nmathioud for ProslipsisGR - Widget





ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΗΣ PROSLIPSIS.GR
Μάθετε πρώτοι τα νέα ...

  ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 
 
Βάλτε Αγγελία      Δείτε Αγγελίες      Newsletters       
  Επικοινωνία     
 
 
 
 
 
 
 
 













 
 
Διοικητικά στελέχη Επιστροφή στις κατηγορίες αγγελιών

ΑΤΤΙΚΗ Λυκόβρυση

Περιγραφή Θέσης
Εταιρεία Ιατρικών Ειδών με έδρα Λυκόβρυση Αττικής, ζητάει Γραμματέα Διεύθυνσης ηλικίας μέχρι 27 ετών.
Η υποψήφια πρέπει να γνωρίζει πολύ καλά Αγγλικά (proficiency C2) και μια δεύτερη γλώσσα και να έχει τέλεια γνώση χειρισμού Η/Υ (Windows 10,Office 365, Internet, Outlook, Power Point, Excel, Facebook, Twitter, Skype) και Λογισμικού WinEra της Data Communication.

Προϋπηρεσία: Τουλάχιστον 3 έτη στο ίδιο τομέα εργασίας.

Συνεπής στο ωράριο, εργατική, οργανωτική, υπεύθυνη με ανάληψη πρωτοβουλιών.
Τέλος αποτελεσματική υπό συνθήκες πίεσης.

Μισθός βάσει προσόντων, πενθήμερη εργασία, ΙΚΑ.

Καθήκοντα
Γραμματεύς Γενικού Διευθυντή, τηλ. Κέντρο, κατάρτιση προσφορών, επικοινωνία με οίκους του εξωτερικού, παρακολούθηση μεταφοράς προϊόντων από το εξωτερικό σε συνεργασία με μεταφορικές εταιρείες, ενημέρωση πελατών της εταιρείας.

Αποστολή βιογραφικού: iatrofarm@otenet.gr.
Κωδικός: A081027       Δημοσίευση: 16-11-2018

ΛΕΥΚΑΔΑ
Ξενοδοχείο στη Λευκάδα ζητεί Μanager ξενοδοχείου και νέο έως 40 ετών για τη ρεσεψιόν. Διαμονή και διατροφή παρέχονται.
Απαραίτητες γνώσεις: Άριστα Αγγλικά, άριστη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών και επικοινωνιακός χαρακτήρας. Προαιρετικά θα εκτιμηθεί η γνώση ξενοδοχειακών προγραμμάτων.
Επικοινωνία και πληροφορίες : τηλ.: 6949830158.
Κωδικός: A081004       Δημοσίευση: 15-11-2018

Ζητείται Υπάλληλος Γραφείου πλήρους απασχόλησης με γνώσεις Η/Υ, ξένων γλωσσών και επαγγελματικής άδειας οδήγησης.
Βιογραφικά στο tmvakal@yahoo.gr.
Κωδικός: A080797       Δημοσίευση: 11-11-2018

ΙΟΑΝΝΙΝΑ
INTERSOS is an Italian humanitarian aid organization that works all over the world to bring assistance to people in danger, victims of natural disasters, armed conflicts or living conditions of extreme exclusion. INTERSOS actions are based on solidarity, justice, human dignity, equal rights and opportunities for all people, and respect of diversity and coexistence, paying particular attention to the most vulnerable segments of the population.

INTERSOS has operated in Northern Greece since March 2016. The Office Headquarters are in Thessaloniki and there are operations in the Ioannina Prefecture.

If you are searching for a challenging and exciting new opportunity in the non-profit sector, have or are seeking to gain experience working with refugees, and have an excellent level of Greek or English, then keep reading!

We are currently seeking to fill the following 2 (two) vacancies in Ioannina:

1 (one) Arabic Cultural Mediator and 1 (one) Kurmanji Cultural Mediator

As a Cultural Mediator, he/she is directly involved in the implementation of the Communicating with Communities (CWC) strategy of INTERSOS in Greece. As an expert in at least 2 language groups, the person is responsible primarily for translating and where necessary/possible, offering cultural mediation support. INTERSOS sees this role as a key part of mainstreaming community-based responses, engaging refugees and migrants, and providing culturally sensitive services to hosted refugees and migrants in languages they understand.

