ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΗΣ PROSLIPSIS.GR
Μάθετε πρώτοι τα νέα ...

  ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 

 
Βάλτε Αγγελία      Δείτε Αγγελίες      Newsletters       
  Επικοινωνία     
 
 
 
 
 
 
 
 

 
  Οργάνωση - Διοίκηση Επιστροφή    
Σεμινάριο: Επικοινωνία και επαγγελματική συμπεριφορά για γραμματείς και βοηθούς διοίκησης

 

Αθήνα 10.11.2010, 13:22

"Επικοινωνία και επαγγελματική συμπεριφορά για γραμματείς και βοηθούς διοίκησης" είναι το θέμα σεμιναρίου που θα υλοπιήσει σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη η εταιρεία Global Greece  - International Business Projects. 

Το διάρκειας 6 ωρών σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα (Ξενοδοχείο Στράτος Βασιλικός, Μιχαλακοπούλου 114) την Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010 και ώρες 16.00-22.00 και στην Θεσσαλονίκη (Daios Luxury Living Hotel, Λεωφόρου Νίκης 59) το Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010 και ώρες 10.00-16.00.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε Στελέχη Γραμματειακής Υποστήριξης, Top Management Assistants και Βοηθούς Διοίκησης, καθώς επίσης και σε όσους ή όσες επιθυμούν να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους στην επαγγελματική διαπροσωπική και τηλεφωνική επικοινωνία.

Σκοπός του είναι να εφοδιάσει τους εκπαιδευόμενους με επικοινωνιακές δεξιότητες, ώστε να αυξήσουν την αποτελεσματικότητά τους στις επαφές με το κοινό (πελάτες, προμηθευτές, συνεργάτες κ.λπ.) μέσω της διαπροσωπικής και της τηλεφωνικής συνομιλίας, και να δώσει μια ολοκληρωμένη εικόνα των γνώσεων και δεξιοτήτων που οφείλει να έχει μια σύγχρονη γραμματέας για να διατηρήσει την θέση της αλλά και να γίνεται όλο και πιο ανταγωνιστική.

Οι θεματικές ενότητες του σεμιναρίου είναι οι εξής:
1.   Εισαγωγικά
• Η φιλοσοφία της επικοινωνίας
• Τι σημαίνει επικοινωνώ σωστά
• Ο/Η γραμματέας ως εικόνα της επιχείρησης
• Τεχνικές δημιουργίας θετικής πρώτης εντύπωσης
2. Τεχνικές αποτελεσματικής επικοινωνίας
• Τρόποι βελτίωσης της λεκτικής επικοινωνίας
• Η σημασία της μη λεκτικής επικοινωνίας
• Γλώσσα σώματος, επαγγελματική εμφάνιση και συμπεριφορά
3. Επαγγελματική τηλεφωνική συμπεριφορά
• Χαρακτηριστικά και ιδιαιτερότητες της τηλεφωνικής επικοινωνίας
• Χαιρετισμός
• Κύριο μέρος συνομιλίας
• Ολοκλήρωση τηλεφωνήματος
• Αντιμετώπιση δύσκολων συνομιλητών και καταστάσεων

Μετά την παρακολούθηση του σεμιναρίου, οι εκπαιδευόμενοι θα πρέπει να γνωρίσουν τη συμβολή τους στη θετική εικόνα της επιχείρησης, τη σημασία της λεκτικής και της μη λεκτικής επικοινωνίας, πώς μπορούν να επικοινωνήσουν καλύτερα με τους συνεργάτες της επιχειρήσεις, διαπροσωπικά και τηλεφωνικά.

Εισηγητής στο σεμινάριο είναι ο Δρ. Ιορδάνης Κοτζαϊβάζογλου
Επικοινωνιολόγος. Διδάσκων στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και στα ΤΕΙ Θεσσαλονίκης και Σερρών.

Το σεμινάριο γίνεται διαδραστικά, με υπόδυση ρόλων, ολιγόλεπτα τεστ και εκπαιδευτικού dvd τηλεφωνικής επικοινωνίας.

Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικών σημειώσεων, coffee & snack, πιστοποιητικό παρακολούθησης της GlobalGreece. Το σεμινάριο αυτό μπορεί να χρηματοδοτηθεί από το 0,45 του ΛΑΕΚ.
       
Περισσότερες πληροφορίες παρέχει η εταιρεία, τηλ.: 30 2310474191, φαξ: +30 2310474192, e-mail:
info@globalgreece.gr, web: www.globalgreece.gr.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 Επιστροφή  Κορυφή σελίδας

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η με οποιονδήποτε τρόπο αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου της εφημερίδας, χωρίς την γραπτή άδεια του εκδότη. Κάθε δημόσια αναφορά στο περιεχόμενο της συνεπάγεται και αναφορά του ονόματός της, όπως η δημοσιογραφική δεοντολογία επιτάσσει.

 

 

[Αρχική σελίδα]  [Αγορά Εργασίας]  [Επιχειρηματικότητα]  [Προσλήψεις στο Δημόσιο]  [Εκπαίδευση]  [Σεμινάρια]  [Νομοθεσία]  [Βιβλία]
Διεύθυνση: Λ. Ριανκούρ 73, 11524 Αθήνα, email: info@proslipsis.gr , Τηλ: 6949244434
©  2004-2021  proslipsis.gr, All rights reserved