nmathioud for ProslipsisGR - Widget





ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΗΣ PROSLIPSIS.GR
Μάθετε πρώτοι τα νέα ...

  ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 

 
Βάλτε Αγγελία      Δείτε Αγγελίες      Newsletters       
  Επικοινωνία     
 
 
 
 
 
 
 
 



 
  Επικαιρότητα Επιστροφή    
To κόστος της άδειας ειδικού σκοπού και η διαδικασία πληρωμής της

Proslipsis.gr | Αθήνα 6.5.2020, 17:05

Το μισθολογικό και μη κόστος της άδειας ειδικού σκοπού, καθώς και ο τρόπος και η διαδικασία πληρωμής της, προσδιορίζεται σε κοινή απόφαση που υπέγραψαν σήμερα οι υπουργοί Οικονομικών και Εργασίας.

Σύμφωνα με την απόφαση (παρακάτω), δικαιούχοι της άδειας ειδικού σκοπού είναι οι γονείς παιδιών που είναι εγγεγραμμένα σε βρεφονηπιακούς και παιδικούς σταθμούς, που φοιτούν σε σχολικές μονάδες υποχρεωτικής εκπαίδευσης ή ειδικής αγωγής καθώς και εργαζόμενοι γονείς ατόμων με αναπηρία και σύμφωνα με την Π.Ν.Π στις 11.3.2020 καλύπτεται, στον ιδιωτικό τομέα, κατά 2/3 από τους εργοδότες και κατά 1/3 από τον τακτικό προϋπολογισμό του Υπουργείο Εργασίας.

Οι επιχειρήσεις-εργοδότες των δικαιούχων οφείλουν να δηλώσουν στην Αναλυτική Περιοδική Δήλωση (Α.Π.Δ) των εργαζόμενών τους το σύνολο των ημερών αδείας ειδικού σκοπού και να καταβάλλουν σε αυτούς το σύνολο των ημερομισθίων τους,  δηλαδή τόσο αυτών που πρέπει να καλύψουν ως εργοδότες όσο και αυτών που καλύπτονται από το Υπουργείο Εργασίας.

Σε δεύτερο χρόνο, οι επιχειρήσεις-εργοδότες θα πρέπει να δηλώσουν στο προσωρινό έντυπο ειδικού σκοπού του Πληροφορικού Συστήματος «Εργάνη» όλα τα απαραίτητα στοιχεία συμπεριλαμβανομένων των ημερών της άδειας ειδικού σκοπού, των μικτών αποδοχών των εργαζομένων για τις αντίστοιχες ημέρες άδειας και το σύνολο της δαπάνης για κάθε εργαζόμενο που τελεί σε τέτοια άδεια. Η υποβολή του ειδικού εντύπου για τους μήνες Μάρτιο-Απρίλιο-Μάιο θα πρέπει να γίνει μέσα στο πρώτο 15νθήμερο του Ιουνίου 2020 και θα ακολουθήσει η πληρωμή. 

Μετά από την πλήρη επεξεργασία των στοιχείων που θα δηλωθούν στο Π.Σ «Εργάνη» από τους εργοδότες, το υπουργείο Εργασίας θα καταβάλει το ποσό που υποχρεούται στον εργοδότη που αντιστοιχεί στο ποσό των μικτών αποδοχών του ημερομισθίου του εργαζόμενου για κάθε ημέρα άδειας ειδικού σκοπού, πλέον των εργοδοτικών εισφορών.

Οι επιχειρήσεις-εργοδότες πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά την συμπλήρωση της ΑΠΔ και του ειδικού εντύπου στο Π.Σ «Εργάνη» καθώς τυχόν ψευδή υποβληθέντα στοιχεία θα επισύρουν πρόστιμα και κυρώσεις.

Η δαπάνη της άδειας ειδικού σκοπού θα επιβαρύνει τον τακτικό προϋπολογισμό.

* Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της απόφασης.


