nmathioud for ProslipsisGR - Widget





ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΗΣ PROSLIPSIS.GR
Μάθετε πρώτοι τα νέα ...

  ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 

 
Βάλτε Αγγελία      Δείτε Αγγελίες      Newsletters       
  Επικοινωνία     
 
 
 
 
 
 
 
 

 
  Δημόσια Διοίκηση Επιστροφή    
Η απόφαση για την κινητικότητα των 1.891 δημοσίων υπαλλήλων
 

 

Αθήνα 21.2.2013, 17:03

Υπουργική απόφαση για την κινητικότητα των 1.891 δημοσίων υπαλλήλων αορίστου χρόνου που έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα εξέδωσε το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης (θα την βρείτε στα συνημμένα), ενόψει της εφαρμογής των διατάξεων της περίπτωσης 4 της υποπαραγράφου Ζ.1 του ν. 4093/2012 και ειδικότερα για την άμεση κάλυψη λειτουργικών αναγκών και για την ταχύτερη δυνατή αξιοποίηση τους.

Η απόφαση, που δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (ΦΕΚ Β' 386/2013), αφορά την σύνταξη πινάκων, την αίτηση - δήλωση προτίμησης στις 2.043 κενές θέσεις, τον αριθμό υπαλλήλων ανά φορέα καθώς και τα κριτήρια κατάταξης σε προσωπικό ΔΕ διοικητικών κλάδων.

Οι εν λόγω υπάλληλοι θα πρέπει εντός προθεσμίας 20 ημερών από τη δημοσίευση του παραπάνω ΦΕΚ, να υποβάλουν Αίτηση – Υπεύθυνη Δήλωση προς το ΑΣΕΠ, σύμφωνα με το σχετικό υπόδειγμα που θα κοινοποιηθεί στους φορείς.

Τα κριτήρια
Απαντώντας σήμερα στη Βουλή σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκου Μητσοτάκη σχετικά με τα κριτήρια επιλογής των δημοσίων υπαλλήλων, ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης Αντώνης Μανιτάκης ανέφερε ότι, όπως προβλέπει ο ν. 4093/2012, τα κριτήρια επιλογής που τίθενται με την απόφαση αφορούν την διαθεσιμότητα αποκλειστικά και μόνο υπαλλήλων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που προσλήφθηκαν με σχέση Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου και ότι δεν θα μπορούσε αντικειμενικά να αφορά υπαλλήλους πανεπιστημιακής εκπαίδευσης και πολύ περισσότερο δεν μπορούσε να αφορά τους αποφοίτους δημόσιας διοίκησης.

"Στην απόφαση αυτή δεν αποτυπώσαμε τα πάγια κριτήρια της κινητικότητας. Διότι τα πάγια κριτήρια της κινητικότητας, εάν διαβάσει κανείς προσεκτικά το νόμο, θα δει ότι στηρίζονται σε δύο βασικούς πυλώνες. Πρώτον είναι το συμφέρον της υπηρεσίας, δεύτερον η αξιοποίηση του υπαλλήλου. Αυτά θα εξειδικευτούν σε νεότερη απόφαση η οποία θα εκδοθεί όταν θα αρχίσει να εφαρμόζεται το καθεστώς της κινητικότητας πέρα από αυτή  την ειδική, και εφάπαξ περίπτωση που εφαρμόσαμε το Νοέμβριο του 2012. Είναι προφανές λοιπόν ότι στις προθέσεις του Υπουργείου είναι -και επαναλαμβάνω αποτυπώθηκε στο νόμο- να αξιοποιήσουμε κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο, κατά τον αποδοτικότερο τρόπο, τους υπαλλήλους που έχουν προσόντα με βάση το κριτήριο της αξιοκρατίας. Και προφανώς θέλουμε και στο θεσμικό νόμο που πρόκειται να καταθέσουμε εντός των προσεχών εβδομάδων, να δείξουμε ότι θα αξιοποιήσουμε ειδικά τους  αποφοίτους της σχολής δημόσιας διοίκησης, τόσο κατά την εξέλιξη τους όσο και για την επιλογή των θέσεων ευθύνης. Και το θέμα που έχουν θέσει παλαιότερα που αφορά τη δημιουργία  ενός διυπουργικού κλάδου θα το αντιμετωπίσουμε ακριβώς για να αξιοποιήσουμε τους αποφοίτους της σχολής".

"Η κινητικότητα", επεσήμανε ο υπουργός, "είναι ένα πολύ αποφασιστικό και λειτουργικό εργαλείο για να επιτύχουμε μια κατανομή με ορθολογικά κριτήρια του υπαλληλικού προσωπικού στο δημόσιο τομέα. Γι αυτό και δίνουμε πολύ μεγάλη έμφαση σε αυτό, μόνο που για να λειτουργήσει χρειάζεται, ένα μηχανισμό πολύ καλά προετοιμασμένο. Καταλαβαίνεται ότι για να μετακινήσουμε παραδείγματος χάριν 12.500 υπαλλήλους ή 25.000 σε ένα ή δύο χρόνια πρέπει να έχουμε μία πολύ καλή προετοιμασία που να στοχεύει σε δύο πράγματα: πρώτον, να μπορούμε να εντοπίσουμε τις κενές θέσεις και τις ανάγκες, να περιγράψουμε το εργασιακό προφίλ των θέσεων, των υπαλλήλων που χρειάζονται για αυτές τις θέσεις, και ταυτόχρονα να κάνουμε μία όσο γίνεται πιο ακριβή, όσο γίνεται πιο αξιοκρατική διαδικασία για να αξιοποιήσουμε καλύτερα τους υπαλλήλους αλλά και για να εξυπηρετήσουμε τις ανάγκες του δημοσίου με καταγραφή των τυπικών και ουσιαστικών προσόντων των δημοσίων υπαλλήλων. Υπό αυτό το πρίσμα σκοπεύουμε και ήδη επεξεργαζόμαστε ένα πλαίσιο που θα αποτυπώνει το εργασιακό προφίλ του υπαλλήλου με κύρια έμφαση στην αξιοκρατία. Πρέπει να συνδυάσουμε το αίτημα της αξιοκρατίας –για μένα αυτό είναι το πρώτο- το οποίο όμως ταυτόχρονα πρέπει να συμβαδίζει με το πάγιο αίτημα της αντικειμενικότητας".

* Στο συνημμένο αρχείο θα βρείτε την απόφαση.

 

 1 αρχεία διαθέσιμα για download 
Η απόφαση (αρχείο pdf 257 kb)

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 Επιστροφή  Κορυφή σελίδας

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η με οποιονδήποτε τρόπο αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου της εφημερίδας, χωρίς την γραπτή άδεια του εκδότη. Κάθε δημόσια αναφορά στο περιεχόμενο της συνεπάγεται και αναφορά του ονόματός της, όπως η δημοσιογραφική δεοντολογία επιτάσσει.

 

 

[Αρχική σελίδα]  [Αγορά Εργασίας]  [Επιχειρηματικότητα]  [Προσλήψεις στο Δημόσιο]  [Εκπαίδευση]  [Σεμινάρια]  [Νομοθεσία]  [Βιβλία]
Διεύθυνση: Λ. Ριανκούρ 73, 11524 Αθήνα, mail: info@proslipsis.gr
©  2004-2020  proslipsis.gr, All rights reserved