nmathioud for ProslipsisGR - Widget





ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΗΣ PROSLIPSIS.GR
Μάθετε πρώτοι τα νέα ...

  ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 

 
Βάλτε Αγγελία      Δείτε Αγγελίες      Newsletters       
  Επικοινωνία     
 
 
 
 
 
 
 
 

 
  Παλαιότερα Σεμινάρια Επιστροφή    
WorkLife Forum

 

Αθήνα 7.6.2010, 18:34

Το WorkLife Forum διοργανώνει στις 10 Ιουνίου 2010, στην Αθήνα (Ξενοδοχείο Athenaeum Intercontinental, Συγγρού 89-93), η "Διάσταση" Εκπαιδευτικές και Συμβουλευτικές Υπηρεσίες.

Σκοπός του Forum είναι η ενημέρωση των στελεχών επιχειρήσεων και οργανισμών για τις υπηρεσίες Συμβουλευτικής και η ενίσχυσή τους με τα απαραίτητα εργαλεία, για αποτελεσματική διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού, ιδιαίτερα σε περιόδους κρίσεων.

Με τη Συμβουλευτική καθοδήγηση επιδιώκεται μεγαλύτερος αυτό-έλεγχος, ενίσχυση της ανθεκτικότητας μπροστά σε δύσκολες καταστάσεις, καλύτερη διαχείριση των συναισθημάτων υπό πίεση και ομαλότερη διεξαγωγή της επαγγελματικής και προσωπικής καθημερινότητας των εργαζομένων.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο επιστημονικός υπεύθυνος του Forum Ανδρέας Αρματάς, "οι περίοδοι παρατεταμένης ύφεσης είναι δύσκολες για όλους, κυρίως όταν συνοδεύονται από ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Ο άνθρωπος έχει ανάγκη από σταθερά σημεία αναφοράς και ανέκαθεν ήθελε να μπορεί να προβλέπει σωστά. Όταν οι σταθερές γκρεμίζονται και οι προβλέψεις είτε είναι δυσοίωνες είτε ανέφικτες, τότε στα ήδη υπαρκτά προβλήματα προστίθεται ο φόβος, η ανασφάλεια, η ανησυχία και εν γένει η αυξανόμενη ένταση. Αν και στην αρχή υπήρχε έντονη δυσπιστία ως προς την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών σε περιόδους κρίσης, τώρα γίνεται όλο και περισσότερο αντιληπτή η αναγκαιότητα για πρακτικές  αυτοδιαχείρισης και παροχή κατευθύνσεων που να συμβάλλουν στην υγιή και ισορροπημένη σχέση μεταξύ της εργασίας και της προσωπικής ζωής. Η αναγκαιότητα βοήθειας που θα ενισχύσει την ανθεκτικότητά μας και θα μας μάθει πώς να διαχειριζόμαστε τα συναισθήματά μας και τις καταστάσεις καλύτερα είναι σαφώς μεγαλύτερη από κάθε άλλη φορά. Κάποια στιγμή η κρίση φτάνει στο τέλος της και η ομαλότητα επανέρχεται. Τότε, όσοι χειρίστηκαν έξυπνα και αποτελεσματικά τη δύσκολη περίοδο που πέρασε θα έχουν αυξημένη αυτοπεποίθηση στο πώς θα αντιμετωπίσουν με επιτυχία άλλα πιθανά εμπόδια στο μέλλον. Άρα, η παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών στηρίζει όχι μόνο τη βραχυπρόθεσμη επιβίωση, αλλά ταυτόχρονα -όταν γίνεται σωστά- δημιουργεί τις βάσεις για μακροπρόθεσμη ανάπτυξη τόσο της εταιρείας όσο και των εργαζομένων".

