nmathioud for ProslipsisGR - Widget
  ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 
 
Βάλτε Αγγελία      Δείτε Αγγελίες      Newsletters       
  Επικοινωνία     
 
 
 
 
 
 
 
 



 
 
Διοικητικά στελέχη Επιστροφή στις κατηγορίες αγγελιών

We are looking for a confident and hard working PR professional to join our established Communications team. The Account Manager will act as a link between our client, a major multinational company, and the agency, therefore must understand client needs and objectives and deal with a range of day-to-day functions. The candidate will be responsible for coordination of projects, ensuring clear communication to everyone involved and that all work is executed successfully.

Responsibilities
Liaise on a daily basis with clients, media and suppliers
Build strong relationships with clients, partners and the media
Work as part of an account team to develop client proposals and implement the PR activity
Research, write and distribute press releases to targeted media
Organize and coordinate events, including press conferences and promotional events
Prepare regular client reports and attend client meetings
Assist with the creation and production of client material and publications
Proven experience in handling budget

Requirements
Degree in PR/communications/ marketing or similar field
Proven experience in public relations /communications agencies or similar role (4 -6 years)
Thorough knowledge or previous experience in mobile manufacturer / telecommunication industry will be considered an asset
Experience in coordinating effective PR campaigns through various channels
Excellent communication and writing skills (Greek - English)
Ability to build strong relationships with key people or organizations
A creative mind partnered with the ability to find the best practical solutions
Solid knowledge of Social Media (Facebook, Instagram, You Tube, Twitter, blogs etc.)

Personal attributes
Flexibility, punctuality, determination
Passion for his job
Ability to work under pressure
Goal and detail oriented
Team player, Positive thinking, Initiative

