το σύστημα, πάρα πολλοί είναι φτωχοί άνθρωποι, σκέφθηκαν «πώς θα πάω να συμμετάσχω σε έναν διαγωνισμό από τη στιγμή, που είναι προαποφασισμένο ποιοι θα μπούνε μέσα;». Άρα λοιπόν, είχαμε έξι χιλιάδες νέους ανθρώπους που δεν πήγαν καθόλου.
Μετά, πήγαμε στην εξέταση στα αθλητικά, στα ψυχοτεχνικά, περίπου 12 - 13 χιλιάδων παιδιών, όπου κι εκεί κόπηκε το 50%. Δεν είναι δυνατόν, σε μία ψυχοτεχνική διαδικασία και σε μια διαδικασία αθλητικών εξετάσεων, να κοπεί το 50%, που ξεκαθαρίστηκε να πάει να δώσει εξετάσεις, είναι μη φυσιολογικό.
  Και φτάσαμε στους τελικούς έξι χιλιάδες που, όπως προαναφέραμε και σας περιγράψαμε, για να καταλήξουμε στους χίλιους διακόσιους τόσους, συν τους εκατό επιπλέον, που δεν ξέρουμε ποιοι είναι, που δεν ξέρουμε με ποιον τρόπο εισήλθαν στον τελικό πίνακα, έχουμε δηλαδή δύο πίνακες, τον αρχικό, τον οποίον σας τον δείξαμε σήμερα, αλλά και τον τελικό που περιλαμβάνει και άλλα ονόματα.
Ο κ. Σανιδάς λοιπόν, αντί να στηλιτεύει και να μιλάει για τον κ. Μπάγια και να μιλάει για βάναυση προσβολή του κύρους της Δικαιοσύνης, έλλειψη συναίσθησης της ιδιότητας του δικαστικού λειτουργού και συμπεριφορά ασυμβίβαστη προς το αξίωμά του, αυτά δεν εκφράζουν τον κ. Μπάγια, εκφράζουν απολύτως ως περιγραφή τον κ. Σανιδά.
Και βάναυση προσβολή του κύρους της Δικαιοσύνης είναι αυτό που σας είπα, η ηθική που έχει, των δύο ταχυτήτων. Τα τεράστια πλήγματα στην ανεξαρτησία της Δικαιοσύνης, που έχει επιφέρει με το να μην επεμβαίνει. Με τον υποβιβασμό της δικαστικής εξουσίας σε «αρχειοθέτη» των κυβερνητικών σκανδάλων, σε «παραγωγό άλλοθι» για κυβερνητικές δράσεις συγκάλυψης, αυταρχισμού και αδικίας σε βάρος κοινωνικών ομάδων και σε εργαλείο εκφοβισμού δικαστών.
Αυτή είναι η βάναυση προσβολή του κύρους της Δικαιοσύνης, την οποία υιοθετεί και υλοποιεί κατά γράμμα, σύμφωνα με τα κυβερνητικά κελεύσματα, ο κ. Σανιδάς. Η δε «έλλειψη της συναίσθησης της ιδιότητας του δικαστικού λειτουργού» και «η συμπεριφορά, η ασυμβίβαστη με το αξίωμά του», τα στοιχεία δηλαδή του πρωτοφανούς κατηγορητηρίου κατά του κ. Μπάγια, είναι στοιχεία που προσιδιάζουν στον κ. Σανιδά, κι όχι στον κ. Μπάγια.
Γιατί ο κ. Σανιδάς είναι αυτός που καταπάτησε οικόπεδα, ισχυριζόμενος ότι τα αγόρασε από ανύπαρκτη εταιρεία και με προφορική συμφωνία, χωρίς συναίσθηση της ιδιότητάς του, που του επιβάλλει να γνωρίζει και να μην παριστάνει ότι δεν γνωρίζει, πως τα οικόπεδα αγοράζονται με συμβόλαια, κι όχι με προφορικές συναλλαγές.
Και βεβαίως, οι πρακτικές του Σανιδά για ανέγερση αυθαίρετης κατοικίας, είναι έλλειψη της συναίσθησης της ιδιότητας του δικαστικού λειτουργού. Και βεβαίως, και η εξαφάνιση του πορίσματος του Ζορμπά. Ο κ. Σανιδάς, λοιπόν, αν θέλει να επιτελέσει το καθήκον του, θα πρέπει να επέμβει στο διαγωνισμό της πυροσβεστικής. Όχι δύο ταχυτήτων ηθικές.
Και κλείνοντας, θέλω να πω το εξής, ότι με την καθυστέρηση αυτή, προκειμένου να στηθεί όλο αυτό το σύστημα από την κυβέρνηση, της επιλογής των πυροσβεστών, προς εξυπηρέτηση «ημετέρων» και τον διαχωρισμό των νέων παιδιών σε χρώματα, ουσιαστικά, δημιούργησε συνθήκες τρομακτικής καθυστέρησης, ενόψει μιας πολύ δύσκολης, ξηροθερμικής περιόδου. Το καλοκαίρι φέρνει μία πολύ δύσκολη κατάσταση, την οποία θα κληθούμε να αντιμετωπίσουμε και θα χρειαστούμε πυροσβέστες έτοιμους. Έτοιμους, να μπορούν να είναι στην πρώτη γραμμή της μάχης το καλοκαίρι.
Με αυτή τη διαδικασία που ακολουθήθηκε, οι πυροσβέστες αυτοί θα βγουν τον Σεπτέμβριο, όταν περίπου θα κλείνει αυτή η περίοδος η αντιπυρική, γεγονός που σημαίνει, να κάνουμε το σταυρό μας, να μη συμβούν ατυχήματα, να μη συμβούν περιστατικά τέτοια, για να μη θρηνούμε αυτά που θρηνήσαμε πέρυσι το καλοκαίρι.
Δυστυχώς, οι κενές οργανικές θέσεις είναι 4200. Κι εδώ, θέλω να κάνω άλλη μια παρατήρηση. Εάν η Νέα Δημοκρατία, που ήρθε στην κυβέρνηση το 2004, προχωρούσε στην επιλογή των πυροσβεστών της προκήρυξης, που είχαμε κάνει εμείς με αντικειμενικά κριτήρια, με μόρια δηλαδή, χωρίς παρεμβάσεις, θα είχαμε περίπου 1000 πυροσβέστες, έτοιμους ήδη από το 2004 και, βεβαίως, παρόντες στη μάχη του περασμένου καλοκαιριού. Ακύρωσε το διαγωνισμό, πήγε πάλι με διαβλητό τρόπο, για να πάρει 600 άτομα και δεν πρόλαβαν αυτοί οι άνθρωποι να είναι στην πρώτη γραμμή της μάχης.
Σήμερα, επιχειρείται κάτι ανάλογο. Να ευχηθούμε να μην υπάρξουν προβλήματα το καλοκαίρι. Σε όλη αυτή την ιστορία και σε όλη αυτή την μεθόδευση, ταιριάζει μόνον η λέξη "ντροπή".

