nmathioud for ProslipsisGR - Widget





ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΗΣ PROSLIPSIS.GR
Μάθετε πρώτοι τα νέα ...

  ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 

 
Βάλτε Αγγελία      Δείτε Αγγελίες      Newsletters       
  Επικοινωνία     
 
 
 
 
 
 
 
 

 
  Παλαιότερα Σεμινάρια Επιστροφή    
Θεσσαλονίκη: Ημερίδα για την προβληματική συμπεριφορά στο σχολικό περιβάλλον (20/2/08)


Αθήνα 20.2.2008, 13:21
Επιστημονική ημερίδα με θέμα: "Διαχείριση προβληματικής συμπεριφοράς στο σχολικό περιβάλλον" διοργανώνει στο Κέντρο Ιστορίας Θεσσαλονίκης το Σάββατο 15 Μαρτίου η εταιρεία συμβούλων εκπαίδευσης και σταδιοδρομίας "Εmploy".

Η ημερίδα προσεγγίζει το θέμα της προβληματικής συμπεριφοράς από διάφορες οπτικές γωνίες, αναλύοντας τα ακόλουθα θέματα:

Α’ ενότητα
• Εξωτερικευμένες συμπεριφορές: επιθετικότητα, βία, βανδαλισμός, εκφοβισμός, παραβατικότητα, χρήση ουσιών.
• Εσωτερικευμένες συμπεριφορές: απόσυρση, θυματοποίηση, κατάθλιψη, φοβίες.
• Συμπεριφορές που συνδέονται με άλλα προβλήματα (π.χ. με μαθησιακές δυσκολίες). Η περίπτωση της υπερκινητικότητας.
• Ψυχοπαθολογικές διαταραχές.
• Άλλες αποκλίνουσες συμπεριφορές.

Β’ ενότητα
• Ανίχνευση αιτίων.
• Πρακτικές τεχνικές αντιμετώπισης της προβληματικής συμπεριφοράς.
• Το θεσμικό πλαίσιο του σχολείου.
• Ο ρόλος της οικογένειας.

Η ημερίδα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, σε φοιτητές παιδαγωγικών και εκπαιδευτικών σχολών, σε φοιτητές κοινωνικών επιστημών, καθώς και σε γονείς. Στους συμμετέχοντες θα χορηγηθεί βεβαίωση παρακολούθησης.

Όπως προαναφέρθηκε, η ημερίδα θα διεξαχθεί το Σάββατο 15 Μαρτίου 2008 και ώρες 10:00 - 15:00, με ώρα προσέλευσης 10:00 - 10:30. Η αίθουσα διεξαγωγής βρίσκεται στο Κέντρο Ιστορίας Θεσσαλονίκης, το οποίο στεγάζεται στο μέγαρο Μπίλλη (πλατεία Ιπποδρομίου -  ενδιάμεση  παράλληλος μεταξύ Εθνικής Αμύνης  και πλατείας Ναυαρίνου).

Το κόστος συμμετοχής ανέρχεται σε 50 € (40 € για φοιτητές) εφόσον προπληρωθεί μέχρι και 13 Μαρτίου 2008, διαφορετικά ανεβαίνει στα 60 €. Στο κόστος περιλαμβάνονται: η συμμετοχή στην εκδήλωση, η βεβαίωση συμμετοχής, ο φάκελος συνέδρου, το σχετικό υλικό, coffee break, δικαίωμα έκπτωσης 15 % σε οποιαδήποτε μελλοντική εκδήλωση της Employ.

Είναι δυνατή η προκράτηση θέσης είτε τηλεφωνικά είτε μέσω διαδικτύου, η συμμετοχή όμως θα θεωρείται δεδομένη μόνο με την προπληρωμή του κόστους της εκδήλωσης στον τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας, που αναγράφεται στην φόρμα συμμετοχής. Ο αριθμός των θέσεων είναι περιορισμένος και θα τηρηθεί αυστηρά σειρά προτεραιότητας.

Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνιση επικοινωνήστε με το τμήμα επιμορφωτικών προγραμμάτων της Employ, τηλ.: 2310-230545, φαξ: 2310-230415, mail: info@e-employ.grurl: www.e-employ.gr. Το ωράριο λειτουργίας της εταιρείας είναι 10:00 έως 20:00.

