ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΗΣ PROSLIPSIS.GR
Μάθετε πρώτοι τα νέα ...

  ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 

 
Βάλτε Αγγελία      Δείτε Αγγελίες      Newsletters       
  Επικοινωνία     
 
 
 
 
 
 
 
 

 
  Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Επιστροφή    
Θέσεις στο Μεταπτυχιακό: Διδακτική στις Φυσικές Επιστήμες, στην Πληροφορική και την Υπολογιστική Επιστήμη, τα Μαθηματικά και την Επιστήμη των Mηχανικώv

Αθήνα 18.5.2015, 23:33

Το Παιδαγωγικό Τμήμα της ΑΣΠΑΙΤΕ καλεί τους ενδιαφερόμενους να καταθέσουν αίτηση για τριάντα πέντε (35) θέσεις μεταπτυχιακών φοιτητών στο αντικείμενο «∆ιδακτική στις Φυσικές Επιστήμες, στην Πληροφορική και την Υπολογιστική Επιστήμη, τα Μαθηματικά και την Επιστήμη των Mηχανικώv (Master of Science in Science, Technology, Engineering and Mathematics)».

Το ΠΜΣ, διάρκειας τριών ακαδημαϊκών εξαμήνων εκ των οποίων το τρίτο αντιστοιχεί στην εκπόνηση της μεταπτυχιακής εργασίας η οποία και μπορεί να ανατεθεί με το πέρας του πρώτου εξαμήνου, οδηγεί στη λήψη Μεταπτυχιακού ∆ιπλώματος Ειδίκευσης (Μ∆Ε). Τόσο η παρακολούθηση των μαθημάτων, όσο και η εκπόνηση μεταπτυχιακής εργασίας είναι υποχρεωτικά.

Το ΠΜΣ απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και όλων των ειδικοτήτων, σε πτυχιούχους των ΑΕΙ (Πανεπιστήμια, Πολυτεχνεία, ΑΣΠΑΙΤΕ, ΑΤΕΙ) της ημεδαπής και σε πτυχιούχους άλλων ομοταγών Ανωτάτων Ιδρυμάτων της αλλοδαπής. Επίσης γίνονται δεκτοί και τελειόφοιτοι των παραπάνω σχολών/τμημάτων υπό την προϋπόθεση ότι θα υποβάλουν το πτυχίο/δίπλωμα τους πριν την ημερομηνία έναρξης των μαθημάτων καταθέτοντας υπεύθυνη δήλωση για την ολοκλήρωση των σπουδών τους.

Επιστημολογικό περιεχόμενο
Η ανάπτυξη των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών(ΤΠΕ) συνδέεται άμεσα με την κοινωνία της πληροφορίας και την κοινωνία της γνώσης ενώ οι ΤΠΕ επιλύουν σημαντικά προβλήματα τόσο επιστημονικά όσο και κοινωνικά ενώ δημιουργούν συνεχώς νέα επαγγέλματα και θέσεις εργασίας.

Η σημασία της αξιοποίησης των ΤΠΕ στην εκπαίδευση είναι σημαντική όπως προκύπτει και από τα προγράμματα επιμόρφωσης που παρείχε η Πολιτεία τα τελευταία χρόνια.

Τα τελευταία χρόνια εμφανίσθηκε σε ∆ιεθνές επίπεδο ο όρος STEM ως ένας νέος τρόπος-παράδειγμα ολοκλήρωσης των ΤΠΕ με την ∆ιδακτική και την μάθηση συγκεκριμένων γνωστικών αντικειμένων, με αποτέλεσμα όχι απλά τη χρήση των ΤΠΕ αλλά την διδακτική και παιδαγωγική «ολοκλήρωση» των ΤΠΕ με τα γνωστικά αντικείμενα των Θετικών Επιστημών.

Ταυτόχρονα το STEM έφερε στο προσκήνιο τη γνωστική περιοχή της «Υπολογιστικής Επιστήμης» και τον λεγόμενο «υπολογιστικό τρόπο σκέψης».

Η Υπολογιστική Επιστήμη περιλαμβάνει θεμελιώδεις αρχές (όπως την θεωρία των υπολογισμών) , ενσωματώνει τεχνικές και μεθόδους για να λύνει προβλήματα και να προάγει τη γνώση(π.χ. την αφαιρετική λογική και την αιτιολόγηση), ενώ επιπλέον περιέχει ένα συγκεκριμένο τρόπο σκέψης που ονομάζεται «υπολογιστικός τρόπος σκέψης»- (computationalthinking).