Main tasks
• Assist in the implementation of any activity connected to the project where liaison with beneficiaries concerned.
• Commit to the implementation of activities specific to the agreed scheduling provided by the Communicating with Communities (CWC) Coordinator.
• Translate, interpret (and where necessary culturally mediate) between the beneficiaries and other project staff, or services that the beneficiary may be accompanied to.
• Interpret and assist in site / accommodation management related tasks.
• Commit to the protection of confidential information about the beneficiaries to ensure every person’s confidentiality and privacy is respected.
• Support in Communicating with Communities (CWC) and the implementation of feedback mechanisms, and other initiatives requested by beneficiaries or planned by INTERSOS.
• Support specific protection related activities such as case work, hospital support, protection information delivery.
• Provide feedback to and recommendations on interactions with beneficiaries.

Monitoring and Reporting
• Provide regular progress reports to the CWC Coordinator and other focal points where required
• To provide on weekly basis the updated requirements to the CWC Coordinator
• Perform any other tasks as may be requested or required by the job

If you are interested in applying for a job in INTERSOS Hellas, please submit your CV and a Motivation Letter in English or Greek at recruitment.hellas@intersos.org before Friday 23/11/2018.
Applicants may be interviewed before this date so please send your documents as soon as possible.

IMPORTANT NOTES:
• Applications from female candidates are strongly encouraged.
• Please send your Curriculum Vitae (CV) and motivation letter in English or Greek.
• Only selected to be interviewed candidates will receive a response to their application.
Κωδικός: A080773       Δημοσίευση: 09-11-2018

Content Marketing Specialist

Role Overview
• Developing engaging, creative, innovative content for regularly scheduled blog posts and articles based on SEO guidelines
• Ensuring content is targeted to increase audience engagement, brand recognition, website visits and conversions (Inbound marketing)
• Proofreading content to ensure it is accurate, grammatically correct and consistent
• Working closely with the Marketing team to ensure existing online content is promoted effectively on relevant channels
• Working closely with the developers’ team in the creation of new websites, following the right steps for execution
• Measuring and reporting performance of all marketing efforts

Skills and Experience
• University Degree in Marketing
• Minimum 2 years of experience in digital marketing (websites + content)
• Certification/Diploma in Digital Marketing would be considered an asset
• Formal training in the field of copywriting is considered a strong plus
• Experience in running Google Ads would be considered a plus
• Excellent English and Greek communication skills, both written and verbal
• Proven knowledge of SEO practices
• Experience in managing a project

Required Key Competencies
• Flexibility and team spirit
• Ability to work efficiently under pressure
• Positive attitude, detail oriented with good multitasking and organizational ability
• Self-motivated and trustworthy
• Staying current in latest social media trends, insights, best practices, optimizing marketing performance based on the findings
• Willingness to embrace new processes and learn new things
• Open to new challenges and carrying on new tasks when requested
• Forward-thinking

Email: miliovits@mideast.gr. Τηλ.: 2112118748.
Κωδικός: A080731       Δημοσίευση: 08-11-2018

Social Media & Email Marketing Specialist

Role Overview:
• Responsible for the performance of all social media channels of the company and its brands
• Calendar planning and executing (posting, uploading) aiming for the best results
• Responsible for the company’s e-mail marketing
• Creating the posts/ stories/ newsletters etc from scratch, using the company’s image files
• Running social media campaigns across the company’s social media channels
• Being in constant contact with respective operations managers and marketing manager/ team
• Engaging & managing consumers on social media channels.
• Monitoring and measuring success of posts and campaigns, providing relevant data and insights to the Marketing Manager.

Key requirements:
• Experience in social media community management
• Experience in social media campaigns management
• Experience in Moosend e-mail marketing platform
• Excellent English communication skills, both written and verbal.
• Excellent copywriting skills

Skills
• Self-motivated and trustworthy
• Ability to work efficiently under pressure
• Staying current in latest social media trends, insights, best practices, and optimizes marketing performance based on the findings
• Willingness to embrace new processes and learn new things
• Open to new challenges and carrying on new tasks when requested
• Forward-thinking
• Positive attitude, detail oriented with good multitasking and organizational ability.
• Improvising!

Email: miliovits@mideast.gr. Τηλ.: 2112118748.
Κωδικός: A080730       Δημοσίευση: 08-11-2018

ATTIKH Βόρεια προάστια
Ζητούνται Οικονομολόγοι – Marketing - Στελέχη από τον Επενδυτικό και Τραπεζικό χώρο.

Περιγραφή Θέσης
* Σύμβουλος Επενδυτικών Υπηρεσιών

Διεθνής όμιλος με έδρα στην Αθήνα, με δεσπόζουσα θέση στον τομέα Διαχείρισης Οικονομικού Κινδύνου, επιθυμεί να συνεργασθεί με φιλόδοξους και ικανούς υποψήφιους οικονομικής κατεύθυνσης ή Marketing ή Τραπεζικούς, ή γνώστες επενδύσεων, που θα δραστηριοποιηθούν με τη διαχείριση επενδυτικών υπηρεσιών, μέσω κορυφαίων διαχειριστών παγκοσμίως, που διαχειρίζονται πάνω από 5 τρις ευρώ.

