ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΗΣ PROSLIPSIS.GR
Μάθετε πρώτοι τα νέα ...

  ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 

 
Βάλτε Αγγελία      Δείτε Αγγελίες      Newsletters       
  Επικοινωνία     
 
 
 
 
 
 
 
 















 
  Επικαιρότητα Επιστροφή    
Καλύτερες υπηρεσίες υπόσχεται το Γραφείο Ενημέρωσης του υπουργείου Παιδείας

 

Αθήνα 20.1.2011, 17:32

Σε μια προσπάθεια βελτίωσης της πρόσβασης του πολίτη στις δημόσιες υπηρεσίες, το υπουργείο Παιδείας αναβάθμισε το Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών (ΓΕΠΟ).

Στόχος του νέου Γραφείου είναι η εξυπηρέτηση του πολίτη μέσα από ένα και μόνο γραφείο. Μια υπηρεσία θα διεκπεραιώνει το σύνολο των διαδικασιών ενός αιτήματος προς το υπουργείο, χωρίς ο πολίτης να αναγκάζεται να επισκεφτεί  κάποια άλλη υπηρεσία.

Το Γραφείο δημιουργήθηκε με μηδενικό κόστος και η στελέχωση του Γραφείου έγινε μετά από ανοιχτή προκήρυξη. Ακολούθησε η εκπαίδευση των υπαλλήλων και η εγκατάσταση εξειδικευμένου λογισμικού στους υπολογιστές για τη διευκόλυνση και επιτάχυνση της εξυπηρέτησης των πολιτών.

Είναι αρμόδιο για την παροχή πληροφοριών στους πολίτες, για κάθε θέμα αρμοδιότητας της κεντρικής υπηρεσίας του υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων του και για την καθοδήγηση των πολιτών, σχετικά με τις ενέργειες που απαιτούνται για τη διεκπεραίωση των διοικητικών τους υποθέσεων.

Το Γραφείο παρέχει πληροφορίες και στοιχεία και αναλαμβάνει την επικοινωνία με την αρμόδια Διεύθυνση, όπου κρίνεται απαραίτητο, προκειμένου να απαντήσει άμεσα σε προφορικά και γραπτά αιτήματα των πολιτών. Διαθέτει στους πολίτες αιτήσεις και έγγραφα που εκδίδουν οι υπηρεσίες, ενημερώνει τους πολίτες σχετικά με την πορεία των υποθέσεών τους, αναλαμβάνει την ενημέρωση της ιστοσελίδας του υπουργείου Παιδείας με τις συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις (FAQ) που έχουν συγκεντρωθεί από τους πολίτες και είναι υπεύθυνο για την εκπόνηση ετήσιας έρευνας «ικανοποίησης του πολίτη» για την αξιολόγηση του επιπέδου των υπηρεσιών, με στόχο τη βελτίωση του τρόπου λειτουργίας του Γραφείου και των παρεχομένων από αυτό υπηρεσιών.

Το ΓΕΠΟ είναι υποχρεωμένο να απαντήσει στα προφορικά ερωτήματα των πολιτών εντός 24 ωρών και στα γραπτά εντός 48 ωρών. Λειτουργεί τις εργάσιμες ημέρες μεταξύ 07:30 και 15:30. Η τηλεφωνική γραμμή είναι 1550 και βρίσκεται στο κεντρικό κτίριο του υπουργείου, στο Μαρούσι.

Οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με το ΓΕΠΟ:
1. Μέσω επίσκεψης στο χώρο του Υπουργείου (Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι).
2. Τηλεφωνικά (τηλ.: 1550).
3. Ταχυδρομικά (με αποστολή γραπτού αιτήματος στη διεύθυνση Α. Παπανδρέου 37, Μαρούσι 15-180).
4. Μέσω φαξ (με αποστολή γραπτού αιτήματος, τηλ.: 210-3442649).
5. Διαδικτυακά (με τη συμπλήρωση της φόρμας που διαμορφώθηκε για το σκοπό αυτό που υπάρχει στην αρχική σελίδα του υπουργείου,
www.minedu.gov.gr, κάνοντας κλικ στο Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών).


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 Επιστροφή  Κορυφή σελίδας

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η με οποιονδήποτε τρόπο αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου της εφημερίδας, χωρίς την γραπτή άδεια του εκδότη. Κάθε δημόσια αναφορά στο περιεχόμενο της συνεπάγεται και αναφορά του ονόματός της, όπως η δημοσιογραφική δεοντολογία επιτάσσει.

 

 

[Αρχική σελίδα]  [Αγορά Εργασίας]  [Επιχειρηματικότητα]  [Προσλήψεις στο Δημόσιο]  [Εκπαίδευση]  [Σεμινάρια]  [Νομοθεσία]  [Βιβλία]
Διεύθυνση: Λ. Ριανκούρ 73, 11524 Αθήνα, email: info@proslipsis.gr , Τηλ: 6949244434
©  2004-2021  proslipsis.gr, All rights reserved