ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΗΣ PROSLIPSIS.GR
Μάθετε πρώτοι τα νέα ...

  ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 

 
Βάλτε Αγγελία      Δείτε Αγγελίες      Newsletters       
  Επικοινωνία     
 
 
 
 
 
 
 
 

 
  Προσωπικές Δεξιότητες Επιστροφή    
Η Χορηγία ως Εργαλείο Επικοινωνίας

 

Αθήνα 1.10.2010, 12:45

Σεμινάριο με θέμα: "Η Χορηγία ως Εργαλείο Επικοινωνίας. Αξιοποιείστε την Αποτελεσματικά", θα πραγματοποιήσει η εταιρεία Global Greece  - International Business Projects στις 15 Οκτωβρίου στην Αθήνα (Ξενοδοχείο Στράτος Βασιλικός, Μιχαλακοπούλου 114) και στις 18 Οκτωβρίου στη Θεσσαλονίκη (Daios Luxury Living Hotel, Λεωφόρου Νίκης 59).

Η χορηγία είναι ένα πολύ σημαντικό κεφάλαιο στη διεθνή και Ελληνική αγορά σήμερα. Τα ποσά τα οποία ξοδεύονται για χορηγίες είναι τεράστια και συνεχώς αυξανόμενα. Το συνολικό ποσό χρημάτων που θα επενδυθεί σε χορηγίες το 2010 αναμένεται να φτάσει στα 50 δισεκατομμύρια δολάρια. Στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια η χορηγία έχει αναπτυχθεί ταχύτατα ως μια εναλλακτική ή συμπληρωματική της διαφήμισης στρατηγική επικοινωνίας.

Η σύνταξη και η αξιολόγηση μια σωστής χορηγικής πρότασης είναι προϋπόθεση προκειμένου η χορηγία να συνεισφέρει στην επίτευξη των εταιρικών στόχων. Δυστυχώς η πρακτική στην Ελλάδα έχει δείξει ότι μεγάλες επενδύσεις σε χορηγικά προγράμματα απέτυχαν λόγω του κακής ανάπτυξης του χορηγικού πλάνου.

Στο σεμινάριο θα διδαχτούν βήμα προς βήμα πως γίνεται η σύνταξη ενός χορηγικού προγράμματος , ποιοι είναι εκείνοι οι παράγοντες που πρέπει να εκτιμηθούν προκειμένου η επένδυση σε ένα χορηγικό πρόγραμμα να είναι πετυχημένη και πώς γίνεται πιο αποτελεσματικά η πώληση της χορηγίας. Συγκεκριμένα παραδείγματα θα παρουσιαστούν και θα συζητηθούν.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη Διαφημιστικών Εταιρειών, Τμημάτων Μάρκετινγκ Εταιρειών, ΜΚΟ, Συνδέσμων, Αθλητικών Σωματείων και Οργανισμών, Καλλιτεχνικών Οργανισμών, Εταιρειών οργάνωσης συνεδρίων και εκδηλώσεων, Επαγγελματίες Προπονητές.

Τα περιεχόμενά του είναι: 
Θεμελιώδεις έννοιες και ορισμοί
- Τύποι χορηγιών 
- Χορηγία έναντι διαφήμισης 
- Oφέλη χορηγίας 
- Στόχοι χορηγίας 
- Μηχανισμός καταναλωτικής επίδρασης της χορηγίας 
- Ambush marketing 
- Παραδείγματα Χορηγικών προγραμμάτων
Αξιολόγηση Χορηγικών Προτάσεων
- Κριτήρια αξιολόγησης δυνητικών χορηγικών προτάσεων 
- Πώς να εντοπίσετε τα στοιχεία που είναι απαραίτητα για τη σύναψη μιας πετυχημένης χορηγικής συμφωνίας 
- Στρατηγική κατάρτισης χορηγικού προγράμματος
Αποτίμηση Χορηγικού Προγράμματος 
- Πώς θα γνωρίζετε πόσο αποτελεσματική ήταν για την εταιρεία σας η χορηγία στην οποία συμμετείχατε 
- Μέθοδοι και εργαλεία μέτρησης της αποτελεσματικότητας μιας χορηγίας 
- Προώθηση και πώληση χορηγικών πακέτων 
- Πρακτικές εφαρμογές και παραδείγματα
Case study 
- Σύνταξη χορηγικού πλάνου 
- Το χορηγικό πλάνο – Βήμα προς Βήμα 
- Παραδείγματα πετυχημένων και αποτυχημένων χορηγικών προγραμμάτων

Εισηγητής στο Σεμινάριο είναι ο Κώστας Αλεξανδρής, Επίκουρος Καθηγητής στο ΑΠΘ και συνεργαζόμενο ερευνητικό μέλος του University of Illinois, USA, στο οποίο έχει εργαστεί για τρία χρόνια στο αντικείμενο του αθλητικού μάρκετινγκ. Είναι σύμβουλος σε θέματα μάρκετινγκ, κατάρτισης χορηγικών προγραμμάτων και εκπαίδευσης στελεχών, έχοντας συνεργαστεί με διαφημιστικές εταιρίες, επαγγελματικές ομάδες, αθλητικούς οργανισμούς, ομοσπονδίες και οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης. Έχει δημοσιεύσει πάνω από πενήντα άρθρα σε κορυφαία διεθνή περιοδικά στον χώρο του αθλητικού μάνατζμεντ, της αναψυχής και του τουρισμού κι έχει συμμετάσχει ως ομιλητής σε πολυάριθμα διεθνή συνέδρια. Το ερευνητικό του έργο έχει αναγνωρισθεί με καταγεγραμμένες πάνω από πεντακόσιες διεθνείς αναφορές ως σήμερα. Έχει εκδώσει τα βιβλία Performance Measurement and Leisure Management (Εκδοτικός οίκος Routledge), και Αρχές Μάρκετινγκ και Μάνατζμεντ Οργανισμών κι Επιχειρήσεων Αθλητισμού και Αναψυχής (Εκδόσεις Χριστοδουλίδη) ενώ είναι στο editorial board διεθνών επιστημονικών περιοδικών. Είναι τακτικός προσκεκλημένος κριτής σε περισσότερα από 20 διεθνή επιστημονικά περιοδικά.

Το σεμινάριο αυτό μπορεί να χρηματοδοτηθεί από το 0,45 του ΛΑΕΚ.
Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

Περισσότερες πληροφορίες παρέχει η Global Greece  - International Business Projects, Thomas Building, 9th km. Thessaloniki – Thermi, POBox. 60689, 570 01 Thessaloniki, Greece, Tel: +30 2310474191, Fax: +30 2310474192, e-mail: info@globalgreece.gr web: www.globalgreece.gr

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 Επιστροφή  Κορυφή σελίδας

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η με οποιονδήποτε τρόπο αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου της εφημερίδας, χωρίς την γραπτή άδεια του εκδότη. Κάθε δημόσια αναφορά στο περιεχόμενο της συνεπάγεται και αναφορά του ονόματός της, όπως η δημοσιογραφική δεοντολογία επιτάσσει.

 

 

[Αρχική σελίδα]  [Αγορά Εργασίας]  [Επιχειρηματικότητα]  [Προσλήψεις στο Δημόσιο]  [Εκπαίδευση]  [Σεμινάρια]  [Νομοθεσία]  [Βιβλία]
Διεύθυνση: Λ. Ριανκούρ 73, 11524 Αθήνα, email: info@proslipsis.gr , Τηλ: 6949244434
©  2004-2021  proslipsis.gr, All rights reserved