Καθήκοντα
• Ανάπτυξη και διαχείριση πελατολογίου
• Καταγραφή οικονομικών κινδύνων και επενδυτικών αναγκών των πελατών
• Ανάλυση αναγκών, προσδιορισμός στόχων και επενδυτικές προτάσεις
• Δημιουργία προσωπικού χαρτοφυλακίου και παρακολούθηση της επένδυσης των πελατών

Παροχές
• Εκπαιδευτική προετοιμασία για την απόκτηση πιστοποίησης από την Τράπεζας της Ελλάδος
• Δια βίου κατάρτιση με εκπαιδευτικούς οργανισμούς και πανεπιστήμια, συμμετοχές σε συνέδρια
• Πρόσβαση σε βάσεις δεδομένων και εργαλεία για στοχευόμενη προσέγγιση της αγοράς
• Ανταγωνιστικό πακέτο αμοιβών

Οι ενδιαφερόμενοι είναι σημαντικό να διαθέτουν
• Πτυχίο Οικονομικής Κατεύθυνσης ή Marketing ή Τραπεζικοί ή Γνώστες επενδύσεων
• Αποδεδειγμένο ενδιαφέρον για τις αγορές χρήματος και κεφαλαίου
• Επαρκή γνώση Η/Υ - Αγγλικής γλώσσας
• Ωριμότητα σκέψης - Πελατοκεντρική συμπεριφορά

Αποστείλατε το βιογραφικό σας στο e-mail: mallidis100@gmail.com.
Κωδικός: A080565       Δημοσίευση: 04-11-2018

ΑΤΤΙΚΗ Βόρεια προάστια
Ο πελάτης μας, εμπορική επιχείρηση στα Βόρεια Προάστια επί της εθνικής οδού Αθηνών -Λαμίας, επιθυμεί να προσλάβει Executive Secretary για πλήρη απασχόληση.

Οι κατάλληλες υποψήφιες:
- απόφοιτες μεταλυκειακής σχολής
- με άριστη γνώση αγγλικών
- με πολύ καλή γνώση Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint)
- με προϋπηρεσία τουλάχιστον 8 ετών σε καθήκοντα personal assistant ή executive secretary διευθύνοντος συμβούλου
- διαθέτουν ανεπτυγμένη κοινωνικότητα

Η κάτοχος της θέσης:
- Επικοινωνεί με τους πελάτες ή συνεργάτες της εταιρίας στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
- Συμμετέχει στην εκπόνηση των ηλεκτρονικών παρουσιάσεων της εταιρίας.
- Τηρεί το αρχείο ραντεβού του διευθύνοντος συμβούλου.
- Συμμετέχει σε εταιρικά γεγονότα προβολής της εταιρίας.
- Αναλαμβάνει μεγάλο μέρος των εταιρικών επικοινωνιών.

Η εταιρεία προσφέρει:
- Ανταγωνιστικό μισθό
- Μοντέρνο περιβάλλον εργασίας σε μία δυναμική επιχείρηση.

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε, αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε, στο Info@hrstrategy.gr (www.hrstrategy.gr).
Κωδικός: A080522       Δημοσίευση: 01-11-2018

Already a junior HR Consultant? Start your journey right here, join our HRStrategy team, bring your dreams!

At HRStrategy, we’re driven by our customers and employees. That’s why we provide more than just a job – we provide opportunity. Whether you’re already part of our team in search of a new challenge or new to our company and ready for what’s next, you’re in the right place. Every dream is a journey that starts with a single step.

The Role:
Junior HR Consultant supports the diagnosis, development and implementation of client-specific HR solutions through the use of data and storytelling, coaching and consultation with clients. Partners with Human Resource Advisors and divisional centers of expertise to deliver HR solutions and programs that attract, motivate, develop and retain talent.

Specialized Knowledge and Skills Requirements
- Experience in providing customer-driven solutions, support or service.
- Demonstrates experience in analyzing and synthesizing data into easy to understand and actionable recommendations in written and presentation form using data, graphics, and effective storytelling to communicate insights and implications for decision making.
- Ability to facilitate efforts across multiple business units
- Develops creative and/or innovation solutions to business needs
- Knowledge and understanding of project management processes and methods.

Our company offers:
- An attractive salary.
- A bonus upon performance rewarding scheme.
- Many career developent opportunities.
- A fine working environment.