Επίσης, τα βασικά σημεία της επιστήμης αυτής σχετικά με τον σχεδιασμό τη θεωρητική ανάλυση και τον πειραματισμό βασίζονται στο λεγόμενο STEM (Science, Technology, EngineeringandMathematics) αλλά ταυτόχρονα έχουν μια δυαδική σχέση με το STEM αφού τροφοδοτούν επίσης τα γνωστικά αντικείμενα του STEM. 

Ο τρόπος αυτός προσέγγισης των ΤΠΕ ξεφεύγει από καθιερωμένα πρότυπα χρήσης εργαλείων και εστιάζει στην μοντελοποίηση -ως βασική διδακτική μονάδα- και σε μεθόδους προσομοίωσης αυθεντικών φαινομένων και διεργασιών, ενώ συνδέεται άμεσα με την διερευνητική/ανακαλυπτική (inquiry based) μαθησιακή και διδακτική ακολουθία. 

Ο βασικός στόχος του μεταπτυχιακού προγράμματος ειδίκευσης στην «∆ιδακτική στις Φυσικές Επιστήμες, στην Πληροφορική και την Υπολογιστική Επιστήμη, τα Μαθηματικά και την Επιστήμη των Mηχανικώv (Master of Science in Science, Technology, EngineeringandMathematics)», είναι η ειδίκευση των φοιτητών σε μεθόδους μοντελοποίησης και προσομοίωσης που συνδυάζουν την Υπολογιστική Επιστήμη και την Επιστήμη των Υπολογιστών με τα γνωστικά αντικείμενα του STEM, ενταγμένες σε ένα σύγχρονο παιδαγωγικό πλαίσιο.

Οι μέθοδοι που θα χρησιμοποιηθούν θα συνδυασθούν με την ∆ιδακτική για την δημιουργία εκπαιδευτικών σεναρίων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τον εκπαιδευτικό τόσο του Γενικού Λυκείου όσο και του ΕΠΑΛ, αλλά επιπρόσθετα μπορούν να χρησιμοποιηθούν και από μη εκπαιδευτικούς ως μέθοδοι που θα είναι χρήσιμοι για την αγορά εργασίας.

Η μεγάλη πλειοψηφία των ωρών διδασκαλίας θα διεξάγεται στο εργαστήριο όπου θα χρησιμοποιούνται όργανα αλλά και λογισμικά –γλώσσες προγραμματισμού για παραγωγή δεδομένων.

Οι καθηγητές του ΠΜΣ θα είναι Καθηγητές της ΑΣΠΑΙΤΕ , άλλων Ελληνικών Ιδρυμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης καθώς και Καθηγητές από Πανεπιστήμια του εξωτερικού με ερευνητικό έργο υψηλού επιπέδου στην ∆ιδακτική του STEM.

Τα οφέλη επομένως που προκύπτουν από την υλοποίηση του μεταπτυχιακού αυτού προγράμματος αφορούν και τον εκπαιδευτικό αλλά και όποιον επιθυμεί να εμβαθύνει στην Υπολογιστική Επιστήμη σε συνδυασμό με Παιδαγωγικές Θεωρίες. 

Το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ) του Παιδαγωγικού Τμήματος της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. έχει ως αντικείμενο των παροχή εκπαίδευσης υψηλού επιπέδου στην Υπολογιστική Επιστήμη για την Εκπαίδευση και τη ∆ιδακτική στα γνωστικά αντικείμενα του STEM. Περαιτέρω, επιδιώκει να συμβάλει στην προαγωγή της έρευνας και στη δημιουργία νέων καινοτόμων γνώσεων και δεξιοτήτων.