ΝΤ. ΡΟΒΛΙΑΣ: Ένα τελευταίο να συμπληρώσω, ότι αυτός ο διαγωνισμός είναι η κορυφή του παγόβουνου. Έχουμε μονίμως προσλήψεις από το παράθυρο, μονίμως προσλήψεις με διαβλητές διαδικασίες, με παράκαμψη του ΑΣΕΠ και με καταπάτηση του Συντάγματος.
Κι όχι μόνο στις ΔΕΚΟ, όπου ουσιαστικά πλέον το ΑΣΕΠ έχει τεθεί εκτός των διαδικασιών των προσλήψεων, αλλά πλέον και σε Υπουργεία, θυμίζω την ιστορία στο Υπουργείο Πολιτισμού, κι ακολουθούν τώρα, με νομοθετικές ρυθμίσεις, το Υπουργείο Δικαιοσύνης, το Υπουργείο Οικονομικών και το Υπουργείο Εξωτερικών. Η κυβέρνηση χρησιμοποιεί τις θέσεις που υπάρχουν στο Δημόσιο για κομματικό όφελος, κρατώντας ομήρους τους άνεργους νέους.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 Επιστροφή  Κορυφή σελίδας

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η με οποιονδήποτε τρόπο αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου της εφημερίδας, χωρίς την γραπτή άδεια του εκδότη. Κάθε δημόσια αναφορά στο περιεχόμενο της συνεπάγεται και αναφορά του ονόματός της, όπως η δημοσιογραφική δεοντολογία επιτάσσει.

 

 

[Αρχική σελίδα]  [Αγορά Εργασίας]  [Επιχειρηματικότητα]  [Προσλήψεις στο Δημόσιο]  [Εκπαίδευση]  [Σεμινάρια]  [Νομοθεσία]  [Βιβλία]
Διεύθυνση: Λ. Ριανκούρ 73, 11524 Αθήνα, mail: info@proslipsis.gr
©  2004-2020  proslipsis.gr, All rights reserved