If you can think big, join HRStrategy to think Bigger!

You may apply by sending us your resume in Word format at info@hrstrategy.gr, (www.hrstrategy.gr) mentioning job title.
Κωδικός: A080523       Δημοσίευση: 01-11-2018

Συντονιστής Διοίκησης, MEDASSET
Περιγραφή Θέσεως Εργασίας
Το MEDASSET -ο Μεσογειακός Σύνδεσμος για την Σωτηρία των Θαλάσσιων Χελωνών- είναι διεθνής, μη κυβερνητική οργάνωση (ΜΚΟ) που ιδρύθηκε το 1988 με σκοπό την προστασία των θαλάσσιων χελωνών και των βιοτόπων τους σε όλη την Μεσόγειο, μέσω ερευνητικών
προγραμμάτων, ενημερωτικών εκστρατειών, της εκπαίδευσης και της ενεργού παρέμβασης σε
αρμόδιους φορείς.

Το MEDASSET αναζητά Ανώτατο Στέλεχος με δέσμευση στις αξίες, το όραμα και την αποστολή του, για την κάλυψη πλήρους απασχόλησης θέσης Συντονιστή Διοίκησης με έδρα τα γραφεία της οργάνωσης στο κέντρο της Αθήνας, με μια ομάδα μεταξύ πέντε και δέκα εργαζόμενων πλήρους και μερικής απασχόλησης.

Κύρια Καθήκοντα:
- Καθημερινή διοίκηση γραφείου και προσωπικού. Ανάπτυξη σχεδίων εργασίας και ανάθεση αρμοδιοτήτων.
- Τακτικός συντονισμός και αναφορά στο Διοικητικό Συμβούλιο, κυρίως την Πρόεδρο.
- Συντήρηση ήδη υπαρχόντων σχέσεων με συνεργαζόμενους φορείς και ανάπτυξη και καλλιέργεια νέων.
- Οικονομικός σχεδιασμός και διαχείριση/παρακολούθηση του προϋπολογισμού.
- Στρατηγικός Σχεδιασμός και οργανωτική ανάπτυξη, υπό την καθοδήγηση του ΔΣ.
- Ορισμός πολιτικών, διαδικασιών και δεικτών. Σχεδιασμός και υλοποίηση διαδικασιών παρακολούθησης και αξιολόγησης. Αξιολόγηση επίδοσης.
- Lobbying, εκπροσώπηση της οργάνωσης, ανάπτυξη σχέσεων σε εθνικό (Ελλάδα), περιφερειακό (Μεσόγειος) και διεθνές επίπεδο.
- Συγγραφή άρθρων, εργασιών, παρουσιάσεων, κτλ.
- Συνδρομή και επίβλεψη προσπαθειών εύρεσης χρηματοδότησης. Υποστήριξη τρεχόντων πηγών χρηματοδότησης και καλλιέργεια νέων εν δυνάμει υποστηρικτών.
- Αναζήτηση, επιδίωξη και ανάπτυξη ευκαιριών και συνεργασιών για νέα, χρηματοδοτούμενα έργα και προγράμματα.
- Υπό την καθοδήγηση του ΔΣ, διασφάλιση της αποτελεσματικής διοίκησης και υλοποίησης των παρακάτω:
Α) Τρεχόντων έργων (συμπεριλαμβανομένων προγραμμάτων χρηματοδοτούμενων από την ΕΕ) σε συνεργασία με εξωτερικούς συνεργάτες και προσωπικό γραφείου.
Β) Προσπαθειών επικοινωνίας και προώθησης.
Γ) Προγραμμάτων περιβαλλοντικής εκπαίδευσης.
Δ) Προσπαθειών ανεύρεσης πόρων.
ΣΤ) Οικονομικών απολογισμού, λογιστικών δεδομένων και τήρησης αρχείου.

Επιθυμητά Προσόντα:
- Μεταπτυχιακός ή ανώτερος τίτλος σπουδών σε έναν από τους ακόλουθους τομείς: θαλάσσιες επιστήμες, βιολογία, περιβαλλοντικές επιστήμες, πολιτικές επιστήμες ή διοίκησης με σχετική επαγγελματική εμπειρία τουλάχιστον 7 ετών. Εναλλακτικά, πτυχίο Bachelor σε έναν από τους παραπάνω τομείς με σχετική επαγγελματική εμπειρία τουλάχιστον 10 ετών.
- Αποδεδειγμένη δέσμευση στην προστασία του περιβάλλοντος.
- Ικανότητες παρουσίασης και δημόσιου λόγου.
- Αποδεδειγμένη εμπειρία αποτελεσματικής διοίκησης.
- Άπταιστη γνώστη σε Ελληνικά και Αγγλικά (γραπτό και προφορικό λόγο).
- Γνώσεις Υπολογιστών (Microsoft Windows & Office, Email, Internet, κτλ.).
- Γνώση διεθνούς και ευρωπαϊκής περιβαλλοντικής πολιτικής, νομοθεσίας και δομών.
- Ικανότητες επίλυσης διαφορών και αντιμετώπισης συγκρούσεων, προσωπικότητα ευέλικτη και συμφιλιωτική.
- Οι υποψήφιοι χρειάζεται να είναι διαθέσιμοι για μετακινήσεις εντός και εκτός Ελλάδος.
- Για τους άντρες υποψηφίους απαιτείται εκπλήρωση στρατιωτικών υποχρεώσεων.