Το WorkLife Forum απαντά σε αυτήν ακριβώς την ανάγκη των επιχειρήσεων και των στελεχών τους, έχοντας ως κεντρικό άξονα την αναγκαιότητα για πρακτικές αυτοδιαχείρισης και την παροχή κατευθύνσεων που θα συμβάλουν στην υγιή και ισορροπημένη σχέση μεταξύ εργασίας και προσωπικής ζωής.
Οι εισηγήσεις του κ. Αρματά και εξειδικευμένων επαγγελματιών με αναγνωρισμένη επιστημονική ειδίκευση σε θέματα WLB και μεγάλη εμπειρία στην εταιρική και προσωπική Συμβουλευτική, επικεντρώνονται στην παρουσίαση εξειδικευμένων θεμάτων που επηρεάζουν την εργασιακή και προσωπική ζωή, ενώ προβάλλουν καινοτόμες ιδέες, σύγχρονα εργαλεία και πρότυπες τεχνικές για τη διαχείριση του Ανθρώπινου Δυναμικού, ιδιαίτερα σε περιόδους απότομων αλλαγών, επιχειρηματικής αστάθειας και αυξημένης ανασφάλειας.

Θεματικές ενότητες
Οι θεματικές ενότητες του Forum είναι οι εξής:

- Coaching ή Συμβουλευτική σε περιόδους κρίσης; Τι, πότε και γιατί.
Η παροχή στοχευμένων υπηρεσιών στους εργαζόμενους σε περιόδους κρίσης συνδέεται με την αναγκαιότητα αποφυγής λανθασμένων επιλογών που επιβαρύνουν οικονομικά το ήδη περιορισμένο budget της εταιρείας. Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ποιες υπηρεσίες προσφέρουν τι και πότε, προκειμένου να τις αξιοποιήσουμε ώστε η επιλογή να φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Εισηγητής είναι ο Ανδρέας Αρματάς, ΜΑ., DCH., MSCP, Coaching & Clinical Psychologist.

- Πώς η Ανάπτυξη Διεκδικητικής Συμπεριφοράς (Assertiveness Training) συμβάλλει σε καλύτερο εργασιακό περιβάλλον.
Οι ελλιπείς κοινωνικές δεξιότητες αυξάνουν το άγχος, εντείνουν το εργασιακό στρες και επιδεινώνουν τις εργασιακές σχέσεις. Σε περιόδους που κυριαρχεί η ένταση και επικρατεί αυξημένη ανασφάλεια, αποκτούν ιδιάζουσα σημασία και βαρύτητα οι πρακτικές εκείνες που θα εξαλείψουν τις αιτίες περαιτέρω έντασης στις διαπροσωπικές σχέσεις. Σε αυτές τις πρακτικές επικεντρώνεται η συγκεκριμένη εισήγηση, η οποία βασίζεται στην εμπειρία παροχής ανάλογων υπηρεσιών σε ομάδες.

Εισηγήτρια είναι η Ιωάννα Αποστολοπούλου, MSc
Κλινική Ψυχολόγος-Ψυχοθεραπεύτρια Γνωσιακής Συμπεριφοριστικής Κατεύθυνσης, Επιστημονική Συνεργάτης Πανεπιστημίου Αθηνών.

- Διαχείριση Θυμού και οι Τεχνικές της.
Η ομιλία εστιάζει στις πρακτικές αυτό-διαχείρισης του θυμού. Η κρίση και η ανασφάλεια επηρεάζει καταλυτικά και το εργασιακό περιβάλλον, με αποτέλεσμα να παρατηρούνται συχνά ακατάλληλες συμπεριφορές μη-ελεγχόμενου θυμού.  Μέσα από δοκιμασμένες μεθόδους και συγκεκριμένες πρακτικές αυτό-διαχείρισης παρέχεται η δυνατότητα καλύτερης διαχείρισης κρίσιμων καταστάσεων και εξασφαλίζονται όχι μόνο εργασιακά αλλά και προσωπικά οφέλη. Άλλωστε, χωρίς την διαχείριση του θυμού, δεν αναπτύσσεται και η ανάλογη διεκδικητική συμπεριφορά.

Εισηγήτρια είναι η Ιλιάνα Σταμόγιαννου, PhD, Συμβουλευτικός Ψυχολόγος.