ΑΠΟΦΑΣΗ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Ταχ. Δ/νση: Σταδίου 29
Τ.Κ.: 101 10,
Πληροφορίες : Αλ. Πουρνιάς
Τηλ /Fax: 2131516405
Ηλ. Ταχυδρομείο: apournias@ypakp.gr, doik3@yeka.gr
Αθήνα, ...  Μαίου 2020
Αριθμ. Πρωτ.: 

Προς: ΕΘΝΙΚΟ ΤΥΠΟΓΡΑΦΕΙΟ         

ΘΕΜΑ: Προσδιορισμός του μισθολογικού και μη μισθολογικού κόστους της άδειας ειδικού σκοπού και διαδικασία πληρωμής της  

ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ, ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ & ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις του άρθρου 4 της από 11/3/2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου «Κατεπείγοντα μέτρα αντιμετώπισης των αρνητικών συνεπειών της εμφάνισης του κορωνοϊού COVID-19 και της ανάγκης περιορισμού της διάδοσής του» ( Α΄55) όπως κυρώθηκε με το άρθρο 2 του ν. 4682/2020 (Α΄ 76).
2. Τις διατάξεις της από 14/3/2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου «Κατεπείγοντα μέτρα αντιμετώπισης της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του COVID-19 (Α΄ 64)» όπως κυρώθηκαν  με το άρθρο 3 του ν. 4682/2020 (Α΄ 76). 
3. Τις διατάξεις της από 20/3/2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου «Κατεπείγοντα μέτρα για την αντιμετώπιση των συνεπειών του κινδύνου διασποράς του κορωνοϊού COVID-19, τη στήριξη της κοινωνίας και της επιχειρηματικότητας και τη διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας της αγοράς και της δημόσιας διοίκησης» (A’ 68) όπως κυρώθηκε με το άρθρο 1 του ν. 4683/2020 (Α΄ 83). 
4. Τις διατάξεις της από 13/04/2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου «Μέτρα για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού  COVID-19 και άλλες κατεπείγουσες διατάξεις» (Α’ 84).
5. Τις διατάξεις της υπ’ αριθμ. 14556/448/2020 (Β΄1208)  κοινής υπουργικής απόφασης «Παράταση της ισχύος των έκτακτων και προσωρινών μέτρων στην αγορά εργασίας για την αντιμετώπιση και τον περιορισμό της διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19 ως προς την οργάνωση του χρόνου εργασίας και της άδειας ειδικού σκοπού του άρθρου 4 της από 11.03.2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου» όπως ισχύει.
6. Η αριθμ. 12339/404/12-03-2020 (ΑΔΑ: ΩΛΧΞ46ΜΤΛΚ-4Ε9) εγκύκλιος με τίτλο  «έκτακτα και προσωρινά μέτρα στην αγορά εργασίας για την αντιμετώπιση και τον περιορισμό της διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19».
7. Η αριθμ. 12338/Δ1.4372/13-03-2020 απόφαση του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων με τίτλο «Τροποποίηση της 40.331/Δ1.13521/13-09-2019 (Β’ 3520/19-09-2019) Επανακαθορισμός όρων ηλεκτρονικής υποβολής εντύπων αρμοδιότητας Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας (ΣΕΠΕ) και Οργανισμού Απασχολήσεως Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ)» (Β’ 854).
8. Τις διατάξεις της υπ’ αριθμ. 14920/491/09-04-2020 (ΑΔΑ: 6ΗΧΘ46ΜΤΛΚ-Κ8Ρ) κοινής υπουργικής απόφασης «Συμπλήρωση της αριθμ. 14556/448/07.04.2020 Απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και Υγείας (Β’ 1208) ¨Παράταση της ισχύος των έκτακτων και προσωρινών μέτρων στην αγορά εργασίας για την αντιμετώπιση και τον περιορισμό της διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19 ως προς την οργάνωση του χρόνου εργασίας και της άδειας ειδικού σκοπού του άρθρου 4 της από 11.03.2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου ¨Κατεπείγοντα μέτρα αντιμετώπισης των αρνητικών συνεπειών της εμφάνισης του κορωνοϊού COVID-19 και της ανάγκης περιορισμού της διάδοσής του ¨ (Α’ 55)».