Στόχοι
Οι στόχοι του Προγράμματος είναι:
1. Η δημιουργία κρίσιμης μάζας εκπαιδευτικών με γνώσεις υπολογιστικών μοντέλων προσομοίωσης που θα μπορούν να αναπτύσσουν εκπαιδευτικά σενάρια χρησιμοποιώντας την ανακαλυπτική/διερευνητική μάθηση στα γνωστικά αντικείμενα του STEM.
2. H ανάδειξη ερευνητικών τομέων για τους φοιτητές ώστε να είναι ικανοί να συγγράψουν αξιόλογες ερευνητικές εργασίες αλλά και να έχουν τα εφόδια για την συνέχιση των σπουδών τους σε επίπεδο ∆ιδακτορικών σπουδών.
3. H γνώση επιστημολογικών μοντέλων διδασκαλίας και τη διασύνδεσή τους με τα υπολογιστικά μοντέλα προσομοίωσης
4. H εξοικείωση με σύγχρονα αποθετήρια εκπαιδευτικών προγραμμάτων σχετικών με το STEM στην Εκπαίδευση.
5. H συγγραφή κώδικα για εκπαιδευτικούς σκοπούς, η οποία είναι σημαντική όπως προκύπτει και από την πρωτοβουλία «one hour code» στις Η.Π.Α.
6. H γνώση σε θέματα εργαλείων προγραμματισμού, εκπαιδευτικής ρομποτικής, LAB VIEW,Easy java simulations, Mathematica, Python και σε τεχνολογίες STEM
7. H γνώση σε θέματα ηλεκτρονικής μάθησης και την εξοικείωση με εργαλεία ηλεκτρονικής μάθησης
8. H δημιουργία μιας οργανωτικής δομής για την ανάπτυξη ενός αποθετηρίου σχετικά με τα παραπάνω γνωστικά αντικείμενα.
9. H προετοιμασία στελεχών εκπαίδευσης και εκπαιδευτικών για την ανάπτυξη βέλτιστων πρακτικών-best practices- για τα αναλυτικά προγράμματα στην εκπαίδευση.
10. H γνώση σε θέματα ανάπτυξης εργαλείων e-learning, τρισδιάστατων τρισδιάστατων εικονικών κόσμων, συστημάτων διαχείρησης μάθησης, παιχνιδοποίησης.
Proslipsis.gr
Πρόγραμμα Σπουδών
Για την απονομή του τίτλου Master του Μ∆Ε απαιτείται η συγκέντρωση 90 πιστωτικών μονάδων (ECTS), οι οποίες κατανέμονται στα διδασκόμενα μαθήματα (δύο εξάμηνα) καθώς και στη διπλωματική εργασία(τρίτο εξάμηνο), όπως φαίνεται στον πίνακα που ακολουθεί.

Στο ΠΜΣ προσφέρονται 12 μαθήματα, στο Α και Β εξάμηνο, των οποίων οι τίτλοι δίνονται στον παρακάτω πίνακα τα οποία είναι όλα υποχρεωτικά. Στο τρίτο εξάμηνο εκπονείται η διπλωματική ερευνητική εργασία, η οποία είναι επίσης υποχρεωτική. Επίσης, υποχρεωτικό χαρακτήρα έχουν και μονοήμερες ή διήμερες σεμιναριακές εκδηλώσεις καθώς και πρακτικές ασκήσεις που μπορεί να αποτελούν συνοδευτικό μέρος του προγράμματος. Οι εκδηλώσεις αυτές έχουν ως στόχο την κάλυψη επίκαιρων θεμάτων ή την εμβάθυνση επιστημονικών ενοτήτων και είναι δυνατόν να υποσημειώνονται στο πιστοποιητικό αποφοίτησης.

Μαθήματα
Κάθε μάθημα μπορεί να αποτελεί μια ολοκληρωμένη ενότητα, αλλά μπορεί να είναι και το σύνολο δύο ή και περισσοτέρων συναφών ενοτήτων ενώ στα περισσότερα μαθήματα υπάρχουν εργαστηριακές ασκήσεις (σε ποσοστό 80%).

Συνοπτικός πίνακας μαθημάτων



Λογισμικά που θα χρησιμοποιηθούν
Ανάμεσα στα λογισμικά που θα χρησιμοποιηθούν-διδαχθούν είναι τα: Easy Java Simulations, Rasbberry Pi για STEM, LabVIEW για STEM και μεθοδολογία εφαρμογής στην τάξη, Μεθοδολογία ανάπτυξης κώδικα ρομποτικών εφαρμογών STEM , Arduino για STEM, Αισθητήρες. Ανάπτυξη και Προγραμματισμός 3D Εικονικών Περιβαλλόντων Μάθησης, Προσομοιώσεις, Παιχνίδια Ρόλων και σε 3D Εικονικά Περιβάλλοντα, Εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης σε 3D Εικονικά Περιβάλλοντα Μάθησης, Παιδαγωγικές Εφαρμογές Παιχνιδοποίησης(Gamification), Mathematica,Python

