ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΗΣ PROSLIPSIS.GR
Μάθετε πρώτοι τα νέα ...

  ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 
 
Βάλτε Αγγελία      Δείτε Αγγελίες      Newsletters       
  Επικοινωνία     
 
 
 
 
 
 
 
 

















 
 
Τουριστικά επαγγέλματα Επιστροφή στις κατηγορίες αγγελιών

ΡΟΔΟΣ
Από το ξενοδοχείο Myrina Beach Hotel**** στα Κολύμπια της Ρόδου ζητείτε προσωπικό στις εξής ειδικότητες:

- Υπεύθυνος Υποδοχής, απαραίτητη γνώση Γερμανικών. Μισθός 1500€ καθαρά.
- Υπάλλήλος Υποδοχής, απαραίτητη γνώση Γερμανικών.
- Υπεύθυνος κρατήσεων.
- Α, Β, Γ, Μάγειρες.
- Ζαχαροπλάστης.
- Καμαριέρες.
- Σερβιτόροι.
- Βοηθοί σερβιτόροι.
- Bartender.

Παρέχονται διαμονή και διατροφή.

Email: gm@myrinabeach.eu. Τηλ.: 22410-56254.
Κωδικός: A0119296       Δημοσίευση: 16-11-2022

ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
Αναζητούμε Υπάλληλο Υποδοχής για τα ξενοδοχεία μας, White Pearl Villas, White Pearl Cavalieri, Elysian Santorini, και το καινoύριο ξενοδοχειακό μας project, Elysian Retreat για τη σεζόν 2023.

Είσαι επαγγελματίας στο χώρο του τουρισμού με σταθερό εργασιακό ήθος, υψηλό επίπεδο ακεραιότητας, υπέρμαχος της εξατομικευμένης εξυπηρέτησης και της συνεχούς προσωπικής ανάπττυξης και αναζητάς μια νέα εργασιακή εμπειρία να αναδείξεις το ταλέντο του; Τότε έχεις αυτά που ψάχνουμε και μια μοναδική δυνατότητα επαγγελματική εξέλιξης σε ένα ευχάριστο πλαίσιο που θέτει στον πυρήνα του την ευημερία του εργαζόμενου και την απόλυτη ικανοποίηση των πελατών του.

Τι ζητάμε από εσένα;

Προαπαιτούμενες δεξιότητες και προσόντα:
- Πτυχίο τουριστικών επαγγελμάτων ή στη διοίκηση επιχειρήσεων ή σε άλλο συναφές γνωστικό αντικείμενο
- Άριστη γνώση της Ελληνικής και Αγγλικής γλώσσας (προφορικός και γραπτός λόγος)
- Τουλάχιστον 1 έως 2 έτη προϋπηρεσίας σε ξενοδοχείο ή τουριστικό κατάλυμα
- Άριστος χειρισμός MS Office (excel, word κλπ)
- Εξοικείωση με ξενοδοχειακά λογισμικά κρατήσεων και online booking πλατφόρμες (Webhotelier, Booking, Expedia, Agoda κλπ).
- Άριστες επικοινωνιακές δεξιότοτητες, ευγένεια, θετικότητα και χαμογελαστή παρουσία (excellent customer service skills)
- Ικανότητα στην ενεργητική ακρόαση των πελατών και ενσυναίσθηση
- Ικανότητα πρόβλεψης, διορατικότητα, και ευρηματικότητα όταν ανακύπτουν σύνθετα  ζητήματα που απαιτούν έγκαιρης επίλυσης (problem prevision & problem solving)
- Αυτοπεποίθηση και εμπιστοσύνη στις ικανότητές σου και τις υπηρεσίες που παρέχεις
- Συνέπεια στην παροχή λεπτομερών και ορθών αναφορών (reporting skills)
- Οργανωτικότητα, ικανότητα διεκπεραίωσης πολλαπλών εργασιών ταυτόχρονα μέσω ορθής προτεραιοποίησης και διαχείρισης του χρόνου (multitasking & prioritizing skills)
- Ομαδικό πνεύμα εργασίας για την διασφάλιση της άρτιας συνεργασίας μεταξύ όλων των τμημάτων του ξενοδοχείου (teamwork)

Επιπρόσθετες θεμιτές δεξιότητες και προσόντα:
- Γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας
- Εμπειρία στις πωλήσεις
- Εμπειρία στα social media

Τι θα σε κάνει όμως πραγματικά να ξεχωρίσεις;
- Η στοχοπροσήλωση, η πηγαία σου αγάπη για τον τουρισμό, και η ταύτιση σου με ένα μοντέλο πελατοκεντρικής νοοτρόπίας και παροχής εξαιρετικού επιπέδου εξυπηρέτηση πελατών.