9. Τις διατάξεις της αριθμ. οικ. 16073/287/22-04-2020 ΚΥΑ «Μέτρα στήριξης εργαζομένων ειδικών κατηγοριών, οι οποίοι πλήττονται σημαντικά λόγω των αρνητικών συνεπειών της εμφάνισης κορωνοϊού  COVID-19» (Β’ 1547).
10. Τις διατάξεις του άρθρου 3 της υπ. αριθμ. 16135/499/2020 (Β΄ 1566) κοινής υπουργικής απόφασης  «Παράταση της ισχύος των έκτακτων και προσωρινών μέτρων στην αγορά εργασίας για την αντιμετώπιση και τον περιορισμό της διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19 ως προς την οργάνωση του χρόνου και του τόπου εργασίας του άρθρου 4 της από 11.03.2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου «Κατεπείγοντα μέτρα αντιμετώπισης των αρνητικών συνεπειών της εμφάνισης του κορωνοϊού COVID-19 και της ανάγκης περιορισμού της διάδοσής του» (Α΄ 55).
11. Τις διατάξεις του ν. 4270/2014 (Α΄143) «Αρχές δημοσιονομικής διαχείρισης και εποπτείας (ενσωμάτωση της Οδηγίας 2011/85/ΕΕ) – δημόσιο λογιστικό και άλλες διατάξεις».
12. Τις διατάξεις του ν. 4622/2019 (Α΄ 133) «Επιτελικό Κράτος: Οργάνωση, λειτουργία και διαφάνεια της Κυβέρνησης, των κυβερνητικών οργάνων και της κεντρικής δημόσιας διοίκησης», όπως ισχύει.
13. Τις διατάξεις του ν. 4651/2019 (Α΄209) «Κύρωση του κρατικού προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2020».
14. Τις διατάξεις του άρθρου 90 του π.δ. 63/2005 (Α΄98) «Κωδικοποίηση για την Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα».
15. Τις διατάξεις του π.δ. 80/2016 (Α΄145) «Ανάληψη υποχρεώσεων από τους διατάκτες».
16. Τις διατάξεις του π.δ. 134/2017 (Α΄168) «Οργανισμός Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης», όπως ισχύει.
17. Τις διατάξεις του π.δ. 81/2019 (Α΄119) «Σύσταση, συγχώνευση, μετονομασία και κατάργηση Υπουργείων και καθορισμός των αρμοδιοτήτων τους – Μεταφορά υπηρεσιών και αρμοδιοτήτων μεταξύ Υπουργείων».
18. Τις διατάξεις του άρθρου 7 του π.δ. 84/2019 (Α΄123) «Σύσταση και κατάργηση Γενικών Γραμματειών και Ειδικών Γραμματειών/Ενιαίων Διοικητικών Τομέων Υπουργείων».
19. Τις διατάξεις του π.δ. 142/2017 «Οργανισμός Υπουργείου Οικονομικών» (Α΄ 181), όπως ισχύουν.
20. Τις διατάξεις του Π.Δ. 141/2017«Οργανισμός Υπουργείου Εσωτερικών»  όπως ισχύει. 
21. Την υπ αριθμ. 340/2019 απόφαση του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Οικονομικών «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Υφυπουργό Οικονομικών, Θεόδωρο Σκυλακάκη» (Β’ 3051),
22. Την υπ’ αριθμ. 14509/87/ 7.04.2020 ΓΔ2 εισήγηση του Αναπληρωτή  Προϊσταμένου της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.
23. Το γεγονός ότι με την εφαρμογή της παρούσας απόφασης προκαλείται δαπάνη στον κρατικό προϋπολογισμό εκτιμώμενου ύψους 40 εκ ευρώ για την κάλυψη της δαπάνης της άδειας ειδικού σκοπού, η οποία βαρύνει τις πιστώσεις του ΑΛΕ 2310801899  του Προϋπολογισμού του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων ΕΦ-1033-501-0000000.
24. Το γεγονός ότι  η ειδική εντολή πληρωμής του άρθρου 3 επέχει θέση απόφασης ανάληψης υποχρέωσης. 