Η εισηγήτρια
Εισηγήτρια της ημερίδας είναι η Δρ Καλλιόπη Εμμανουηλίδου, πτυχιούχος του τομέα Ψυχολογίας του τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Μετά την ολοκλήρωση του βασικού κύκλου σπουδών της η κ. Εμμανουηλίδου ακολούθησε μεταπτυχιακές σπουδές στη Μεγάλη Βρετανία και απέκτησε μεταπτυχιακά μάστερ στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία (MEd Psychology of Education), στη Συμβουλευτική στην Εκπαίδευση (MEd Counselling in Education) από το πανεπιστήμιο του Bristol και στην Εκπαιδευτική Έρευνα από το Πανεπιστήμιο του Exeter (MSc in Educational Research). Στο Πανεπιστήμιο του Exeter ακολούθησε διδακτορικές σπουδές που οδήγησαν στην απόκτηση διδακτορικού στην Εκπαίδευση (PhD in Education), με θέμα τη χαρισματικότητα και τη συναισθηματική νοημοσύνη. Παράλληλα εργαζόταν ως βοηθός έρευνας σε διάφορα προγράμματα του Πανεπιστημίου και ως βοηθός διδασκαλίας σε μαθήματα ερευνητικής μεθοδολογίας και εκπαίδευσης των χαρισματικών παιδιών. Κατά τη διάρκεια της διαμονής της στην Αγγλία, παρακολούθησε πολλά σεμινάρια συμβουλευτικής και ψυχολογίας (συμβουλευτική παιδιών, εξαρτήσεις, θεραπεία μέσω τέχνης, διαχείριση άγχους, ομαδική θεραπεία, κτλ.) και απέκτησε δύο Certificates συμβουλευτικής, και συμβουλευτικής για διαταραχές πρόσληψης τροφής από το Iron Mill Institute.

Στην Ελλάδα εργάζεται ως επιμορφώτρια εκπαιδευτικών στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (πρόγραμμα Διαχείρισης Σχολικής Τάξης) ως καθηγήτρια κοινωνικής εκπαίδευσης στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Νεάπολης και διδάσκει ψυχολογία στα Κ.Ε.Σ. City College και New York College. Παράλληλα δραστηριοποιείται συγγραφικά και συνεδριακά, με μεγάλο εύρος εισηγήσεων σε βρετανικά, ευρωπαϊκά και διεθνή συνέδρια και ασχολείται ιδιωτικά ως σύμβουλος αγωγής, εκπαίδευσης και ψυχολογίας σε συνεργασία με την εταιρεία EMPLOY O.E. και ως εισηγήτρια σε βιωματικά και/ή εκπαιδευτικά σεμινάρια. Στο συγγραφικό επίπεδο, εκτός από δημοσιεύσεις σε περιοδικά του χώρου, έχει ολοκληρώσει τη σύνταξη του πρώτου ποιοτικού οδηγού ολιστικής αξιολόγησης χαρισματικότητας καθώς και προγράμματος συναισθηματικής αγωγής για γονείς και εκπαιδευτικούς.

Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στις εκπαιδευτικές και συναισθηματικές ανάγκες των χαρισματικών και ταλαντούχων παιδιών και των οικογενειών τους και εκτείνονται στα ακόλουθα: αξιολόγηση νοημοσύνης, αίτια - διαχείριση άγχους, διαταραχές πρόσληψης τροφής (συναισθηματική υπερφαγία), συναισθηματική νοημοσύνη και αγωγή, κοινωνικές δεξιότητες, διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς στο σχολικό χώρο, αγωγή υγείας και θεραπευτική χρήση των τεχνών.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 Επιστροφή  Κορυφή σελίδας

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η με οποιονδήποτε τρόπο αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου της εφημερίδας, χωρίς την γραπτή άδεια του εκδότη. Κάθε δημόσια αναφορά στο περιεχόμενο της συνεπάγεται και αναφορά του ονόματός της, όπως η δημοσιογραφική δεοντολογία επιτάσσει.

 

 

[Αρχική σελίδα]  [Αγορά Εργασίας]  [Επιχειρηματικότητα]  [Προσλήψεις στο Δημόσιο]  [Εκπαίδευση]  [Σεμινάρια]  [Νομοθεσία]  [Βιβλία]
Διεύθυνση: Λ. Ριανκούρ 73, 11524 Αθήνα, Tηλ: 213-0142306, mail: info@proslipsis.gr
©  2004-2018  proslipsis.gr, All rights reserved