Οι υποψήφιοι καλούνται να αποστείλουν το Βιογραφικό τους σημείωμα και επιστολή
ενδιαφέροντος σε αγγλικά ή ελληνικά στο hr@medasset.org.
Κωδικός: A080298       Δημοσίευση: 26-10-2018

Στέλεχος Πωλήσεων σοβαρό ζητείται από εμπορική επιχείρηση τροφίμων, για το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών
Τηλ: 6944885417, email: verrasdimitris@gmail.com.
Κωδικός: A080124       Δημοσίευση: 22-10-2018

ΑΤΤΙΚΗ Πειραιάς
Πολυεθνική Τεχνική - Κατασκευαστική Εταιρεία δημιουργεί τα νέα της γραφεία στην Ελλάδα (Πειραιά) και επιθυμεί να προσλάβει άμεσα:

- Υπάλληλο για Γραμματειακή Υποστήριξη / Back Office

Αρμοδιότητες:
• Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου, αλληλογραφίας και επικοινωνίας πελατών
• Συντονισμός εύρυθμης λειτουργίας γραφείου
• Υποστήριξη σε μηχανικούς πωλήσεων
• Διαχείριση παραγγελιών και αποστολών υλικών στα έργα

Επιθυμητά προσόντα:
• Γνώση Η/Υ και MS Office- Power Point
• Πολύ καλή γνώση Αγγλικών
• Υψηλή επικοινωνιακή ικανότητα και δυνατότητα διαχείρισης και εξυπηρέτησης πελατών
• Ικανότητα διατήρησης έντυπου και ηλεκτρονικού συστήματος αρχειοθέτησης
• Επαγγελματική συνέπεια, οργάνωση και μεθοδικότητα
• Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση θα συνεκτιμηθεί
• Δυναμική, ευχάριστη προσωπικότητα με οργανωτικές και επικοινωνιακές δεξιότητες
Η εταιρία προσφέρει:
• Άριστο περιβάλλον εργασίας
• Σύμβαση αορίστου χρόνου
• Σταθερό μηνιαίο μισθό
• Διαρκή εκπαίδευση και επιμόρφωση
• Προοπτικές εξέλιξης

Επικοινωνία με κ. Θέμη Λαγορκόπουλο, τηλ.: 6974450352, email: tl@sunelgroup.com.
Κωδικός: A079936       Δημοσίευση: 17-10-2018

ΑΤΤΙΚΗ Καλλιθέα
Το Ωνάσειο Καρδιοχειρουργικό Κέντρο (ΩΚΚ) (www.onasseio.gr) έχοντας υπόψη τις διατάξεις του άρθρου 12 Ν. 2012/1992 (ΦΕΚ Α 28)

ΠΡΟΚΗΡΥΣΣΕΙ
Τη θέση του Γενικού Διευθυντή με σύμβαση ορισμένου χρόνου τετραετούς διάρκειας.

Α. ΓΕΝΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ
Οι υποψήφιοι πρέπει υποχρεωτικά:
Να είναι Έλληνες πολίτες ή πολίτες των κρατών της Ευρωπαϊκής Ένωσης οι οποίοι έχουν αποδεδειγμένη άριστη γνώση της ελληνικής γλώσσας.
α. Να μην έχουν καταδικαστεί για κακούργημα ή για τα πλημμελήματα της κλοπής, υπεξαίρεσης (κοινής ή στην υπηρεσία), απάτης, εκβίασης, πλαστογραφίας, απιστίας δικηγόρου, δωροδοκίας, καταπίεσης, απιστίας περί την υπηρεσία, παράβασης καθήκοντος, συκοφαντικής δυσφήμησης, καθώς και για οποιοδήποτε έγκλημα κατά της γενετήσιας ελευθερίας ή έγκλημα οικονομικής εκμετάλλευσης της γενετήσιας ζωής.
β. Να μην έχουν παραπεμφθεί με τελεσίδικο βούλευμα για κακούργημα ή για πλημμέλημα της περίπτωσης α.
γ. Να μην στερούνται λόγω καταδίκης τα πολιτικά τους δικαιώματα. (Προκειμένου για άνδρες υποψηφίους) Να έχουν εκπληρώσει τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις ή να έχουν απαλλαγεί νόμιμα από αυτές, να μην είναι ανυπότακτοι και να μην έχουν καταδικασθεί για λιποταξία με τελεσίδικη απόφαση.
Εξαίρεση: Δεν απαιτείται εκπλήρωση των στρατιωτικών υποχρεώσεων για τους πολίτες κράτους μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τους οποίους δεν προβλέπεται τέτοιο κώλυμα στη χώρα τους.