- Νέες προκλήσεις στην διαχείριση του στρες: Η ομαδική εμπειρία.
Το στρες δεν είναι μόνο το αρνητικό αποτέλεσμα υψηλού φόρτου εργασίας και έλλειψης χρόνου. Σήμερα, λόγω των ραγδαίων εξελίξεων και των δύσκολων συνθηκών στην αγορά εργασίας, το στρες ενισχύεται από την ανασφάλεια, το φόβο και την αστάθεια. Η εισήγηση επικεντρώνεται στις πρακτικές αυτό-διαχείρισης της έντασης και βασίζεται τόσο στη θεωρία όσο και στην εμπειρία από την εφαρμογή σε πραγματικές εργασιακές ομάδες.

Εισηγήτρια είναι η Ρικανιάδη Στέλλα, Κλινικός Ψυχολόγος, Ψυχολόγος Κοινωνικής Υπηρεσίας Δήμου Ελληνικού.

- Επαγγελματική Εξουθένωση: Περιγραφή και τρόποι αντιμετώπισης.
Σε ένα ολοένα μεταβαλλόμενο περιβάλλον έντασης και ανησυχίας, η οποιαδήποτε ικανοποίηση από την εργασία ενισχύει όχι μόνο τη ψυχολογία, αλλά και την υγεία των εργαζομένων. Το πώς μπορούμε να εντοπίσουμε έγκαιρα την επαγγελματική εξουθένωση, τι μπορεί να γίνει για να προληφθεί και τι συμβαίνει αν έχει ήδη εκδηλωθεί, αφορά τόσο στους εργαζόμενους, όσο και στη βιωσιμότητα της επιχείρησης.

Εισηγήτρια είναι η Λίλιαν Μουμουλέτσα, Ψυχολόγος Υγείας - Ψυχοθεραπεύτρια.

- Εταιρικά Προγράμματα Διακοπής Καπνίσματος: Η σύγχρονη πραγματικότητα.
Τα εργασιακά περιβάλλοντα αποθαρρύνουν όλο και περισσότερο το κάπνισμα. Γνωρίζουμε ότι οι καπνιστές έχουν κατά μέσο όρο αυξημένο στρες σε σύγκριση με τους μη καπνιστές, ενώ σε κρίσιμες περιόδους η διακοπή ενός εθισμού γίνεται ακόμα πιο δύσκολη. Παρουσιάζονται πληροφορίες για τη λειτουργία εταιρικών προγραμμάτων διακοπής καπνίσματος και τι δείχνει η εμπειρία μέχρι τώρα.

Εισηγήτρια είναι η Σοφιανοπούλου Αναστασία, Κλινική Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπεύτρια.

Το Forum απευθύνεται σε στελέχη τμημάτων HR επιχειρήσεων, ανώτερα στελέχη, υπεύθυνους τμημάτων - στελέχη υπεύθυνα για τη διαχείριση της απόδοσης των εργαζομένων, αλλά και γενικότερα σε όλους όσους επιθυμούν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες του WLB. Η συμμετοχή στο Forum είναι ελεύθερη.

Πληροφορίες παρέχει η κ. Διαμαντοπούλου Όλγα και η κ. Ευαγγέλου Χριστίνα, στο τηλ.: 210-6985820-30 και www.kekdiastasi.edu.gr.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 Επιστροφή  Κορυφή σελίδας

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η με οποιονδήποτε τρόπο αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου της εφημερίδας, χωρίς την γραπτή άδεια του εκδότη. Κάθε δημόσια αναφορά στο περιεχόμενο της συνεπάγεται και αναφορά του ονόματός της, όπως η δημοσιογραφική δεοντολογία επιτάσσει.

 

 

[Αρχική σελίδα]  [Αγορά Εργασίας]  [Επιχειρηματικότητα]  [Προσλήψεις στο Δημόσιο]  [Εκπαίδευση]  [Σεμινάρια]  [Νομοθεσία]  [Βιβλία]
Διεύθυνση: Λ. Ριανκούρ 73, 11524 Αθήνα, Tηλ: 213-0142306, mail: info@proslipsis.gr
©  2004-2018  proslipsis.gr, All rights reserved