Προϋποθέσεις πρόσβασης
Οι προϋποθέσεις πρόσβασης στο ΠΜΣ είναι η κατοχή πτυχίου Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (ΑΕΙ), ελληνικού ή ξένου, σε οποιαδήποτε κατεύθυνση ΑΕΙ ή ομοταγών ιδρυμάτων της αλλοδαπής αφού όμως προσκομίσουν την ισοτιμία του ακαδημαϊκού τίτλου τους από το αρμόδιο όργανο (∆ΟΑΤΑΠ ή άλλο). Επίσης γίνονται δεκτοί και τελειόφοιτοι των παραπάνω σχολών/τμημάτων υπό την προϋπόθεση ότι θα υποβάλουν το πτυχίο/δίπλωμα τους πριν την ημερομηνία έναρξης των μαθημάτων καταθέτοντας υπεύθυνη δήλωση
β) Η γνώση ξένης Γλώσσας.Proslipsis.gr
γ) Ειδικά κριτήρια επιλεξιμότητας καθορίζονται ύστερα από εισήγηση του ∆ιευθυντή του ΠΜΣ και της Γ.Σ.Ε.Σ. του Παιδαγωγικού Τμήματος της ΑΣΠΑΙΤΕ.

Προϋποθέσεις Εγγραφής
Στο ΠΜΣ γίνονται δεκτοί πτυχιούχοι των ΑΕΙ (Πανεπιστημίων, Πολυτεχνείων, ΑΣΠΑΙΤΕ και ΤΕΙ) της ημεδαπής ή πτυχιούχοι άλλων ομοταγών ανωτάτων Ιδρυμάτων της αλλοδαπής. Επίσης γίνονται δεκτοί και τελειόφοιτοι των παραπάνω σχολών/τμημάτων υπό την προϋπόθεση ότι θα υποβάλουν το πτυχίο/δίπλωμα τους πριν την ημερομηνία έναρξης των μαθημάτων καταθέτοντας υπεύθυνη δήλωση.

Η επιλογή των μεταπτυχιακών φοιτητών στο ΠΜΣ γίνεται με συνεκτίμηση των κριτηρίων του παρόντος κανονισμού λειτουργίας, της κείμενης νομοθεσίας καθώς και του Κανονισμού Μεταπτυχιακών Σπουδών της ΑΣΠΑΙΤΕ.

Απαραίτητη προϋπόθεση για τη συμμετοχή στη διαδικασία επιλογής είναι η πιστοποιημένη από επίσημους φορείς γνώση της ξένης γλώσσας επιπέδου τουλάχιστον Β2 (όπως αυτή ορίζεται από τον ΑΣΕΠ) ή κατοχή προπτυχιακού ή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών ανάλογου ΑΕΙ της αλλοδαπής. Από την υποχρέωση αυτή εξαιρούνται οι κάτοχοι προπτυχιακού ή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών ανάλογου ΑΕΙ της αλλοδαπής

Στο ΠΜΣ του Τμήματος γίνονται δεκτοί πλέον του αριθμού επιτυχόντων που προβλέπεται από την υπουργική απόφαση του ΠΜΣ του Τμήματος, οι εξής κατηγορίες υποψηφίων:
α. πτυχιούχοι υπότροφοι του ΙΚΥ, εφόσον το αντικείμενο των μεταπτυχιακών σπουδών τους είναι σχετικό με την ειδίκευση του ΠΜΣ.
β. αλλοδαποί και Έλληνες της διασποράς με βάση τις προϋποθέσεις του Νόμου 2083/92, άρθρο 12 (απαιτείται η κατοχή της Ελληνικής γλώσσας).
γ. άτομα με ειδικές ανάγκες που διαθέτουν έγκυρη διάγνωση από εξουσιοδοτημένο δημόσιο φορέα.

Ο αριθμός των ως άνω επιπλέον εισαγομένων ανά ακαδημαϊκό έτος υποτρόφων του ΙΚΥ, αλλοδαπών ή Ελλήνων της διασποράς, ή ατόμων με ειδικές ανάγκες ορίζεται με απόφαση της ∆.Ε. ύστερα από εισήγηση της Συντονιστικής Επιτροπής του Παιδαγωγικού Τμήματος και του ∆ιευθυντή του ΠΜΣ.

Οι υποψήφιοι πρέπει να πληρούν όλες τις προϋποθέσεις που ορίζουν οι νόμοι για τον χαρακτηρισμό ως ατόμων με ειδικές ανάγκες καθώς και τις προδιαγραφές του Κανονισμού Σπουδών για την εισαγωγή και εξέταση των υποψηφίων φοιτητών, λαμβάνοντας επιπλέον υπόψη τις διατάξεις του νόμου για τον τρόπο διεξαγωγής των εισαγωγικών εξετάσεων στα ΑΕΙ για τα άτομα με ειδικές ανάγκες.