Αποφασίζουμε
τη διαδικασία προσδιορισμού του ύψους του μισθολογικού και μη μισθολογικού κόστους των αδειών ειδικού σκοπού, το οποίο καλύπτεται από τον κρατικό προϋπολογισμό και τη διαδικασία πληρωμής του, τις εμπλεκόμενες υπηρεσίες και τις υποχρεώσεις των δικαιούχων-εργοδοτών, ως ακολούθως:

Άρθρο 1
Υποχρέωση κάλυψης άδειας ειδικού σκοπού και ασφαλιστικών εισφορών
1. Δικαιούχοι της άδειας ειδικού σκοπού είναι οι αναφερόμενοι στην παρ. 3α του άρθρου 4 της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου της 11ης Μαρτίου 2020 (ΦΕΚ Α΄ 55/2020), δηλαδή οι γονείς παιδιών: αα) που είναι εγγεγραμμένα σε βρεφικούς, βρεφονηπιακούς και παιδικούς σταθμούς, αβ) που φοιτούν σε σχολικές μονάδες υποχρεωτικής εκπαίδευσης, αγ) που φοιτούν σε ειδικά σχολεία ή σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, ανεξαρτήτως ορίου ηλικίας των παιδιών, καθώς και οι εργαζόμενοι γονείς ατόμων με αναπηρία, τα οποία, ανεξαρτήτως της ηλικίας τους, είναι ωφελούμενοι σε δομές παροχής υπηρεσιών ανοικτής φροντίδας για άτομα με αναπηρία. 
2. Η ανωτέρω άδεια μπορεί να ληφθεί από την έναρξη ισχύος της ανωτέρω Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (11/3/2020) και μέχρι 10/5/2020 ή μεταγενέστερα εάν παραταθεί ο χρόνος εφαρμογής του έκτακτου και προσωρινού μέτρου λαμβάνοντας υπόψη την πορεία εξέλιξης του φαινομένου σύμφωνα με τις προϋποθέσεις που ορίζονται στην παραπάνω ΠΝΠ και στις κατ΄ εξουσιοδότηση εκδοθείσες υπουργικές αποφάσεις.
3. Από τις  ημέρες άδειας ειδικού σκοπού της παρ. 3 του αρ. 4 της ΠΝΠ της 11ης Μαρτίου 2020 ( Α΄ 55), τα δύο τρίτα (2/3) καλύπτονται από τον εργοδότη και το ένα τρίτο (1/3) από τον τακτικό προϋπολογισμό του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, έπειτα από μεταφορά των σχετικών πιστώσεων από το Υπουργείο Οικονομικών. Εξαιρούνται οι εργαζόμενοι του Ευρύτερου Δημόσιου Τομέα και των Δημόσιων Επιχειρήσεων και Οργανισμών  του Κεφαλαίου Α΄ του ν.3429/2005 για τους οποίους οι τρεις ημέρες της άδειας ειδικού σκοπού (3/3) καλύπτονται από τον εργοδότη.

Άρθρο 2
Προσδιορισμός του μισθολογικού και μη μισθολογικού κόστους της άδειας ειδικού σκοπού 
1. Για τους εργαζομένους – δικαιούχους της άδειας ειδικού σκοπού, οι επιχειρήσεις- εργοδότες καταχωρίζουν στις Α.Π.Δ της οικείας μισθολογικής περιόδου, το σύνολο των ημερών αδείας ειδικού σκοπού με κωδικό ειδικού τύπου αποδοχών, ο οποίος θα καθοριστεί από τις υπηρεσίες του  e-ΕΦΚΑ. Οι επιχειρήσεις - εργοδότες καταβάλλουν στους εργαζομένους το σύνολο των ημερομισθίων δηλαδή τόσο αυτών που καλύπτονται από τον ίδιο τον εργοδότη όσο και αυτών που καλύπτονται από τον τακτικό προϋπολογισμό και αποδίδουν τις οφειλόμενες για τα ανωτέρω ημερομίσθια, ασφαλιστικές εισφορές και κρατήσεις στους οικείους φορείς.
2. Για την πληρωμή προς τους εργοδότες του μισθολογικού και μη μισθολογικού κόστους των αδειών ειδικού σκοπού που βαρύνεται ο τακτικός προϋπολογισμός, οι εργοδότες δηλώνουν όλα τα απαραίτητα στοιχεία  στο προσωρινό έντυπο ειδικού σκοπού «Έντυπο 11.1» στο Πληροφοριακό σύστημα «ΕΡΓΑΝΗ» του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, δηλαδή τα στοιχεία της επιχείρησης, τα στοιχεία του τραπεζικού τους λογαριασμού (ΙΒΑΝ), τα στοιχεία των εργαζομένων τους που έκαναν χρήση της άδειας ειδικού σκοπού, τις ημέρες της άδειας ειδικού σκοπού, τόσο αυτές που καλύπτονται από τον εργοδότη όσο και αυτές που καλύπτονται από τον τακτικό προϋπολογισμό, τις μικτές αποδοχές του κάθε εργαζόμενου για τις αντίστοιχες ημέρες αδείας, το σύνολο της δαπάνης για κάθε εργαζόμενο και για το σύνολο των εργαζομένων του κάθε εργοδότη που έκαναν χρήση της παραπάνω άδειας. 
3. Οι εργοδότες φέρουν την ευθύνη για την ορθή συμπλήρωση έγκυρου και ενεργού αριθμού λογαριασμού ΙΒΑΝ καθώς και των λοιπών στοιχείων που αναφέρονται στο έντυπο ειδικού σκοπού «Έντυπο 11.1» στο Πληροφοριακό Σύστημα «ΕΡΓΑΝΗ». Η υποβολή του εντύπου ειδικού σκοπού «Έντυπο 11.1» για τους μήνες Μάρτιος, Απρίλιος και Μάιος 2020, ορίζεται εντός του πρώτου 15νθημέρου του μηνός Ιουνίου. 
4. Το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων επεξεργάζεται τα απολύτως αναγκαία  στοιχεία όπως  δηλώνονται στο έντυπο ειδικού σκοπού «Έντυπο 11.1» του Π.Σ ΕΡΓΑΝΗ για το σκοπό του ελέγχου και της πληρωμής, των αδειών ειδικού σκοπού.