Εάν ενταχθείς στην ομάδα μας θα εκπαιδευτείς, θα εμπλουτίσεις τις δεξιότητές σου, θα εκτοξεύσεις το βιογραφικό σου και θα έχεις το χώρο να καλλιεργήσεις και να αναπτύξεις τις δικές σου ιδέες ώστε να αφήσεις το δικό σου στίγμα.

Ποιες θα είναι οι αρμοδιότητές σου;
- Συμμόρφωση με τους κανονισμούς, τις πολιτικές και τα SOP's της επιχείρησης
- Υποδοχή πελατών κατά την άφιξη και αναλυτική ενημέρωση σχετικά με τις εγκαταστάσεις και τις παροχές του ξενοδοχείου
- Ολοκλήρωση διαδικασίας check in, διεκπεραίωση πληρωμών και ορθή ταυτοποίηση στοιχείων των πελατών
- Συνοδεία πελατών στα δωμάτια και παρουσίαση των χαρακτηριστικών τους
- Γνώση λειτουργιών του ξενοδοχείου (πχ. ξεκλείδωμα safe box)
- Διαχείριση αιτημάτων και αναγκών των πελατών κατά τη διάρκεια της διαμονής με επαγγελματικό τρόπο και σύμφωνα με τις πολιτικές του ξενοδοχείου
- Συντονισμός του προσωπικού καθαριότητας, συντήρησης, τμήματος αχθοφόρων και συνεχής επικοινωνία μεταξύ των εν λόγω τμημάτων για διασφάλιση της ορθής λειτουργίας του ξενοδοχείου
- Προώθηση και πώληση των υπηρεσιών του ξενοδοχείου και του ομίλου
- Διασφάλιση συνεχούς ανατροφοδότησης από τους πελάτες για επιβεβαίωση θετικής εμπειρίας διαμονής κατά την παραμονή τους
- Έγκαιρη ενημέρωση ανωτερων τμημάτων σε ενδεχόμενη κρίση και άριστη συνεργασία με τα εκάστοτε τμήματα για την διασφάλιση της άμεσης και αποτελεσματικής παρέμβασης. Follow-up μετά την κρίση για επιβεβαίωση της ευημερίας των πελατών.
- Γνώση των πολιτικών πληρωμής/ακύρωσης και ικανότητα διεκπεραίωση μιας κράτησης ή παροχής πληροφοριών δια του τηλεφώνου.  Άριστη συνεργασία με το τμήμα κρατήσεων.
- Οργάνωση υπηρεσιών μεταφοράς και λοιπών δραστηριοτήτων αναψυχής κατόπιν αιτήματος για επερχόμενες κρατήσεις ή in- house πελάτες
- Υπεύθυνη διαχείριση του ταμείου και συνέπεια στη αποστολή αναφορών (reporting) στα ανώτερα τμήματα
- Διεκπεραίωση check out πελατών, τιμολόγηση και αρχειοθέτηση παρελθοντικών κρατήσεων

Ποιοι είμαστε εμείς;
Το WP Hospitality Group είναι μια ταχέως αναπτυσσόμενη εταιρεία στο χώρο του τουρισμού, αποτελούμενη από 4 πολυτελής ξενοδοχειακές μονάδες στη Σαντορίνη και με μια φρέσκια και σύγχρονη προσέγγιση στην ελληνική φιλοξενία που θέτει σε προτεραιότητα τόσο την ευδαιμονία των πελατών όσο και την ευημερία των εργαζομένων. 

Ανυπομονούμε να λάβουμε τη αίτησή σου στο careers@wp-hospitality.com!