Β. ΕΙΔΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ
Οι υποψήφιοι πρέπει, κατά την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων συμμετοχής, να κατέχουν:
1. Πτυχίο ΑΕΙ της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής σε γνωστικό αντικείμενο επιστημών υγείας, θετικής, νομικής ή οικονομικής κατεύθυνσης.
2. Μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών ή διδακτορικό τίτλο της ημεδαπής ή αναγνωρισμένο ισότιμο τίτλο της αλλοδαπής στην διοίκηση ή στα οικονομικά της υγείας.
3. Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας.
4. Πενταετή τουλάχιστον εμπειρία στη διοίκηση οργανισμών ή επιχειρήσεων στον χώρο της υγείας του δημόσιου ή του ιδιωτικού τομέα.

Γ. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Οι υποψήφιοι που επιθυμούν να συμμετάσχουν στη διαδικασία πλήρωσης της θέσης Γενικού Διευθυντή, καλούνται να υποβάλουν αίτηση στην οποία θα επισυνάπτουν όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά και πιστοποιητικά σύμφωνα με την παρ. Δ της παρούσας.
Η αίτηση με τα παραπάνω συνοδευτικά έγγραφα κατατίθεται ή υποβάλλεται ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή, στη Γραμματεία του Διοικητικού Συμβουλίου του Ωνασείου Καρδιοχειρουργικού Κέντρου (Λεωφ. Συγγρού 356 Καλλιθέα ΤΚ 17674, 210-9493704) κατά τις ώρες 9.00- 15.00 το αργότερο έως 09.11.2018. Σε περίπτωση ταχυδρομικής αποστολής, ως ημερομηνία υποβολής λογίζεται η ημερομηνία που αναγράφεται στη σφραγίδα του Ταχυδρομείου.

Δ. ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Οι υποψήφιοι μαζί με την αίτηση και το βιογραφικό τους σημείωμα συνοδευόμενο από φωτογραφία, υποχρεούνται να υποβάλουν σε κλειστό φάκελο όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά νομίμως επικυρωμένα, ήτοι:
1) Φωτοτυπία των δύο όψεων της αστυνομικής ταυτότητας.
2) Επικυρωμένα αντίγραφα τίτλων σπουδών. Εάν οι τίτλοι έχουν αποκτηθεί στην
αλλοδαπή, απαιτείται και επίσημη μετάφραση αυτών συνοδευόμενη από πράξη αναγνώρισης της ισοτιμίας ή της επαγγελματικής ισοδυναμίας σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.
3) Βεβαιώσεις που αποδεικνύουν την απαραίτητη πενταετή προϋπηρεσία, ήτοι: α) βεβαίωση αρμόδιας ελληνικής ή αλλοδαπής δημόσιας αρχής ή αντίστοιχη βεβαίωση του εργοδότη από την οποία να προκύπτει το είδος και η χρονική διάρκεια της παροχής της εργασίας ή β) όμοια βεβαίωση ασφαλιστικού φορέα. Εάν από την προσκομιζόμενη βεβαίωση του ασφαλιστικού φορέα δεν προκύπτει το είδος της παρασχεθείσας εργασίας απαιτείται επί πλέον βεβαίωση του εργοδότη και Υπεύθυνη Δήλωση του υποψηφίου του α. 8 του Ν.1566/1986 σε συνδυασμό με το βιβλιάριο της κύριας ασφαλίσεως.
4) Αποδεικτικό της άριστης γνώσης της αγγλικής γλώσσας. Η άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας αποδεικνύεται ως εξής:
α) Με Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας αντίστοιχου επιπέδου του ν.2740/1999, όπως αντικαταστάθηκε με την παρ.19 του άρθρου 13 του ν.3149/2003 ή β) με πιστοποιητικά αντίστοιχου επιπέδου των πανεπιστημίων CAMBRIDGE ή MICHIGAN ή γ) με πιστοποιητικά αντίστοιχου επιπέδου άλλων φορέων (πανεπιστημίων ή μη).
Δεν απαιτείται η απόδειξη της γνώσης της ξένης γλώσσας εάν οι επικαλούμενοι τίτλοι σπουδών έχουν αποκτηθεί στο εξωτερικό, όπου τα μαθήματα διδάσκονται στην ίδια γλώσσα.
Σε περίπτωση αλλοδαπού υποψηφίου, η άριστη γνώση της ελληνικής γλώσσας αποδεικνύεται με πτυχίο ή μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών Ελληνικού Τμήματος Α.Ε.Ι. ή απολυτήριο Ελληνικού Λυκείου ή εξαταξίου Γυμνασίου ή πιστοποιητικό ελληνομάθειας Δ ́ επιπέδου από το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας.
5) Πιστοποιητικό στρατολογικής κατάστασης (για τους άνδρες).
6) Πιστοποιητικό ποινικού μητρώου γενικής χρήσης.
7) Υπεύθυνη Δήλωση από την οποία να προκύπτει ότι ο υποψήφιος δεν έχει
παραπεμφθεί με τελεσίδικο βούλευμα για κακούργημα ή για πλημμέλημα από τα αναφερόμενα στην περίπτωση Α.2.α της παρούσας προκήρυξης, και ότι δεν στερείται λόγω καταδίκης τα πολιτικά του δικαιώματα.
Τίτλοι, πιστοποιητικά και βεβαιώσεις της αλλοδαπής, που απαιτούνται από την προκήρυξη, πρέπει να είναι νομίμως επικυρωμένα και επίσημα μεταφρασμένα στην ελληνική γλώσσα.
Κωδικός: A079919       Δημοσίευση: 17-10-2018