Άρθρο 3
Διαδικασία πληρωμής της άδειας ειδικού σκοπού
1. Το ποσόν που καταβάλλεται στον εργοδότη αντιστοιχεί στο ποσό των μικτών αποδοχών του ημερομισθίου του εργαζομένου για κάθε ημέρα άδειας ειδικού σκοπού που βαρύνεται ο τακτικός προϋπολογισμός πλέον των εργοδοτικών εισφορών. Προϋπόθεση για την κάλυψη της σχετικής δαπάνης είναι για κάθε μία ημέρα αδείας ειδικού σκοπού που βαρύνεται ο τακτικός προϋπολογισμός να αντιστοιχούν τρεις ημέρες αδείας για τις οποίες βαρύνεται ο εργοδότης (δύο ημέρες αδείας ειδικού σκοπού και μία ημέρα κανονικής αδείας). 
2. Για τη διαδικασία πληρωμής του ποσού της παρ.1 στους εργοδότες, ορίζεται ως αρμόδιος φορέας το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Η πληρωμή γίνεται εφάπαξ από το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων με πίστωση του τραπεζικού λογαριασμού του δικαιούχου-εργοδότη (ΙΒΑΝ) το οποίο έχει δηλωθεί στο «Έντυπο 11.1».
5. Από το Π.Σ ΕΡΓΑΝΗ, εξάγεται σε ηλεκτρονική μορφή αναλυτική κατάσταση δικαιούχων-εργοδοτών, η οποία περιλαμβάνει τα πλήρη στοιχεία τους, τον αριθμό τραπεζικού λογαριασμού σε μορφή IBAN, το πιστωτικό Ίδρυμα στο οποίο τηρείται ο λογαριασμός, το ποσό της καταβολής, καθώς και το ΑΦΜ τους.
6. Η ηλεκτρονική μορφή της κατάστασης αυτής είναι επεξεργάσιμη από την εταιρεία «Διατραπεζικά Συστήματα ΑΕ»  (ΔΙ¬ΑΣ ΑΕ) προς την οποία διαβιβάζεται. Επίσης διαβιβάζεται στη ΔΙΑΣ ΑΕ,  στην Δ/νση Ατομικών Ρυθμίσεων και στη Δ/νση Οικονομικής Διαχείρισης του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων,  συγκεντρωτική κατάσταση δικαιούχων –εργοδοτών σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή, που περιλαμβάνει ανά τράπεζα ή πιστωτικό ίδρυμα τον αριθμό των δικαιούχων-εργοδοτών και το συνολικό ποσό της καταβολής ολογράφως και αριθμητικώς. Οι ανωτέρω καταστάσεις εγκρίνονται από τον αρμόδιο διατάκτη του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, έπειτα από εισήγηση της Δ/νσης Ατομικών Ρυθμίσεων.
7. Με απόφαση του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων εγκρίνεται η μεταφορά της πίστωσης του συνολικού ποσού αυτής, μετά από εισήγηση της Δ/νσης Οικονομικής Διαχείρισης. 
8. Η ανωτέρω έντυπη συγκεντρωτική κατάσταση αποστέλλεται στη Διεύθυνση Λογαριασμών και Ταμειακού Προγραμματισμού του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους (Γ.Λ.Κ.) η οποία εκδίδει, βάσει αυτής, ειδική εντολή προς την Τράπεζα της Ελλάδος για χρέωση του λογαριασμού του Δημοσίου 200 «Ελληνικό Δημόσιο -Συγκέντρωση Εισπράξεων- Πληρωμών», με πίστωση των τραπεζικών λογαριασμών των οικείων τραπεζών ή πιστωτικών ιδρυμάτων, μέσω των οποίων διενεργούνται οι πληρωμές των δικαιούχων-εργοδοτών. Η ανωτέρω εντολή κοινοποιείται στη Διεύθυνση Προϋπολογισμού και Δημοσιονομικών Αναφορών και στη Διεύθυνση Οικονομικής Διαχείρισης, της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και στη ΔΙΑΣ Α.Ε.
9. Για την πληρωμή της άδειας ειδικού σκοπού, η ειδική εντολή πληρωμής της προηγούμενης παραγράφου επέχει θέση απόφασης ανάληψης υποχρέωσης.
10. Η εμφάνιση των σχετικών πληρωμών στη δημόσια ληψοδοσία, πραγματοποιείται με την έκδοση συμψηφιστικών χρηματικών ενταλμάτων από τη Διεύθυνση Οικονομικής Διαχείρισης της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων .
11. Η Διεύθυνση Λογαριασμών και Ταμειακού Προγραμματισμού, οι συμβαλλόμενες τράπεζες και τα λοιπά πιστωτικά ιδρύματα δεν θεωρούνται δημόσιοι υπόλογοι και ευθύνονται μόνο για τυχόν λάθη από δική τους υπαιτιότητα.  
     
