Proslipsis.gr | Αθήνα 26.06.2026, 08:14
Στη Λάρισα, σύμφωνα με καταγγελία του Οδοντιατρικού Συλλόγου της πόλης, «πλάκωσαν» και εκπρόσωποι οδοντιατρικής κλινικής του εξωτερικού (Αλβανία), οι οποίοι θα εξέταζαν δωρεάν πολίτες της πόλης για οδοντιατρικά προβλήματα σε χώρο ξενοδοχείου! Ο Σύλλογος αντέδρασε άμεσα και οι... καλοθελητές συνελήφθησαν και οδηγήθηκαν στην δικαιοσύνη.
Αναφέρει ο Σύλλογος σε σχετική ανακοίνωσή του:
«Πρόσφατα πληροφορηθήκαμε τη διοργάνωση προγραμματισμένων συναντήσεων στη Λάρισα από εκπροσώπους οδοντιατρικής κλινικής του εξωτερικού, κατόπιν διαφημιστικής καμπάνιας μέσω διαδικτύου, κατά την οποία καλούνταν πολίτες να προσέλθουν για δωρεάν αξιολόγηση και ενημέρωση σχετικά με οδοντιατρικές θεραπείες.
Η δημοσίευση αυτή μας προβλημάτισε και μας ανησύχησε διότι η υγιεινή της στοματικής κοιλότητας είναι σημαντικότατη και οι πληροφορίες που συλλέξαμε ήταν ότι αυτή γινόταν σε αίθουσες ξενοδοχείων μετά από προγραμματισμένα τηλεφωνικά ραντεβού. Από ότι διαπιστώσαμε δεν είχε τη μορφή επιστημονικής εκδήλωσης, αλλά αφορούσε αυτή καθαυτή την επέμβαση σε θέματα καθαρά οδοντιατρικά.
Ο Πρόεδρος του Συλλόγου, προέβη σε καταγγελία για τη συγκεκριμένη δημοσίευση ενώπιον των αρμοδίων αστυνομικών αρχών. Την Κυριακή 21/6/2026 η ΥΑ Λάρισας προέβη στις νόμιμες ενέργειες για τη διαπίστωση παράνομης συμπεριφοράς εκ μέρους των ανθρώπων που ήρθαν από την Αλβανία για τη συγκεκριμένη αποστολή.
Κατά τον έλεγχο διαπιστώθηκε ότι 3 άτομα, εκ των οποίων ο ένας δήλωσε γναθοχειρουργός, έχουν μισθώσει προφανώς χώρο ξενοδοχείου όπου θα προέβαιναν σε ενέργειες που αφορούσαν την αντιμετώπιση οδοντιατρικών προβλημάτων. Στο χώρο βρέθηκαν ιατρικά γάντια και μάσκες.
Και τα 3 άτομα συνελήφθησαν με τη διαδικασία του αυτοφώρου, οδηγήθηκαν στο αρμόδιο αστυνομικό τμήμα, κρατήθηκαν και την Δευτέρα 22/6/26 οδηγήθηκαν ενώπιον του κ. Εισαγγελέα , ο οποίος διέταξε προκαταρκτική εξέταση».
«Η στοματική κοιλότητα δεν είναι ένα απομονωμένο τμήμα του σώματος», επισημαίνει ο Σύλλογος. «Συνδέεται άμεσα με τη γενική υγεία του ανθρώπου. Κάθε παρέμβαση απαιτεί τήρηση αυστηρών κανόνων υγιεινής, αποστείρωσης, επιστημονικής τεκμηρίωσης και επαγγελματικής ευθύνης. Για τον λόγο αυτό, η Πολιτεία έχει θεσπίσει συγκεκριμένες προϋποθέσεις για τη λειτουργία οδοντιατρείων και την άσκηση του οδοντιατρικού επαγγέλματος.
Οι πολίτες πρέπει να γνωρίζουν ότι κάθε επαγγελματίας που παρέχει οδοντιατρικές υπηρεσίες στην Ελλάδα οφείλει να διαθέτει αναγνωρισμένο τίτλο σπουδών, άδεια άσκησης επαγγέλματος και να παρέχει τις υπηρεσίες του σε νόμιμα αδειοδοτημένο χώρο.
Ο Οδοντιατρικός Σύλλογος Λάρισας οφείλει να παρεμβαίνει κάθε φορά που προκύπτουν ζητήματα που ενδέχεται να θέσουν σε κίνδυνο τη δημόσια υγεία ή να παραβιάζουν το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο».
|