Καλή επιτυχία.
Κωδικός: A0119302       Δημοσίευση: 16-11-2022

ΡΟΔΟΣ
Το πολυτελές ξενοδοχειακό συγκρότημα «Lindian Village» δυναμικότητας 188 πολυτελών δωματίων και σουιτών στην μαγευτική παραλία της Λάρδου ξεκινά την σεζόν 2023 μια νέα φιλόδοξη πορεία υπό την διαχείριση της SWOT Hospitality.

Αναζητώντας επαγγελματίες που επιθυμούν να εξελιχθούν και να αποτελέσουν μέλη μιας ομάδας με όραμα διεθνών προδιαγραφών λειτουργίας επιθυμεί να προσλάβει για την σεζόν 2023 επαγγελματίες:

- Καμαριέρες

Απαραίτητα προσόντα:
• Προηγούμενη εμπειρία σε αντίστοιχη θέση
• Γνώση αγγλικής γλώσσας
• Θετική διάθεση, προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση πελατών
• Επαγγελματισμός, υπευθυνότητα

Προσφέρονται:
• Άριστο εργασιακό περιβάλλον
• Συνεχής εκπαίδευση και ανάπτυξη
• Ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης
• Διαμονή / σίτιση

Οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να στέλνουν το βιογραφικό τους σημείωμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση: hr@lindianvillage.gr.
Κωδικός: A0119157       Δημοσίευση: 24-10-2022

ΡΟΔΟΣ
Σερβιτόροι - Σερβιτόρες.
Το πολυτελές ξενοδοχειακό συγκρότημα «Lindian Village» δυναμικότητας 188 πολυτελών δωματίων και σουιτών στην μαγευτική παραλία της Λάρδου ξεκινά την σεζόν 2023 μια νέα φιλόδοξη πορεία υπό την διαχείριση της SWOT Hospitality.

Αναζητώντας επαγγελματίες που επιθυμούν να εξελιχθούν και να αποτελέσουν μέλη μιας ομάδας με όραμα διεθνών προδιαγραφών λειτουργίας επιθυμεί να προσλάβει για την σεζόν 2023 επαγγελματίες:

- Σερβιτόρους - Σερβιτόρες Α

Οι υποψήφιοι/ες πρέπει οπωσδήποτε να διαθέτουν:
• Πτυχίο τουριστικής σχολής
• Όρεξη και πραγματικό ενδιαφέρον για την επιλεγμένη θέση εργασίας
• Μέριμνα για ποιοτικά αποτελέσματα που θα ανυψώσουν τόσο την ατομική όσο και την ομαδική απόδοση
• Όραμα για δημιουργική εναρμόνιση προσωπικών και εργασιακών στόχων
• Απαραίτητη εμπειρία σε επισιτιστικά τμήματα
• Απαραίτητη γνώση (επιθυμητή η πιστοποίηση) πάνω σε κανονισμούς υγιεινής και ασφάλειας στην εργασία
• Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας
• Επιθυμητή γνώση 2ης ξένης γλώσσας
• Γνώση χρήσης POS
• Προσανατολισμός στην παροχή υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών
• Ευέλικτος και συνεργάσιμος χαρακτήρας με επαγγελματική συμπεριφορά

Η επιχείρηση προσφέρει:
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Διαμονή και σίτιση
• Δυναμικό και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
• Προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να στέλνουν το βιογραφικό τους σημείωμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση: hr@lindianvillage.gr.
Κωδικός: A0119148       Δημοσίευση: 24-10-2022

     Σελίδα:      

 Επιστροφή  Κορυφή σελίδας
 

 

[Αρχική σελίδα]  [Αγορά Εργασίας]  [Επιχειρηματικότητα]  [Προσλήψεις στο Δημόσιο]  [Εκπαίδευση]  [Σεμινάρια]  [Νομοθεσία]  [Βιβλία]
Διεύθυνση: Λ. Ριανκούρ 73, 11524 Αθήνα, email: info@proslipsis.gr , Τηλ: 6949244434
©  2004-2021  proslipsis.gr, All rights reserved