Οι υπότροφοι του ΙΚΥ, οι αλλοδαποί υποψήφιοι φοιτητές, και τα άτομα με ειδικές ανάγκες, οφείλουν να καταθέσουν αίτηση υποψηφιότητας για το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών τις καθορισμένες ημερομηνίες κατάθεσης αιτήσεων, καθώς και να πληρούν τις προϋποθέσεις εισαγωγής, όπως αυτές αναγράφονται στο άρθρο 5 του παρόντος εσωτερικού κανονισμού λειτουργίας του ΠΜΣ.

Συνεκτιμώμενα προσόντα
Για την επιλογή των υποψηφίων στο ΠΜΣ συνεκτιμώνται τα ειδικά προσόντα των υποψηφίων, όπως αυτά προκύπτουν από τα δικαιολογητικά που έχουν κατατεθεί στη Γραμματεία του ΠΜΣ. Τέτοια προσόντα είναι:
- H κατοχή διδακτορικού ή μεταπτυχιακού τίτλου
- H προϋπηρεσία στην εκπαίδευση.
- Tο επιστημονικό και ερευνητικό έργο των υποψηφίων που είναι δημοσιευμένο σε έγκυρα επιστημονικά περιοδικά ή πρακτικά συνεδρίων και είναι σχετικό με εκπαιδευτικά θέματα.
- Άλλο συγγραφικό έργο.
- Η κατοχή άλλων πανεπιστημιακών πτυχίων πέραν του πρώτου.
- Η κατοχή πτυχίου δεύτερης ή τρίτης ξένης γλώσσας πέραν της αγγλικής.
- Η κατοχή πτυχίου ΑΣΠΑΙΤΕ (Προπτυχιακών Προγραμμάτων, ΕΠΠΑΙΚ, ΠΕΣΥΠ, ΓΕΤΕ, άλλων μεταπτυχιακών της ΑΣΠΑΙΤΕ).
Proslipsis.gr
Υποβολή δικαιολογητικών
Μέσα στην προθεσμία που ανακοινώνεται, οι ενδιαφερόμενοι καταθέτουν τον φάκελο της υποψηφιότητάς τους στη Γραμματεία του ΠΜΣ. Ο φάκελος θα περιέχει τα ακόλουθα δικαιολογητικά:
- Αίτηση υποψηφιότητας σε ειδικό έντυπο που βρίσκεται στον ιστότοπο stem.masters.aspete.gr
- Αναλυτικό βιογραφικό σημείωμα
- Αντίγραφο πτυχίου (με την αντίστοιχη αναγνώριση του ∆ΟΑΤΑΠ, αν προέρχεται από πανεπιστήμιο του εξωτερικού)
- Πιστοποιητικό Σπουδών με αναλυτική βαθμολογία όλων των ετών
- Αναγνωρισμένα πιστοποιητικά γνώσης ξένων γλωσσών ή προπτυχιακοί ή μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών ανάλογου Ξενόφωνου ΑΕΙ
- Αντίγραφα δημοσιεύσεων
- Άλλα πτυχία Τμημάτων ΑΕΙ
- Μεταπτυχιακοί τίτλοι
- Βεβαίωση προϋπηρεσίας στη δημόσια ή ιδιωτική εκπαίδευση ή ιδιωτικό τομέα
- Βεβαιώσεις προϋπηρεσίας σε διοικητική θέση
- Άλλα δικαιολογητικά που πιστοποιούν τα μοριοδοτούμενα προσόντα.

∆ιαδικασία επιλογήςProslipsis.gr
Η Γραμματεία του ΠΜΣ του Τμήματος παραλαμβάνει τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά των υποψηφίων εντός των προβλεπόμενων προθεσμιών της προκήρυξης, ελέγχει την εγκυρότητα των δικαιολογητικών και την πληρότητα των φακέλων κάθε υποψηφίου και συντάσσει πίνακες των υποψηφίων καταγράφοντας και την ειδικότητα σπουδών τους. Στη συνέχεια, διαβιβάζει τους πίνακες και τους φακέλους των υποψηφίων στην Επιτροπή Επιλογής (Ε.Ε.), η οποία έχει την ευθύνη και την εποπτεία των περαιτέρω ενεργειών και διαδικασιών της αξιολόγησης και επιλογής των υποψήφιων μεταπτυχιακών φοιτητών.
Proslipsis.gr
Η ΕΕ του Προγράμματος ελέγχει τους πίνακες και τα δικαιολογητικά των υποψηφίων, τα αξιολογεί και συντάσσει τους αξιολογικούς πίνακες με βάση τις μονάδες του πίνακα προσόντων που ακολουθεί. 
Proslipsis.gr

