nmathioud for ProslipsisGR - Widget





ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΗΣ PROSLIPSIS.GR
Μάθετε πρώτοι τα νέα ...

  ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 

 
Βάλτε Αγγελία      Δείτε Αγγελίες      Newsletters       
  Επικοινωνία     
 
 
 
 
 
 
 
 

 
  Εκπαίδευση Επιστροφή    
Σεμινάριο: Ο Εκπαιδευτικός στη Σχολική Τάξη

 

Αθήνα 7.2.2012,

"Ο Εκπαιδευτικός στη Σχολική Τάξη: Διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς και προσαρμογής" είναι το θέμα σεμιναρίου που θα πραγματοποιήσει στην Αθήνα στις 3 Μαρτίου 2012 η εταιρεία συμβούλων εκπαίδευσης και σταδιοδρομίας "Employ".

Όπως αναφέρουν οι διοργανωτές, ο νέος εκπαιδευτικός που μπαίνει για πρώτη φορά στη σχολική τάξη, αμέσως αντιλαμβάνεται ότι υπάρχει αρκετή απόσταση ανάμεσα στις παιδαγωγικές θεωρίες που διδάχτηκε και στην εκπαιδευτική πράξη και διαπιστώνει ότι χρειάζεται περαιτέρω επιμόρφωση. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να βιώνει έντονο άγχος που δεν οφείλεται στην ανεπάρκειά τους στο γνωστικό τους αντικείμενο, αλλά σε προβληματισμούς που έχουν για τον παιδαγωγικό τους ρόλο. Άλλες πηγές άγχους είναι η έλλειψη κινήτρων των μαθητών, η έλλειψη χρόνου, θέματα πειθαρχίας, έλλειψη συνεννόησης και επικοινωνίας με τους συναδέλφους, ασάφεια του εκπαιδευτικού ρόλου, κτλ.

Η ανάγκη επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών (νέων αλλά και έμπειρων) αφορούν πρακτικά ζητήματα της εκπαιδευτικής τους πράξης, όπως:
- Ποιες είναι οι διαπροσωπικές δεξιότητες που μπορεί να καλλιεργήσει κάποιος, για να ‘κερδίσει’ περισσότερο τους μαθητές του;
- Πώς μπορεί κάποιος να διδάξει χρησιμοποιώντας τεχνικές εναλλακτικής διδακτικής (βιωματικότητα, ομαδοκεντρική διδασκαλία, δημιουργική διδασκαλία);
- Πώς μπορεί να αντιμετωπίσει ο εκπαιδευτικός τους μαθητές που έχουν χαμηλά κίνητρα;
- Πώς μπορεί να χειριστεί ο εκπαιδευτικός προβλήματα προσαρμογής και ακραίας συμπεριφοράς (επιθετικότητα, συστολή, κτλ);
- Τι ρόλο παίζουν τα όρια και η πειθαρχία στην εκπαιδευτική πράξη;
- Τί θέλουν οι μαθητές από τον εκπαιδευτικό τους;
- Ποιες είναι οι κοινωνικές δεξιότητες που μπορεί να καλλιεργήσει ο εκπαιδευτικός, για να επικοινωνεί καλύτερα με τους μαθητές του;
- Ποια είναι η σημασία της συνεργασίας με τους γονείς;
- Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του χαρισματικού δασκάλου;

Το σεμινάριο αυτό ακολουθεί συνδυασμό πρακτικών συμβουλών και παρουσίασης ενημερωτικού υλικού σχετικά με τις πρακτικές πτυχές του παιδαγωγικού επαγγέλματος, με ομαδικές δραστηριότητες και συζητήσεις.

Προσκεκλημένη ομιλήτρια είναι η Δρ Καλλιόπη Εμμανουηλίδου, πτυχιούχος Ψυχολογίας από το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, με σπουδές στη Μεγάλη Βρετανία, όπου και απέκτησε μεταπτυχιακά επιπέδου master στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία (MEd Psychology of Education) και στη Συμβουλευτική στην Εκπαίδευση (MEd Counselling in Education) από το πανεπιστήμιο του Bristol, καθώς και στην Εκπαιδευτική Έρευνα από το Πανεπιστήμιο του Exeter (MSc in Educational Research). Στο Πανεπιστήμιο του Exeter ακολούθησε διδακτορικές σπουδές που οδήγησαν στην απόκτηση διδακτορικού στην Εκπαίδευση (PhD in Education), με θέμα τη χαρισματικότητα και τη συναισθηματική νοημοσύνη. Παράλληλα εργαζόταν ως βοηθός έρευνας σε διάφορα προγράμματα του Πανεπιστημίου και ως βοηθός διδασκαλίας σε μαθήματα ερευνητικής μεθοδολογίας και εκπαίδευσης των χαρισματικών παιδιών.

Κατά τη διάρκεια της διαμονής της στην Αγγλία, παρακολούθησε πολλά σεμινάρια συμβουλευτικής και ψυχολογίας (συμβουλευτική παιδιών, εξαρτήσεις, θεραπεία μέσω τέχνης, διαχείριση άγχους, ομαδική θεραπεία, κτλ.) και απέκτησε δύο Certificates Συμβουλευτικής, και Συμβουλευτικής για διαταραχές πρόσληψης τροφής από το Iron Mill Institute. 

