nmathioud for ProslipsisGR - Widget





ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΗΣ PROSLIPSIS.GR
Μάθετε πρώτοι τα νέα ...

  ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 

 
Βάλτε Αγγελία      Δείτε Αγγελίες      Newsletters       
  Επικοινωνία     
 
 
 
 
 
 
 
 

 
  Εκπαίδευση Επιστροφή    
Σεμινάριο στη Λάρισα: Δυσκολίες μάθησης και συμπεριληπτική εκπαίδευση

Αθήνα 13.6.2014, 11:32

Εκπαιδευτικό Σεμινάριο με τίτλο «Δυσκολίες μάθησης και συμπεριληπτική εκπαίδευση: Προ(σ)κλήσεις και προοπτικές», διοργανώνει η Σχολή Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Λευκωσίας σε συνεργασία με την Έδρα UNESCO του Πανεπιστημίου Λευκωσίας. 

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στη Λάρισα το Σάββατο, 14 Ιουνίου 2014, από τις 10:00 π.μ. μέχρι τις 14:00 μ.μ., στο Μεγάλο Αμφιθέατρο του Τμήματος ΔΔΕ του ΤΕΙ Λάρισας (Θεσσαλίας), θα είναι ανοικτό για το κοινό, ενώ θα δοθούν βεβαιώσεις συμμετοχής. 

Σύμφωνα με τους διοργανωτές, σκοπός του σεμιναρίου είναι να αναδειχθεί το θέμα των δυσκολιών μάθησης και η αντιμετώπισή τους στο πλαίσιο της Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης στο σύγχρονο σχολείο. Επιμέρους θέματα του εν λόγω σεμιναρίου θα είναι το περιεχόμενο και η φιλοσοφία της Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης με ειδική αναφορά στις διεθνείς προσπάθειες για ενδυνάμωση της εφαρμογής της στο σημερινό σχολείο, οι (ειδικές) δυσκολίες μάθησης σε παιδιά με τυπική ή ανώτερη νοημοσύνη - δυσλεξία, η συσχέτιση αυτισμού και Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης και τέλος ο ρόλος των εκπαιδευτικών στην αντιμετώπιση παρόμοιων περιπτώσεων στο σχολείο της νέας εποχής. 

Συγκεκριμένα, θα δοθεί έμφαση: α) Στη συμπερίληψη όλων των παιδιών στο σύγχρονο σχολείο και στη διάκριση των δυσκολιών μάθησης σε παιδιά με τυπική ανάπτυξη ή ανώτερη νοημοσύνη (δυσλεξία) ή άλλες διαταραχές επικοινωνίας (αυτισμός). β) Σε στρατηγικές-πρακτικές που πρέπει να αναπτύσσονται και να εφαρμόζονται στη σχολική τάξη έτσι ώστε να μπορούν να βοηθούν τα παιδιά αυτά να συμμετέχουν ισότιμα στα μαθησιακά δρώμενα και (γ) την επικοινωνιακή κουλτούρα καθώς και στο ρόλο των εκπαιδευτικών στη διδασκαλία όλων των μαθητών στο σχολείο της νέας εποχής. 
* Δήλωση μέσω e-mail στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: mara.g@unic.ac.cy.

* Ακολουθεί το πρόγραμμα του σεμιναρίου.



ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ 
10:00–10:30 Εγγραφές 
10:30–10:50 Χαιρετισμοί 
Δρ Αιμίλιος Σολωμού, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος Διοίκησης- Διευθυντής της Έδρας UNESCO Πανεπιστημίου Λευκωσίας 
Δρ Παναγιώτης Αγγελίδης, Κοσμήτορας Σχολής Επιστημών Αγωγής Πανεπιστημίου Λευκωσίας 
10:50–11:20 Αυτισμός και συμπερίληψη: δυνατότητες και περιορισμοί. 
Δρ Σοφία Μαυροπούλου, Μόνιμη Επίκουρη Καθηγήτρια Ειδικής Αγωγής-Αυτισμού, Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας 
11:20–11:50 Ειδικές δυσκολίες μάθησης και ο ρόλος του εκπαιδευτικού στο σύγχρονο σχολείο. 
Δρ Δημήτρης Στασινός, Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας 
11:50–12:20 Προκλήσεις στη διδασκαλία παιδιών με αναγνωστικές δυσκολίες 
Δρ Ελένη Μορφίδη, Επίκουρη Καθηγήτρια, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων 
12:20–12:30 Συζήτηση 
12:30–13:00 Διάλειμμα 
13:00–13:20 Οι εμπειρίες μου με τη δυσλεξία. 
Γεωργία Κορωναίου, Φοιτήτρια Πανεπιστημίου Θεσσαλίας 
13:20–13:40 O δυσλεκτικός «άλλος»: μια προσέγγιση της δυσλεξίας με ενσυναίσθηση μέσω μιας μελέτης περίπτωσης. 
Μάρω Χαράμη, Μεταπτυχιακή φοιτήτρια Πανεπιστημίου Λευκωσίας 
13:40–14:00 Διδάγματα από τη διεθνή βιβλιογραφία για προώθηση της Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης. 
Δρ Παναγιώτης Αγγελίδης, Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας 
14:00–14:30 Συζήτηση – Αξιολόγηση Hμερίδας 



 

 



 

 

 

 

 

 

 Επιστροφή  Κορυφή σελίδας

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η με οποιονδήποτε τρόπο αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου της εφημερίδας, χωρίς την γραπτή άδεια του εκδότη. Κάθε δημόσια αναφορά στο περιεχόμενο της συνεπάγεται και αναφορά του ονόματός της, όπως η δημοσιογραφική δεοντολογία επιτάσσει.

 

 

[Αρχική σελίδα]  [Αγορά Εργασίας]  [Επιχειρηματικότητα]  [Προσλήψεις στο Δημόσιο]  [Εκπαίδευση]  [Σεμινάρια]  [Νομοθεσία]  [Βιβλία]
Διεύθυνση: Λ. Ριανκούρ 73, 11524 Αθήνα, Tηλ: 213-0142306, mail: info@proslipsis.gr
©  2004-2018  proslipsis.gr, All rights reserved