Ακολουθεί επιστημονική συζήτηση - συνέντευξη (interview) που αξιολογείται με 20%, στην οποία προσέρχονται οι πρώτοι 35 του αξιολογικού πίνακα και όσοι ακολουθούν και έχουν συγκεντρώσει έως 20 μόρια λιγότερα από τον τριακοστό πέμπτο (35). Με βάση και τα αποτελέσματα της συζήτησης-συνέντευξης συντάσσεται ο τελικός πίνακας αξιολόγησης των υποψηφίων στον οποίο οι πρώτοι 35 γίνονται δεκτοί στο πρόγραμμα και οι υπόλοιποι ανήκουν στους επιλαχόντες και καλούνται, ακολουθώντας πιστά τη σειρά του πίνακα, μόνον στην περίπτωση που ορισμένοι εκ των επιτυχόντων δεν εγγραφούν στο πρόγραμμα μέσα στις καθορισμένες προθεσμίες.

∆ιάρκεια
Η διάρκεια του προγράμματος είναι τρία εξάμηνα (2+1).

Κόστος
Το πρόγραμμα είναι αυτοχρηματοδοτούμενο και το κόστος ανέρχεται στις 3.400 € από τα οποία τα 1200 € καταβάλλονται στην έναρξη του Α' εξαμήνου, τα υπόλοιπα 1200 € στην έναρξη του Β' Εξαμήνου και τα υπόλοιπα
1000 € στην έναρξη του Γ' Εξαμήνου.

Τρόπος και χώρος υλοποίησης
Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί στις εγκαταστάσεις της ΑΣΠΑΙΤΕ στην Αθήνα και η φοίτηση θα προσφέρεται δύο ημέρες εβδομαδιαίως στο τέλος της εβδομάδας (Παρασκευή - Σάββατο). Proslipsis.gr

Πιστωτικές μονάδες
Για την απονομή του τίτλου του Μ.∆.Ε απαιτείται η συγκέντρωση 90πιστωτικών μονάδων (ECTS), οι οποίες κατανέμονται στα διδασκόμενα μαθήματα καθώς και στη διπλωματική εργασία.
Proslipsis.gr
Τίτλος Σπουδών
Με την ολοκλήρωση τους προγράμματος στους συμμετέχοντες απονέμεται Μεταπτυχιακό ∆ίπλωμα στην «∆ιδακτική στις Φυσικές Επιστήμες, στην Πληροφορική και την Υπολογιστική Επιστήμη, τα Μαθηματικά και την Επιστήμη των Mηχανικώv (Master of Science in Science, Technology, Engineering and Mathematics).

Αιτήσεις για τη συμμετοχή στη διαδικασία της επιλογής υποβάλλονται (μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά που αντιστοιχούν στους αξιολογικούς δείκτες ) από 14 Μαΐου 2015 μέχρι 25 Ιουλίου 2015 στη Γραμματεία του Παιδαγωγικού Τμήματος της ΑΣΠΑΙΤΕ, Σταθμός Ειρήνη, Νέο Ηράκλειο Αθήνα 14121, υπόψη κ. Σαράντου Ψυχάρη. 


© Proslipsis.gr
Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στην Proslipsis.gr. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή.
Εμπορικά sites που αναπαράγουν κείμενα παρανομούν και παρασιτούν. Οφείλετε να τα καταδικάζετε.

 

 



 

 

 

 

 

 

 Επιστροφή  Κορυφή σελίδας

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η με οποιονδήποτε τρόπο αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου της εφημερίδας, χωρίς την γραπτή άδεια του εκδότη. Κάθε δημόσια αναφορά στο περιεχόμενο της συνεπάγεται και αναφορά του ονόματός της, όπως η δημοσιογραφική δεοντολογία επιτάσσει.

 

 

[Αρχική σελίδα]  [Αγορά Εργασίας]  [Επιχειρηματικότητα]  [Προσλήψεις στο Δημόσιο]  [Εκπαίδευση]  [Σεμινάρια]  [Νομοθεσία]  [Βιβλία]
Διεύθυνση: Λ. Ριανκούρ 73, 11524 Αθήνα, email: info@proslipsis.gr , Τηλ: 6949244434
©  2004-2021  proslipsis.gr, All rights reserved