Στην Ελλάδα έχει εργαστεί ως επιμορφώτρια εκπαιδευτικών στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (πρόγραμμα Διαχείρισης Σχολικής Τάξης), ως καθηγήτρια κοινωνικής εκπαίδευσης σε Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας, ως καθηγήτρια ψυχολογίας στα ΚΕΜΕ  New York College και City College, ως διδάσκουσα στην ΑΣΠΑΙΤΕ Θεσσαλονίκης (προγράμματα ΕΠΠΑΙΚ και ΠΕΣΥΠ) και ως ειδική επιστήμων - διδάσκουσα (Π.Δ.407/80) στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Παράλληλα δραστηριοποιείται συνεδριακά, με μεγάλο εύρος εισηγήσεων σε πανελλήνια, βρετανικά, ευρωπαϊκά και διεθνή συνέδρια.
Γραμματεία σεμιναρίου

Για δηλώσεις συμμετοχής στο σεμινάριο, αναλυτικές πληροφορίες και οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση, επικοινωνήστε με τη γραμματεία του σεμιναρίου, τηλ.: 2310-230545,  φαξ:  2310-230415, Mailto:  info@e-employ.gr
(ώρες επικοινωνίας: 10:00 έως 19:00 καθημερινά από Δευτέρα - Παρασκευή). Για πληροφορίες και το αναλυτικό πρόγραμμα, επισκεφθείτε το δικτυακό τόπο www.e-employ.gr.

* Ακολουθεί το πρόγραμμα του σεμιναρίου.

 

Πρόγραμμα

09.30 - 10.30: Προσέλευση
10.30 – 10.40: Χαιρετισμοί
10.40 - 12.30: Α’ ΕΝΟΤΗΤΑ: Α’ ΕΝΟΤΗΤΑ: Η συμπεριφορά του εκπαιδευτικού, η επικοινωνία με τους μαθητές και οι προσωπικές και κοινωνικές δεξιότητες του καλού παιδαγωγού
• Ποια είναι η σχέση της αυτοπεποίθησης του ίδιου του εκπαιδευτικού και πώς αντανακλάται στο έργο του στην τάξη: θέματα αυτοανάπτυξης και αξιολόγηση της αυτοεκτίμησης- παραδείγματα
• Επικοινωνιακές τεχνικές: τα εξωγλωσσικά στοιχεία της επικοινωνίας και ο ρόλος τους στη διαχείριση της τάξης
• Πέρα από το γνωστικό αντικείμενο: κοινωνικές, ηγετικές, ενδοπροσωπικές δεξιότητες του εκπαιδευτικού- ασκήσεις εσωτερικής καλλιέργειας αυτών
• Η δυναμική της τάξης και οι ρόλοι: ετικετοποίηση και οι κίνδυνοί της
• Προβλήματα στην προσοχή κατά τη διάρκεια του μαθήματος
• Η αποτελεσματική χρήση επαίνου και ορίων για τη συμπεριφορά: προτεινόμενες δραστηριότητες και πρακτικοί τρόποι διαχείρισης
• Πώς συντηρείται και πώς διακόπτεται η προβληματική συμπεριφορά
• Θέσπιση κανόνων της τάξης και γενικότερη πρόληψη
12.30 – 13.00: coffee break
13.50 – 15.00: Β’ ΕΝΟΤΗΤΑ: Συγκεκριμένα προβλήματα συμπεριφοράς και δυσκολίες προσαρμογής και η αντιμετώπισή τους από τον εκπαιδευτικό
• Προβλήματα παρακολούθησης και συμμετοχής στο μάθημα: αντιμετώπιση προβλημάτων υπερκινητικότητας, πλήξης, μειωμένης προσοχής.
• Προβλήματα εξωτερικευμένης συμπεριφοράς: αντιμετώπιση μαθητών με επιθετικότητα και εκφοβιστικές συμπεριφορές- πρακτικές δραστηριότητες εντός τάξης
• Προβλήματα εσωτερικευμένης συμπεριφοράς: ενίσχυση αυτοεκτίμησης για μαθητές με χαμηλή αυτοπεποίθηση και κοινωνική απόσυρση
• Συναισθηματική δυσπροσαρμοστικότητα που εκδηλώνεται ως άγχος: πώς ο εκπαιδευτικός μπορεί να βοηθήσει σε θέματα άγχους
• Βοήθεια στην προσαρμογή, όρια στη συμπεριφορά: ψυχοπαιδαγωγικές τεχνικές για μαθητές με καλύτερη συμπεριφορά.
• Πρόγραμμα εφαρμοσμένης ανάλυσης της συμπεριφοράς
15.00 -15.30: Ερωτήσεις - Απαντήσεις - Συζήτηση.
15.30: Λήξη σεμιναρίου - Παραλαβή βεβαιώσεων

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 Επιστροφή  Κορυφή σελίδας

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η με οποιονδήποτε τρόπο αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου της εφημερίδας, χωρίς την γραπτή άδεια του εκδότη. Κάθε δημόσια αναφορά στο περιεχόμενο της συνεπάγεται και αναφορά του ονόματός της, όπως η δημοσιογραφική δεοντολογία επιτάσσει.

 

 

[Αρχική σελίδα]  [Αγορά Εργασίας]  [Επιχειρηματικότητα]  [Προσλήψεις στο Δημόσιο]  [Εκπαίδευση]  [Σεμινάρια]  [Νομοθεσία]  [Βιβλία]
Διεύθυνση: Λ. Ριανκούρ 73, 11524 Αθήνα, Tηλ: 26410-53055, mail: info@proslipsis.gr
©  2004-2019  proslipsis.gr, All rights reserved