Send your CV and a few lines about yourself at aspiliopoulou@oneteam.gr, using PR Account Manager as a subject.
Κωδικός: A065598       Δημοσίευση: 21-06-2017
Η εταιρεία SOS ΙΑΤΡΟΙ που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα 23 χρόνια με αντικείμενο το συντονισμό ιατρικών υπηρεσιών κατ΄οίκον 24 ώρες το 24ωρο ζητά:
- Νοσηλευτή για Συντονιστικό Κέντρο,
με αντικείμενο εργασίας την διαχείριση των εισερχομένων κλήσεων από ασθενείς και το συντονισμό των περιστατικών (triage).
Απαιτούμενα προσόντα
• Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ Νοσηλευτικής
• Άδεια άσκησης επαγγέλματος
• Η εμπειρία σε ΤΕΠ θα εκτιμηθεί
• Επιθυμητή προϋπηρεσία σε τηλεφωνικό κέντρο
• Ικανότητα οργάνωσης και διαχείρισης σε πιεστικές συνθήκες
• Επικοινωνιακές ικανότητες
• Άριστη γνώση Αγγλικών
• Επιθυμητή γνώση Γαλλικών
• Άριστη γνώση Η/Υ
Η εταιρεία προσφέρει
• Ανταγωνιστικές αποδοχές
• Δυναμικό και ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον
Συνεργαστείτε μαζί μας, αποστέλλοντας το βιογραφικό σας στη διεύθυνση sosiatroi@sosiatroi.gr.
Περισσότερες πληροφορίες εδώ: http://www.sosiatroi.gr/theseis-ergasias-nosileyton.
Κωδικός: A065593       Δημοσίευση: 21-06-2017
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
NIKE STORE MANAGER (ΔΙΕΥΘΥΝΤΉΣ ΚΑΤΑΣΤΉΜΑΤΟΣ) - Nike Factory Store KORINTHOS (MARE WEST)
Η Nike δεν εφοδιάζει μόνο τους καλύτερους αθλητές στον κόσμο. Είμαστε ένας χώρος εξερεύνησης δυνατοτήτων, εξάλειψης οποιονδήποτε εμποδίων και ανάπτυξης του τι μπορούμε να κάνουμε πέρα από κάθε όριο. Αναζητούμε άτομα που μπορούν να αναπτύσσονται, να σκέφτονται, να οραματίζονται και να δημιουργούν. Κάθε εργαζόμενος φέρνει στην εταιρείας μας έμπνευση και καινοτομία, γι΄ αυτό και ψάχνουμε φιλόδοξα άτομα με ηγετικές ικανότητες και όραμα.
Ως Nike Store Head Coach (Διευθυντής Καταστήματος), η αποστολή σου θα είναι να δημιουργήσεις σε ένα κατάστημα μεσαίου-μεγάλου μεγέθους ένα κατάλληλο περιβάλλον που θα παρέχει υψηλής ποιότητας εμπειρία για τους πελάτες και πρώτης γραμμής παράδοση υποδειγματικής εμπειρίας για τους υπαλλήλους, καθώς και να εφαρμόσεις προγράμματα/διαδικασίες που θα οδηγούν σε επιχειρηματικά αποτελέσματα.
Αρμοδιότητες:
- Υπεύθυνος/η για όλες τις πτυχές διοίκησης ενός καταστήματος μεσαίου-μεγάλου μεγέθους
- Διαχείριση των εργασιακών σχέσεων, των λειτουργικών διαδικασιών και του περιβάλλοντος του καταστήματος με στόχο την επίτευξη πωλήσεων, υπηρεσιών, οργάνωσης, ικανοποίησης των πελατών και κερδοφορίας, διατηρώντας υψηλά στάνταρντ λειτουργικότητας.
- Διαχείριση οικονομικού προϋπολογισμού συμπεριλαμβανομένων του κόστους εργασίας και των συνολικών δαπανών
- Ανάπτυξη στρατηγικών για τη μεγιστοποίηση του ρόλου του καταστήματος στην ευρύτερη περιοχή (έμφαση στον αντίκτυπο πέραν των ορίων του καταστήματος στην περιοχή)
- Διαχείριση των Διευθυντών Τμήματος και των Υποδιευθυντών και ανάπτυξη εσωτερικών ταλέντων
- Δημιουργία σχεδίων για την πρόληψη ζημιών
- Δημιουργία σχεδιασμών διαδοχής, αποτελεσματική διαχείριση απόδοσης και θέσπιση ορθών διαδικαστικών ενεργειών με στόχο την κατεύθυνση του σχεδιασμού Διαχείρισης Δυναμικού
Προσόντα:
- Αποδεδειγμένο ιστορικό προϋπηρεσίας στον τομέα λιανικής
- Ευαπόδεικτη εμπειρία στη διοίκηση καταστημάτων λιανικής, συμπεριλαμβανομένης της εμπειρίας στην επαγγελματική καθοδήγηση, παροχή συμβουλών και ανάπτυξη εργαζομένων
- Εμπειρία σε λειτουργίες στον τομέα λιανικής, κατάρτιση προϋπολογισμού, σχεδιασμό, εξυπηρέτηση πελατών, πωλήσεις, καθοδήγηση και διαχείριση των ανθρώπων της εργασιακής ομάδας
- Μακρά εμπειρία και ισχυρές ικανότητες για την καθοδήγηση της παράδοσης υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης πελατών σε επώνυμο κατάστημα λιανικής
- Άριστη γνώση των προγραμμάτων του Microsoft Office και εταιρικών συστημάτων λιανικού εμπορίου
- Άριστη γνώση των αγγλικών, σε γραπτό και προφορικό λόγο
- Ικανότητα στελέχωσης, καθοδήγησης και διοίκησης εργασιακών ομάδων με υψηλές αποδόσεις
- Ικανότητα αξιοποίησης μέσων για την υποστήριξη επίλυσης συγκρούσεων, καθώς και ικανότητες επαγγελματικής καθοδήγησης και παροχής συμβουλών στους εργαζομένους
- Δυνατότητα εργασίας Σαββατοκύριακα, απογεύματα και γιορτές, όταν χρειαστεί.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να στείλουν το βιογραφικό τους στο chrysostomos.myaris@nike.com.
Κωδικός: A065290       Δημοσίευση: 06-06-2017
Ο πελάτης μας, εισαγωγική εταιρεία με κύκλο εργασιών 15 εκ. ετησίως, επιθυμεί να προσλάβει μόνιμα ένα στέλεχος Logistics.
Ο/Η κάτοχος της θέσης αναφερόμενος στον Supply Chain Manager θα συμβάλλει στη διεκπεραίωση των παραλαβών και αποστολών πρώτων υλών και ετοίμων προϊόντων, θα συνεργάζεται με την αποθήκη, θα έχει επαφές συνεργασίας με εκτελωνιστές, προμηθευτές και στελέχη των πελατών της εταιρίας καθώς και με τα στελέχη των μεταφορικών εταιριών.
Οι υποψήφιοι επιθυμητά θα πρέπει να είναι κάτοχοι πανεπιστημιακού τίτλου με άριστη γνώση Αγγλικών, επιθυμητή γνώση ERP εξασκημένη στα προηγούμενά τους καθήκοντα καθώς και άριστη γνώση συστημάτων υπολογιστών γραφείου.
Θα πρέπει να διαθέτουν τουλάχιστον 2ετή προϋπηρεσία σε τμήμα Logistics οργανωμένης εταιρίας ώστε να έχουν εξοικείωση πρωτίστως με τις διαδικασίες αποθήκευσης πρώτων υλών και ετοίμων προϊόντων και εν συνεχεία με τις διαδικασίες διακίνησης.
Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε, αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε, στο Info@hrstrategy.gr.
Κωδικός: A065248       Δημοσίευση: 02-06-2017

     Σελίδα:      

 Επιστροφή  Κορυφή σελίδας
 

 

[Αρχική σελίδα]  [Αγορά Εργασίας]  [Επιχειρηματικότητα]  [Προσλήψεις στο Δημόσιο]  [Εκπαίδευση]  [Σεμινάρια]  [Νομοθεσία]  [Βιβλία]
Διεύθυνση: Λ. Ριανκούρ 73, 11524 Αθήνα, Tηλ: 213-0142306, mail: info@proslipsis.gr
©  2004-2017  proslipsis.gr, All rights reserved