Άρθρο 4
Αχρεωστήτως καταβληθέντα-αναδρομικότητα και συμψηφισμός πληρωμών
1. Με την επιφύλαξη τυχόν προστίμων που προβλέπονται από άλλες διατάξεις, στα φυσικά πρόσωπα που δηλώνουν ψευδή στοιχεία στην αίτησή τους, επιβάλλονται οι κυρώσεις που προβλέπονται από την κείμενη νομοθεσία σε περίπτωση υποβολής ψευδούς δηλώσεως.
2. Τυχόν αχρεωστήτως καταβληθέντα ποσά καταλογίζονται σε βάρος του ανοικείως λαβόντος, με απόφαση του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων ή του νομίμως εξουσιοδοτημένου από αυτόν οργάνου και εισπράττονται κατά τις διατάξεις του ΚΕΔΕ.

ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ
ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΣΚΥΛΑΚΑΚΗΣ

ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΘΕΟΔΩΡΙΚΑΚΟΣ

ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ
ΙΩΑΝΝΗΣ ΒΡΟΥΤΣΗΣ

 

 



 

 

 

 

 

 

 Επιστροφή  Κορυφή σελίδας

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η με οποιονδήποτε τρόπο αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου της εφημερίδας, χωρίς την γραπτή άδεια του εκδότη. Κάθε δημόσια αναφορά στο περιεχόμενο της συνεπάγεται και αναφορά του ονόματός της, όπως η δημοσιογραφική δεοντολογία επιτάσσει.

 

 

[Αρχική σελίδα]  [Αγορά Εργασίας]  [Επιχειρηματικότητα]  [Προσλήψεις στο Δημόσιο]  [Εκπαίδευση]  [Σεμινάρια]  [Νομοθεσία]  [Βιβλία]
Διεύθυνση: Λ. Ριανκούρ 73, 11524 Αθήνα, mail: info@proslipsis.gr
©  2004-2020  proslipsis.gr, All rights reserved