ΞΑΝΘΗ
Η FIRST DIS για τα γραφεία Ξάνθης, ζητά:
* Υπάλληλο Γραφείου & Ασφαλιστικούς Συμβούλους,
τουλάχιστον αποφοίτους Λυκείου ( Ισχύει έως και 27-10-2018 ).
Αποστολή βιογραφικών στο e-mail: dd@firstdis.gr, ή τηλ.: 6945775440 για συνέντευξη.
Κωδικός: A079799       Δημοσίευση: 12-10-2018

Ζητείται κοπέλα από εταιρεία Καθαρισμού με 5ετή εμπειρία σε εργασία λογιστηρίου. Απαραίτητα γνώση προγράμματος ERP, Μισθοδοσίας, Τιμολόγησης, Excell, word. Άνεση προφορικού και γραπτού λόγου.
5νθήμερη, 5ωρη εργασία με προοπτική εξέλιξης σε πλήρης απασχόληση.
Email: sales@professionalcleaning.gr. Τηλ.: 2315527190.
Κωδικός: A079739       Δημοσίευση: 11-10-2018

ΑΤΤΙΚΗ Αθήνα
Αναζήτηση Συμβούλου Επιχειρήσεων - Οικονομολόγου

Η INFOLOGIC Συμβουλευτική, εταιρεία μελετών και ανάπτυξης με σημαντική εμπειρία στον τομέα των επενδύσεων και χρηματοδοτήσεων στα πλαίσια του ΕΣΠΑ, ΑΝΑΖΗΤΕΙ Συνεργάτες για την προετοιμασία, διαχείριση και υλοποίηση αναπτυξιακών έργων.

Απαιτούμενα προσόντα:
1. Πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ κατά προτίμηση Οικονομικής ή Διοικητικής κατεύθυνσης.
2. Καλή χρήση της Αγγλικής γλώσσας.
3. Καλή χρήση Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και ειδικά σε θέματα διαχείρισης, επεξεργασίας και παρουσίασης δεδομένων.
4. Εμπειρία διαχείρισης και υλοποίησης αναπτυξιακών προγραμμάτων.

Τόπος εργασίας: Αθήνα.

Πληροφορίες:
Τηλέφωνα: 210-3230065 / 697-6864859.
e-mail: info@infologic.gr
website: www.infologic.gr
Κωδικός: A079648       Δημοσίευση: 09-10-2018

ΛΑΜΙΑ
Μεγάλη βιομηχανία στον τομέα των τροφίμων αναζητά Διευθυντή Εργοστασίου για απασχόληση στις εργοστασιακές εγκαταστάσεις της στη Λαμία. Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση, κατά προτίμηση σε εταιρία τροφίμων.
Email: info@ferro.gr.

Κωδικός: A079622       Δημοσίευση: 09-10-2018

ΑΤΤΙΚΗ Βόρεια
Ο πελάτης μας, βιομηχανία τροφίμων στη βόρεια Αττική επιθυμεί να προσλάβει έναν ή μία Υπεύθυνο Προγραμματισμού παραγωγής.

Τα καθήκοντα της θέσης:
- Διαμόρφωση του προγράμματος παραγωγής λαμβάνοντας υπόψη ημερομηνίες παράδοσης των παραγγελιών, διαθεσιμότητα υλικών με σκοπό την βέλτιστη παραγωγική λειτουργία.
- Συντονισμός της επίτευξης του προγράμματος παραγωγής στους βέλτιστους χρόνους.
- Εισαγωγή δεδομένων στο ERP, προετοιμασία και υποβολή αναφορών απόδοσης με τη χρήση στατιστικών μεθόδων.

Τυπικά προσόντα:
- Δίπλωμα Μηχανικής ή AEI/ΤΕΙ θετικής κατεύθυνσης
- Άριστη γνώση Αγγλικών
- Άριστη γνώση Η/Υ
- Ικανότητες οργάνωσης και τήρησης προθεσμιών
- Μεθοδικότητα

Επιθυμητά προσόντα:
- Δυναμική προσωπικότητα με αναλυτική και συνδυαστική σκέψη
- Επιθυμητή εμπειρία χρήσης MRP (Manufacturing Resource Planning) ή εφαρμοσμένη χρήση στατιστικών παραγωγή.
- Εμπειρία στην διαχείριση συστημάτων ροής εργασιών και ανάλυσης ευαισθησίας

Η εταιρεία προσφέρει αποδοχές ανάλογες των προσόντων, ευχάριστο περιβάλλον και προοπτική εξέλιξης.

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε, αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε, στο Info@hrstrategy.gr (www.hrstrategy.gr).
Κωδικός: A079490       Δημοσίευση: 05-10-2018

ΒΟΛΟΣ
Ο πελάτης μας, εταιρεία παροχής υπηρεσιών με έδρα το Βόλο, επιθυμεί να προσλάβει έναν ή μία HR Assistant.

Ο/Η κάτοχος της θέσης θα απασχοληθεί:
- Στην έκδοση δελτίων ωρομέτρησης προσωπικού και κατανομής στα επιμέρους έργα της εταιρίας.
- Στην παρακολούθηση της μισθοδοσίας και του κόστους προσωπικού.
- Στην εφαρμογή των κανόνων της εργατικής νομοθεσίας.
- Στην αξιολόγησης της απόδοσης του προσωπικού.
- Στην τήρηση των απαιτούμενου από τη νομοθεσία έγγραφου τύπου (προσλήψεων, αποχωρήσεων, προγραμμάτων εργασίας κλπ.)

Οι υποψήφιοι/ες θα πρέπει να έχουν τα πιο κάτω προσόντα:
- Πτυχίου μεταλυκειακής βαθμίδας εκπαίδευσης.
- Προϋπηρεσία ενός έτους σε τμήμα προσωπικού με αντίστοιχα καθήκοντα.
- Γνώση εκτός από την ελληνική, και της αγγλικής γλώσσας.
- Ικανότητα να εκπαιδευθούν σε ένα δομημένο περιβάλλον εργασίας.

Η εταιρία προσφέρει:
- Εργασιακή σταθερότητα με δυνατότητες εξέλιξης σε έναν ισχυρό εργοδότη.

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε, αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε, στο Info@hrstrategy.gr (www.hrstrategy.gr).
Κωδικός: A079491       Δημοσίευση: 05-10-2018

ΑΤΤΙΚΗ Χολαργός
Από μεγάλη Βιομηχανική Εταιρεία στον χώρο των τροφίμων ζητείται Marketing Manager με προϋπηρεσία στον κλάδο τροφίμων, με έδρα στον Χολαργό.
Εmail: Ferro@ferro.gr.
Κωδικός: A079329       Δημοσίευση: 02-10-2018

     Σελίδα: 2      Επόμενη »

 Επιστροφή  Κορυφή σελίδας
 

 

[Αρχική σελίδα]  [Αγορά Εργασίας]  [Επιχειρηματικότητα]  [Προσλήψεις στο Δημόσιο]  [Εκπαίδευση]  [Σεμινάρια]  [Νομοθεσία]  [Βιβλία]
Διεύθυνση: Λ. Ριανκούρ 73, 11524 Αθήνα, Tηλ: 213-0142306, mail: info@proslipsis.gr
©  2004-2018  proslipsis.gr, All rights reserved